20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mike Williamson  (Lest 43593 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Williamson
« Svar #30 på: 22. Nov. 2010, 21:08 »
Jippi. Inn med ein i "unfit" og ein som er "over the top" :) Men ja Colo og Williamson har hatt ei dalande formkurve dei siste kampane, i likheit med resten av laget...

Noko endrar seg aldri i NUFC, og det er at me kan dette med å rota det skikkeleg til for oss sjølve! Howay the lads!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 22. Nov. 2010, 21:13 »
Jeg er ikke nervøs for Campbell på annen måte enn at man selvfølgelig kan betvile hvor lenge han klarer holde seg skadefri. Jeg syns han på den lille tida han har spilt denne sesongen har bevist at han ser ut til å fortsatt holde et meget høyt nivå inne. Er også mest spent på hvordan form Taylor er i - han har ikke spilt mye fotball på det siste halvåret nå. Da er det kanskje en ekstra trygghet at det er en såpass rutinert herremann som Campbell som antakeligvis spiller ved hans side!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 22. Nov. 2010, 21:18 »
Eg er mildt sagt skeptisk :) Men for all del, ingenting hadde vore betre enn at eg teke fullstendig feil og Campbell og Taylor storspelar mot Chelsea.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 22. Nov. 2010, 21:21 »
Hehe, jeg hadde ikke vært trygg mot Chelski uansett hvilke av våre stoppere som har spilt, men jeg har faktisk ganske god tru på at Campbell holder et veldig greit nivå enda :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 22. Nov. 2010, 22:54 »
Nå er det visst bestemt at han blir "siktet" i saken, og dermed ilagt tre kampers karantene hvis han ikke anker og blir funnet uskyldig. Jeg ser ikke på det som utelukkende negativt, får bare håpe jeg ikke må bite i meg de ordene etter Chelsea-kampen.  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 22. Nov. 2010, 22:58 »
Ingen vits i å anke. TV-bildene taler sitt tydelige språk.
Det er bare så til de grader idiotisk. Men dette bør få Willy og Colo til å tenke over reaksjonen sin, og et godt eksempel på at man alltid må ha hodet med seg på fotballbanen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 23. Nov. 2010, 08:34 »

ser rimlig tilsiktet ut ja... laget vårt består av en gjeng amatører, det er helt klart

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 23. Nov. 2010, 08:36 »
Desse 3 karantene kan i verste fall føra til at me rykke ned...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 23. Nov. 2010, 08:55 »

Ja, er ofte lag rykker ned i November når 1/3 del av sesongen er unnagjort.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #39 på: 23. Nov. 2010, 09:15 »

Ja, er ofte lag rykker ned i November når 1/3 del av sesongen er unnagjort.
Ja det stemmer. La oss svart male mest mulig!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #40 på: 23. Nov. 2010, 09:46 »
Godt at folk har troen.

Simmi

• Gjest
« Svar #41 på: 23. Nov. 2010, 10:11 »
Hvis Taylor og Campbell er i ok form, bør ikke dette bli noe problem.
Jeg tror Williamson trenger en pause, han har dalt veldig i form de siste kampene, og han har aldri spilt så mange kamper på så høyt nivå.

Jeg er mer bekymret for Colo som har vært konge i år.

Forøvrig utrolig dumt av Willi. Trodde ikke han var sånn..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 23. Nov. 2010, 10:43 »
Dette betyr altså, I VERSTE FALL, 3 kampers karantene på Colo og Willy likt. Timingen kunne jo strengt tatt ikke vært verre.

Har jo sett  tendenser til dette tullet fra Williamson fra før, kanskje ikke uten grunn at det ikke har blitt noen PL karriere på gutten før nå. Dette må han rett og slett bare legge av seg. Det er altfor dumt å få karantene på grunn av dette.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 23. Nov. 2010, 10:46 »
Jeg er ikke nervøs for Campbell på annen måte enn at man selvfølgelig kan betvile hvor lenge han klarer holde seg skadefri. Jeg syns han på den lille tida han har spilt denne sesongen har bevist at han ser ut til å fortsatt holde et meget høyt nivå inne. Er også mest spent på hvordan form Taylor er i - han har ikke spilt mye fotball på det siste halvåret nå. Da er det kanskje en ekstra trygghet at det er en såpass rutinert herremann som Campbell som antakeligvis spiller ved hans side!

Så lenge Campbell er fit så leverer han. Tror Sol er gjennomført profesjonell, hvis ikke hadde han neppe holdt på dette nivået, og med denne spillestilen, såpass lenge. Mer bekymra for Taylor jeg også. Men er det lov å håpe at Williamson sin situasjon ikke blir behandlet før Chelsea kampen slik at han kan spille i helgen?

Såpass populære som vi antagelig er hos FA, så rekker de vel å få suspendert Williamson før Chelsea-kampen...

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #44 på: 23. Nov. 2010, 11:17 »
http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary/NewsAndFeatures/2010/Williamson-charged

ser ut til 3 kamper ja... Den dusten altså, skjønner ikke hvorfor han plutselig skulle gjøre dette. Skulle nesten tru han hadde fått beskjed om det. Når man ser episoden er det jo helt umotivert slik jeg ser det...