20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mike Williamson  (Lest 43544 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Williamson
« Svar #60 på: 25. Nov. 2010, 10:01 »
Colo og Williamson står over mot Chelsea, West Brom og Liverpool. De er tilbake mot Birmingham. Heldigvis soner Barton sin siste kamp i helga, og er med igjen mot West Brom om en drøy uke.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #61 på: 25. Nov. 2010, 11:30 »
Jeppjepp! Da er Tayls og Sol våre menn de kommende ukene!
Så lenge de holder seg skadefrie. Det tør jeg ikke garantere hva angår noen av dem.
Hvis ikke blir det ilddåp for Kadar :)

Har troa på den gutten der...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 25. Nov. 2010, 11:43 »
Jeppjepp! Da er Tayls og Sol våre menn de kommende ukene!
Så lenge de holder seg skadefrie. Det tør jeg ikke garantere hva angår noen av dem.
Hvis ikke blir det ilddåp for Kadar :)

Har troa på den gutten der...

Har dessverre null tro på Kadar i Premier League. Var ikke veldig overbevisende forrige sesong. Når han fikk muligheten mot Arsenal så var han også forferdelig, uten at man skal dømme han på en kamp. Uansett, Kadar bør være langt unna førstelaget denne sesongen. På stopperplass er han sannsynligvis sjette eller syvende valg.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 25. Nov. 2010, 11:53 »
Jeg ble også skuffa over Kadar mot Arsenal. Jeg synes han gjorde sakene greit i CCC, men mot Arsenal florerte det med feil av alle slag. Han bør leies ut til en CCC klubb i januar. Det virker ikke som han er klar for PL denne sesongen. Han er vell 20 år nå og bør begynne å spille kamper snart.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #64 på: 25. Nov. 2010, 13:39 »
Forøvrig grei oppsummering snippet herifra: http://www.fanhouse.co.uk/2010/11/25/self-inflicted-wounds-threaten-newcastles-premier-league-future/

Sitat
In a Premier League where cautions have never been easier to come across for seemingly innocuous challenges, Newcastle are not an intrinsically dirty side, just one, it appears, prone to extreme acts of stupidity which threaten to cost them dear
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 25. Nov. 2010, 14:31 »
Dersom eg ikkje huskar heilt feil, så spelte Kadar venstreback mot Arsenal? Å la den kampen spele inn på kva status han bør ha i midstopparkøa blir då i alle fall feil. Eg synest heller ikkje, som annern, han var spesielt dårleg i fjor. No får han i alle fall ein plass på benken dei neste tre kampane, og blir det skade kan det hende vi får sjå han i aksjon. Så får vi ta det utifrå det. Dersom han ikkje får speletid i løpet av denne perioden, bør vi vel meir aktivt sjå etter ein klubb i CCC som kan gi han speletid.

Håpar vi ikkje offloader han før han verkeleg har fått vist kva han kan gjere for oss. Det at han framleis er i stallen, til trass for alvorlege skadeproblem, indikerer i alle fall at det finst eit potensiale som kan blomstre.

Blir spennande å sjå om han kjem seg ut av puppestadiet han er i no.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 25. Nov. 2010, 14:44 »
Kadar var venstreback, og jeg presiserte jo i innlegget mitt at jeg ikke vurderer han kun ut fra den kampen. Men han benyttet sjansen sin elendig! Du har misforstått igjen når du hevder at jeg plasser han bakerst i køen til midtstopperplassen pga den kampen. Han var ikke spesielt god forrige sesong, tok nivået sånn passe og han er pr. dags dato ikke noe mer enn en middels CCC spiller, og da er jeg snill.

Colo, Williamson, Campbell, Taylor, Perch, Tavernier/Kadar. Dette er rekka til Hughton, slik han har prioritert stopperplassen denne sesongen. Jeg er ikke så sikker på at Kadar får en plass på benken heller. Dessuten ville også Danny Simpson blitt prioritert før Kadar på en evt stopperplass, så Kadar har en fryktelig lang vei å gå. Jeg tror ikke han klarer det.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 25. Nov. 2010, 16:28 »
No siterte eg deg vel heller ikkje.

Ang. det første så underbygger eg jo faktisk det du sa. Ved å legge til at han var venstreback mot Arsenal, fjernar det kanskje tvilen til dei som evt. fortsatt måtte meine at ein burde dømme Kadar nord og ned etter den kampen.

Og når eg snakkar om midtstopparkøa, så seier eg kun at Arsenal-kampen ikkje er eit indisium for kvar han bør vere i den. Hadde eg retta det mot deg hadde eg antakeleg sitert deg, eller henvendt meg direkte mot deg. Vi er enige her også.

Den einaste forskjellen er vel i realiteten at eg synest han var bedre i CCC enn det du synest, og at eg er meir optimistisk på hans vegner til å kunne utnytte evt. skadefråver og suspensjonar som har komt/og som vil komme.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 03. Des. 2010, 15:01 »
da har williamson signert til 2016  ;D wonderfull!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 03. Des. 2010, 15:18 »
da har williamson signert til 2016  ;D wonderfull!

Kan ikke si jeg jublet noe voldsomt. En spiller som har vist seg å være rimelig god. Greit nok at han har signert forlengelse.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #70 på: 03. Des. 2010, 15:29 »
stallen vår er ikke av det tykkeste laget, vi trenger det spillerne vi kan få! siden vi ikke har midler til nye innkjøp

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 03. Des. 2010, 15:40 »
Gledelig nyhet med han og Ranger :)

Blir spennende å se om klubben klarer å følge opp med en Taylor.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 20. April 2011, 09:15 »
Må si Williamson har imponert meg de siste kampene. Han hadde en slurvepasning mot Man U og han og Colo solgte seg begge i situasjonen før Rooneys store sjanse.  Ellers en prikkfri kamp. I de første kampene etter at han kom inn for Taylor virket han nervøs. Da håpte jeg at Tayls skulle komme tilbake raskest mulig. Nå sitter derimot  Willaimsons spill, akkurat somi begynnelsen av sesongen. Vinner nesten alt av hodedueller. Men i tillegg har han nå også begynt å lese spillet bedre. Han dekker rett rom og er dermed i stand til å snappe opp forsøk på gjennomspill. I går stoppet han en stikkpasning med en flott sklitakling. Både han og Colo hadde rett distanse til Hernandez (i motsetning til Arsenalkampen) og tok ham helt ut av kampen. 

Samarbeidet og rollefordelingen mellom våre to midstoppere fungerer godt ser det ut som. At Wlliamson bare kostet oss £1mill gjør hans prestajoner enda mer hyggelige. Fortsetter han slik ser jeg lite grunn til å prioritere stopper nå til sommeren. Vi bør heller konsentere ressursene på å hente inn backer, hvor dekningen eller skral

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 20. April 2011, 10:47 »
Enig. Williamson har variert litt i prestasjonen, men har et høyt toppnivå. Jeg tror han kan bli enda bedre for oss neste sesong. Dette er jo første sesongen han spiller i PL.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 20. April 2011, 10:52 »
Godt poeng annern. At dette er debutsesongen gjør jo hans prestasjoner bare mer imponerende.