20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wayne Routledge  (Lest 19710 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wayne Routledge
« Svar #45 på: 29. Sep. 2010, 12:11 »
Derfor har noen her inne lansert Raylor som en mulighet på vingplass ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 29. Sep. 2010, 16:23 »
Vi må ikke glemme hva hurtighet er for noe. Hvor mange spillere har vi med genin fart, hvis vi tar ut Rout, og setter inn Raylor?
Nolan er for treg. Raylor er for treg. Perch er for dårlig. Jonas er ikke noe lyntog han heller.
Enrique er kjapp til beins, og det kommer godt med på venstresida, men han er jo back. Vi trenger hurtighet fremover på banen også. Carroll er hurtigere enn han ser ut til, men ikke noen kontringsspiller. Ben Arfa har fart og teknikk, men én spiller er kanskje litt knapt?

Routledge har sine feil og mangler. Men jeg mener hurtigheten hans er så sårt tiltrengt på høyrekanten, spesielt når vi har en back som har mer enn nok med å forsvare seg, og knapt nok klarer det heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 29. Sep. 2010, 17:37 »
Hva hjelper det med hurtighet når han ikke klarer å utnytte den? Routledge ender som regel opp med å gå på tvers av banen, og enten slå en støttepasning, eller trille ballen til motsatt kant når han nesten er over på den siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 29. Sep. 2010, 19:46 »
Nå har vi hatt relativt få kontringssjanser i de seks første kampene da. Enig i at Routledge ikker har imponert særlig, eller vist særlig vilje til å løpe fort fremover, men han er jo den eneste virkelig hurtige spilleren vi har der fremme. Han har sine feil og mangler, men jeg klarer ikke se at vi vil bli bedre med Raylor, som er like treg som Geremi. Ryan Taylor slår gode innlegg og har et godt skudd, men er redd det vil gå altfor sakte fremover, og ikke minst bakover. Derfor tror jeg det er bedre at vi bruker Routledge. Han har sine feil og mangler, men han er kjapp og kommer nesten alltid til innlegg. Jeg greier ikke se at Raylor har teknikken og farten til å drible seg forbi motstandere og legge inn fra kant. Jeg greier heller ikke å se at han skal få til å kombinere særlig godt med Perch, som riktignok er hurtig, men som har dårligere teknikk og slår dårligere innlegg en Routledge.

Jeg tror ikke vi vil få utnyttet Raylors styrker på den måten vi ønsker, og ser derfor for meg at vi er bedre tjent med å bruke Routledge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 29. Sep. 2010, 19:58 »
Routledge kommer nesten alltid til innlegg? Da har jeg faan i meg hørt det også! :P

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 29. Sep. 2010, 20:21 »
Jeg tror Jonas har lik om ikke større toppfart enn Wayne, han har bare litt dårligere akselerasjon.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 29. Sep. 2010, 23:08 »
Nja, jeg tror nok Wayne er kjappere enn Jonas. Det er forresten også tøv at Jonas ikke viser løpsvilje. Syns tvert om han fortjener mer kudos for dette. Han er jo helt klart den vingen som har tatt flest løp i boksen til nå denne sesongen, selv om avslutningene ikke har vært av veldig god kvalitet de gangene han har fått muligheten til det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 29. Sep. 2010, 23:34 »
Ser hvertfall ut som Wayne er kjappere, siden han har høyere frekvens. Men umulig å si uten å se noen tall, men Jonas er ikke treig hvertfall :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 29. Sep. 2010, 23:38 »
Uansett mente jeg at det er tøv at WAYNE ikke viser løpsvilje, forresten :P

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Okt. 2010, 11:03 »
Routledge kommer nesten alltid til innlegg? Da har jeg faan i meg hørt det også! :P

Han kjem ofte til innlegg. Problemet er at dei til no har enda opp i blokka til førsteforsvararen.
Rout har vore svak til no, men eg trur det er små ting som kan få det til å løsne. Eit mål, gode opplevelser. Kanskje eit plassbytte over til ein ny kant? Kanskje moglegheit til å komme innpå ein kamp når forsvararane er blitt meir slitne?

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 02. Okt. 2010, 18:23 »
Kanskje Rout bør spille mot svakere backer på noen treninger, så han får litt selvtilitt 8) (Redknapp har jo tenkt på det samme når det gjelder Lennon)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 02. Okt. 2010, 21:00 »
Slett :P

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 07. Jan. 2011, 03:57 »
leser noen steder at liverpool vil hente rout for 70 mill... heehee, selg!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 09. Jan. 2011, 17:41 »
leser noen steder at liverpool vil hente rout for 70 mill... heehee, selg!

pund?? :P

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 09. Jan. 2011, 20:12 »
mhm!! 700 mill NOK! nei, det vaf nok kroner jjeg siktet til der! hadde vert gøy!