20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wayne Routledge  (Lest 19686 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wayne Routledge
« Svar #30 på: 28. Sep. 2010, 00:07 »
Selvfølgelig skal vi ikke selge en av våre tre vinger uten å isåfall hente inn en erstatter. Jeg ser heller ikke hvorfor vi skal spekulere i Rout-salg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 28. Sep. 2010, 10:07 »
Selg Routledge, hent Sebastian Larsson.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #32 på: 28. Sep. 2010, 11:22 »
Routledge har stor fart og god teknikk, men hva hjelper det når avleveringene hans er så ræva? Ganske tragisk å ha så talentløse pasningsleggere som Gutierrez og Routledge på vingene når vi har Nolan og Carroll inne i boksen. Begge er brukbare fotballspillere for all del, men akkurat dette med innegg bør de gjerne trene litt ekstra på...
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 28. Sep. 2010, 11:49 »

Nei

Peter

• Gjest
« Svar #34 på: 28. Sep. 2010, 17:22 »

Nei

Hvorfor det?
Personlig er jeg en stor fan av Routlegde, men jeg må alikevel innrømme at Larsson er en bedre spiller enn Wayne. Har nok ikke samme fart som Wayne, men er alikevel over gjennomsnittet i hurtighet. Også for å dra fram skuddfoten hans har han en av de bedre i PL. Skjekk denne:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 28. Sep. 2010, 17:24 »
Selvfølgelig er Larsson en bedre spiller en Routledge. Ingen tvil i mine øyne.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 28. Sep. 2010, 19:33 »
Seb er selvsagt bedre enn Routledge, han har ikke skrevet under ny kontrakt med Birmingham og hans kontrakt går ut til sommeren. Dersom Liverpool faktisk vil han Rout bytter jeg han gjerne ut mot Larsson.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #37 på: 28. Sep. 2010, 21:22 »
Behold Routledge, og gå for Larsson!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 28. Sep. 2010, 21:29 »
Nå er jo kilden til disse ryktene med Routledge shite, men skulle det noen gang komme et bud som er i nærheten av £8mill så er det bare å le hele veien til banken!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #39 på: 28. Sep. 2010, 21:39 »
Jada. Har sansen for Routledge, men 8mill kan bidra til mange nye spillere. Vi har vel brukt 9 mill i år, medregnet januar og i sommer. Så at Hughton & Co kan skape større bredde i stallen med 8mill finnes ikke tvil om :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 28. Sep. 2010, 22:12 »
Med 8 mill - selvsagt! Men vi får faen ikke 8 mill for Rout uansett :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 28. Sep. 2010, 22:48 »
8 mill får vi aldri. Kanskje 3?? Det beste ville selvsagt vært å beholdt Rout å brukt han som backup for Larsson når vi henter han på free transfer i neste sommer :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 28. Sep. 2010, 22:58 »
Larson mener eg ikke er noe for oss. Byr på ingenting spesielt bortsett fra frispark og innleggsfoten sin. Minner meg igrunn litt om en litt mindre og mer hardtarbeidende Raylor.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 29. Sep. 2010, 00:50 »
En god innleggsfot er akkurat det vi trenger, vi har en av PL beste hodespillere i boksen, men ingen av våre vinger er i stand til å slå et godt innlegg. Faktisk så er det kun Enrique av som er kapabel til å komme seg til dødlinjen å få ballen mot Carroll. Har enda tilgode å se Routledge gå forbi backen å slå et godt innlegg i PL.

Forhåpentligvis kan Ben Arfa bidra mer her enn det Rout og Jonas har gjort.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 29. Sep. 2010, 08:13 »
Larson mener eg ikke er noe for oss. Byr på ingenting spesielt bortsett fra frispark og innleggsfoten sin. Minner meg igrunn litt om en litt mindre og mer hardtarbeidende Raylor.

Hvis du har en back som er veldig flink til å  komme på overlapp og dermed hjelper vingen, så trenger ikke sistnevnte å ha særlig mye mer enn en god innleggsfot og god arbeidskapasitet. Beckham er et  eksempel på dette. Han utfordrer backen sin aldri, ikke er han særlig rask eller teknisk. Men han jobber hardt begge veier og har ekstremt god innleggsfot. Så egentlig kunne vi ha brukt Raylor som kant. Routledge kommer jo alltid til innlegg med de er jo elendige. Raylor slår derimot kanoninnlegg. Og Perch er flink til å komme på overlapp, men Routledge bruker han aldri som sagt...