20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #165 på: 20. Nov. 2011, 23:11 »
Usikkerhet rundt fremtiden til Simpson?
Det har lenge versert rykter om at simpson kunne komme til å forlate klubben. Han har selvfølgelig avkreftene slike rykter på twitter osv. Det viser seg at han har hatt et godt kontraktstilbud liggende en god stund, men venter med å signere.

Pardew:  "We've made Danny an offer which I think is a good offer, if I'm honest," Pardew told the Sunday Sun.

"Like everything it's very difficult to understand value when you're a young player. You see other players at other football clubs and you hear rumours, etc etc.

"I think Danny should commit to the football club because he's done terrifically well here and the one thing I do know about young players in the Premier League, you can get lost quite quickly.

"He doesn't want to do that, he's found himself a nice berth in the club. He's keeping out Davide Santon, who we've paid very good money for; he's a new father, he's doing particularly well. Sometimes the grass isn't always greener and I would advise him to get his contract done ASAP.

"Danny needs to remember he's playing and getting valuable experience in the best defence in the Premier League."

Får håpe han signerer, hvis ikke kan det fort bli døren i januar. Han har hatt en godt sesong, men han må tro litt for godt om seg selv hvis han mener at han er for god for denne klubben.
« Siste redigering: 20. Nov. 2011, 23:13 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 20. Nov. 2011, 23:21 »
Ser ikke akkurat at han har sjanse til å få spilletid i en større klubb enn oss..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 21. Nov. 2011, 02:51 »
Går vel litt på penger også. Villa var jo nær å signere han i august - ikke utenkelig at de er villige til å gi ham enda mer. Han har ihvertfall ikke svekket sin situasjon i lønnsforhandlinger etter denne høsten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 21. Nov. 2011, 14:01 »
Det er faktisk ikke så forbanna mange gode høyrebacker heller. Synes ikke akkurat Simpson har SÅ mange foran seg på den lista.

Fuerza

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #169 på: 21. Nov. 2011, 14:28 »
Enig i den, Geir.

Men synes uten tvil at en ny høyreback må inn i neste vindu, gjerne en med litt hurtighet.
En av Dannys største svakheter er at han mangler mye akselerasjon og hurtighet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 21. Nov. 2011, 16:09 »
Hvis vi får inn en venstreback i neste vindu, hva skal vi da med en høyreback? Vi har da såvidt jeg vet Davide Santon? Er ikke det bra nok?

Jeg synes ikke begrenset hurtighet er noe problem for Simpson. Jeg synes han har mer enn nok fart i kroppen til å stoppe det meste som kommer i hans vei. Han har anonymisert både Luka Modric og Gareth Bale i en og samme kamp. Så hva mer er det egentlig vi forventer? Han holdt Man Citys venstreside nokså anonym på lørdag. Hva mer kan vi egentlig forvente?

Hvis han holder Man Utds venstrekant på god avstand i neste kamp, er ikke det bra nok heller da? Fordi han i en av 10 kamper KAN være tilbøyelig til å gjøre en liten feil, som kan få konsekvenser? Eller fordi han ikke er like hurtig som Michah Richards eller Daniel Alves?

Hvis Danny signerer ny kontrakt, hva pokker skal vi med en ny høyreback, all den tid vi har Davide Santon?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 21. Nov. 2011, 17:05 »
Jeg forstår ikke denne kritiseringen av farten til Simpson. Simpson blir veldig sjelden fraløpt og sett bortifra storlaga synst jeg det er vanskelig å se en bedre back enn Simpson.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #172 på: 21. Nov. 2011, 17:16 »
Er veldig enig i det Joakim skriver. Jeg mener Simpson er en mann vi gjerne bør gi en rimelig bra femårskontrakt. Den unge mannen har såvidt jeg har fått med meg vært meget solid mot alt i år, samt at han potensiale til å utvikle seg enda mer. Jeg mener Simpson er en del av det som skal være fremtiden i dette laget.

Og når det gjelder kjøp av backer er da vitterlig en som skyter med den venstre foten vi trenger. Høyrebacker har vi nok av både i antall og kvalitet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 21. Nov. 2011, 19:50 »
Jeg syns han blir bedre og bedre - og han er enda ikke i en alder der han nødvendigvis er ferdigutvikla. Jeg vil si det vil være et ganske stort tap å miste ham nå - og dersom det stemmer at vi har gitt ham et kontraktstilbud som fortsatt vil gjøre ham til en av de dårligst betalte på førstelaget kan jeg også skjønne frustrasjonen. Slik han presterer er det faktisk vanskelig å se at der er så fryktelig mange bedre høyrebacker i ligaen fra lag på vårt nivå og under. Get in sier jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 21. Nov. 2011, 20:24 »
Jeg syns han blir bedre og bedre - og han er enda ikke i en alder der han nødvendigvis er ferdigutvikla. Jeg vil si det vil være et ganske stort tap å miste ham nå - og dersom det stemmer at vi har gitt ham et kontraktstilbud som fortsatt vil gjøre ham til en av de dårligst betalte på førstelaget kan jeg også skjønne frustrasjonen. Slik han presterer er det faktisk vanskelig å se at der er så fryktelig mange bedre høyrebacker i ligaen fra lag på vårt nivå og under. Get in sier jeg!

Heilt einig i dette. Slik han har prestert til no og fortsett han slik ut sesongen so skjønnar eg at han føler at ein kontrakt frå i sommar ikkje samsvarar med det han er verdt. Og det er som dykk øve her seier, det er ikkje so mange betre høgrebackar i ligaen. Samtidig so er han ung og det kan vera fort å verte påverka av andre og tru at graset er grønare andre stadar i England.
Vil og leggja til at det er sterkt å prestera på eit slikt nivå med tanke på det han har slite med på privaten...

Peter

• Gjest
« Svar #175 på: 21. Nov. 2011, 20:51 »
Hva har skjedd i privatlivet hans?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 21. Nov. 2011, 20:53 »
Hva har skjedd i privatlivet hans?
Ble pappa for en tid tilbake og ungen har vist vært jævla sjuk en periode etter fødselen. Dette satt forholdet til dama på prøve også, men det virker som de har kommet seg gjennom dette og at ungen er frisk nå også.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 21. Nov. 2011, 20:55 »
Neeehh. Simpson er ikke dårlig, men han er heller ikke vanskelig å erstatte. Vi kan ha muligheten til å hente inn en back fra utlandet med større potensiale, men som tar seg til takke med lavere lønn. Er enig i at han har utviklet seg, spesielt i det defensive arbeidet. Likevel er han alt for teknisk begrenset: Han bommer på til dels enkle pasninger, og nærteknikken er heller ikke god nok.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 21. Nov. 2011, 20:58 »
Et poeng som vi vel snart må begynne å tenke på er grensen for egen- og hjemmeproduserte spillere. Det er en grense for hvor mange billige utlendinger vi kan hente også.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 21. Nov. 2011, 21:17 »
Et poeng som vi vel snart må begynne å tenke på er grensen for egen- og hjemmeproduserte spillere. Det er en grense for hvor mange billige utlendinger vi kan hente også.

Er nok derfor vi kommer til å prøve oss på duden hos Palace. Ung, lovende på utgående kontrakt. Er ikke det et klassisk MA-offer, så vet ikke jeg.