20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Patrick Van Aanholt  (Lest 8542 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Patrick Van Aanholt
« Svar #45 på: 08. Mars 2010, 14:37 »
Kadar spilte visst godt i går. Håper CH tør å satse på ham fremover. Forhåpentligvis vil han da spille så godt at vi ikke trenger å hente inn en evnt erstatter for Enrique.

Kadar er stoppertype og det høres ut på Chris Hughton som at det er der han vil satse på Kadar, dermed er det lite trolig at Kadar blir Enrique sin back-up/konkurrent neste sesong.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Patrick Van Aanholt
« Svar #46 på: 08. Mars 2010, 14:42 »
Jeg anser Kadar for å være bedre sentralt. Skeptisk til om Kadar er den som skal være backup for Enrique. En talentfull forsvarsspiller, men jeg tror ikke han er den venstrebacken jeg ønsker meg. Jeg vil nemlig ha en konkurrent til Enrique, ikke en backup, for jeg har ikke tro på at noen spillere blir bedre av å ha klippekort.

Det hjelper lite om du blir sett på som et stor talent i Chelsea. Du får uansett ikke spilletid før du har fylt 25 år og er en internasjonal verdensstjerne. Derfor vil nok det klart beste for Aanholts karriere være å komme seg bort fra Chelsea, for å spille regelmessig på høyt nivå. En ligacupkamp i ny og ne er ikke regelmessig spilletid på høyt nivå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon