20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 94104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #150 på: 19. Okt. 2011, 17:52 »
Med sopass mykje pågåande på heimefronten so er eg imponert øve at han har vore sopass god, i eit veldig godt forsvar.

Eg håpar det ordnar seg for han, både heime og med kontrakt.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #151 på: 19. Okt. 2011, 19:32 »
En grei squad-player, men ikke noe mer. Blir derfor ikke veldig trist dersom han skulle forlate oss. Det er helt utrolig at det tok nesten et år før mange her inne oppdaget svakhetene hans som jeg hadde påpekt i begynnelsen av fjorårssesongen.

Men det avhenger selvsagt av at vi får inn noen nye fjes i forsvaret. Det Pardew driver med nå er gambling på høyt plan med udugelige Perch som eneste backup i midtforsvaret.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 19. Okt. 2011, 20:31 »
En grei squad-player, men ikke noe mer. Blir derfor ikke veldig trist dersom han skulle forlate oss. Det er helt utrolig at det tok nesten et år før mange her inne oppdaget svakhetene hans som jeg hadde påpekt i begynnelsen av fjorårssesongen.

Men det avhenger selvsagt av at vi får inn noen nye fjes i forsvaret. Det Pardew driver med nå er gambling på høyt plan med udugelige Perch som eneste backup i midtforsvaret.

Akkurat no er han meir enn ein grei squad-player. Eg verte litt trist og lei meg viss han forlet oss. Mi har alle svakheitar. Simpson har forbetra seg og er for tida veldig god i eit godt forsvar. Skjønnar ikkje kva du meinar med at folk først no har oppdaga desse svakheitane. S Taylor har sine svakheitar, det har og Colo, Raylor, Best,Ba osv! Men dei spelar alle på eit lag som er ubeseira etter 8 kampar.
« Siste redigering: 19. Okt. 2011, 20:45 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 19. Okt. 2011, 20:52 »
Han er faktisk inne på topp 10 blant forsvarerer på PLs offisielle stat-index, EA Index.
1   Vincent Kompany   Man City   6   166
2   John Terry   Chelsea   10   153
3   Jose Bosingwa   Chelsea   14   141
4   Joleon Lescott   Man City   15   140
5   Steven Taylor   Newcastle   17   134
6   Ashley Cole   Chelsea   19   131
7   Sanchez Jose Enrique   Liverpool   24   122
8   Stephen Warnock   Aston Villa   26   120
9   Jonathan Evans   Man Utd   28   117
10   Danny Simpson   Newcastle   31   115

Selvfølgelig har den ikke alt å si, men lista er fortsatt dominert av flere klasseforsvarere. Danny Simpson har vært veldig solid sålangt denne sesongen. Vår beste høyreback i dagens stall om vi regner Santon som venstreback. Det er uansett veldig åpenbart at vi må handle inn en høyreback dersom Simson skulle forlate oss. Faktum er jo faktisk at gode høyrebacker heller ikke vokser på trær.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #154 på: 19. Okt. 2011, 21:40 »

Akkurat no er han meir enn ein grei squad-player. Eg verte litt trist og lei meg viss han forlet oss. Mi har alle svakheitar. Simpson har forbetra seg og er for tida veldig god i eit godt forsvar. Skjønnar ikkje kva du meinar med at folk først no har oppdaga desse svakheitane. S Taylor har sine svakheitar, det har og Colo, Raylor, Best,Ba osv! Men dei spelar alle på eit lag som er ubeseira etter 8 kampar.

:thumbu:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 19. Okt. 2011, 22:01 »
Han er faktisk det, Kristoffer. Noko eg og nemde i kamptråden til forsvar frå visse som har bestemt seg for å "ta" Simpson uansett.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 19. Okt. 2011, 22:11 »
Enig. Synes Simpson stort sett er en meget habil høyreback for oss, og det er faktisk ikke så veldig mange høyrebacker i PL som det oser kvalitet av.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 19. Okt. 2011, 22:30 »
Mitt største problem med Simpson har vært denne ryggingen. Men jeg synes han har blitt bedre på dette også etterhvert, selv om han innimellom glemmer å gire ut av revers.  :thumbd: Ikke krise å miste han, men ser helst at vi tar han med oss fremover.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #158 på: 20. Okt. 2011, 01:05 »
Noe som sannsynligvis ikke skjer....

Sitat
Simpson said this today:

?There is a chance in the future that I will be moving, whether in the transfer window or in the summer.?   ?I have 18 months left on my contract and I don?t think it will go past that.?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 20. Okt. 2011, 01:10 »
@dannysimpson12 Danny Simpson
Don't believe everything u read, things get taken out of context! Very happy at Newcastle n I'm staying
2 minutes ago via UberSocial for BlackBerry

Skal ikke ta alt man leser for god fisk.  ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #160 på: 20. Okt. 2011, 02:04 »
Nei, men har vært ganske så mye rykter om det i lengre tid. Jeg tror han forsvinner.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 20. Okt. 2011, 08:07 »
Han var jo veldig nær Villa-exit siste dagen av transfervinduet. Og kontrakten som skulle fornyes for flerfoldige måneder siden er det plutselig ikke snakk om lengre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #162 på: 20. Okt. 2011, 15:42 »
At Simpson kan forsvinne ville neppe overraske noen, men jeg håper likevel vi holder på han. Habil spiller med fortsatt potensiale (mitt inntrykk iallefall). Han holder greit nok nivå i forhold til hvor Newcastle ligger i dag (topp-10 ambisjoner) og vil være en meget god backup om vi, kanskje mot formodning, skulle få sterkere backer inn i stallen i overskuelig fremtid (om vi ser bort fra hele Raylor>Simpson/Simpson>Raylor-debatten).

Hvorvidt vi skal ta dementerte intervju som en indikasjon på at forlengelse er utelukket er jeg mindre sikker på, men andre moment som dere er inne på peker nok muligens i den retningen.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #163 på: 20. Okt. 2011, 22:22 »
Simmo ut, santon over på høyre med raylor som backup. Pieters eller cissokho inn på vb og fergie som backup. Grei skuring

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 20. Okt. 2011, 23:11 »
Hadde det bare vært så lett. ;)