20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Simpson  (Lest 93316 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Danny Simpson
« Svar #135 på: 21. Aug. 2011, 22:38 »
Hughie: Spot on!
Forhandler vi nå, kan vi forhandle på våre premisser. Ikke spillerens.

Derfor er det også stor risiko forbundet med treårskontrakter, som er standard prosedyre i Norge, og som får meg til å lure på om vi er usikker på Ba, ettersom han bare fikk tre år, mens alle andre får fem.

Danny Simpson er ikke Guds gave til fotballen, men en sent utviklet spiller som fremdeles må regnes som et talent. Han kan fort komme til å bli landslagsspiller, men det handler vel mer om at England ikke er bortskjemt med kvalitet på høyreback. Danny Simpson kommer til å bli en brukbar spiller med årene, med sine feil og mangler, men også med sine sterke kvaliteter. Jeg synes han er god nok for Newcastle på det nivået vi er på, men neppe stort mer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 21. Aug. 2011, 22:45 »
Kan ikke annet enn å være enig. Jeg er vel en av de som har gitt uttrykk for frustrasjon over Simpson sine valg på banen i fjor. Men om vi stikker fingeren i jorda og erkjenner nivået på laget så holder nok Simpson mål som stallspiller. Aller helst hadde vi hatt en stjernehøyreback, men ser ikke at det skjer med det første. Kan også legge til at jeg mener han så langt i år viser bedre takter enn jeg har sett på lenge, og det lover jo godt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 27. Aug. 2011, 11:06 »
http://www.nufcblog.com/2011/08/27/newcastle-defender-worries-over-first-born-playing-is-a-release/

Eg fann ikkje noke linkt til heile intervjuet.

Godt å høyra at det går betre med ungen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 04. Sep. 2011, 15:15 »
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-united/nufc-news/2011/09/04/danny-simpson-s-newcastle-future-is-in-doubt-79310-29358631/

Danny Simpson's Newcastle future is in doubt

NEWCASTLE United have added a right-back to their embryonic January shopping list ? throwing the future of Danny Simpson into fresh doubt.

Toon chiefs have instructed their scouts to source players in three positions for the New Year window ? at full-back, centre-back and up front.

It is the news Simpson?s position continues to be under threat which is most interesting development after the defender came close to departing for Aston Villa on Wednesday.

The right-back was on the verge of penning a five-year deal earlier in the summer, but United are now looking at alternative options.

Simpson would dearly love to stay at St James? Park but there was interest from Villa, Celtic and QPR in him over the summer and he would not be happy to sit on the bench after two seasons as first-choice right-back.

The Sunday Sun understands United also hope to resurrect their move for Mobido Maiga in January.

The club?s recruitment team has been told to put together a list of players with six months left on their contracts.

The Sochaux forward still heads the list of players United would like to add, although scouts have been given a remit including Holland, Germany, France and Spain.

On the right-back front, a temporary move for former Sunderland loanee Nedum Onouha was one possibility discussed by United. Chelsea starlet Ryan Bertrand was also considered.

The Sunday Sun understands Nolan Roux is another under consideration for January.

The 23-year-old with Stade Brest had alerted United but was thought too raw.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 04. Sep. 2011, 15:27 »
Det er så fint at vi står klare med kontrakter klare for signering før sommeren, men så kommer det et eller annet i veien, og plutselig så skal vi selge spilleren. Nå vet ikke jeg hvorfor ikke Simpson signerte denne kontrakten. Enten må agenten ha hvisket han et eller annet i øret eller så er det klubben som har fått kalde føtter. Med tanke på tidligere løftebrudd om kontrakter, så ville det ikke forundret meg om det samme var tilfelle her. Og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg håper på.

Synes Simpson er en helt grei høyreback, uten potensiale til å bli vesentlig bedre. Han har stort sett gjort sine saker bra, og jeg hadde ikke klaget om han hadde signert den kontrakten.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 04. Sep. 2011, 16:18 »
Synes ikke Simpson er verdt en fem-års kontrakt pr.dags, dvs en kontrakt til han er 29 år. Fortsatt to år igjen av kontrakta nå, så når det gjelder han så synes jeg vi kan vente med å se hva han klarer å prestere denne sesongen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 04. Sep. 2011, 18:10 »
Jeg synes ikke vi skal "vente og se" på en spiller som er 24 år og har to år igjen av kontrakten. Vi skal vite veldig godt allerede hvor god Simpson er og hvor god han eventuelt kan komme til å bli.

Jeg anser han for å være en ok Premier League-spiller med utsikter for å bli en ok+ Premier League-spiller. Han holder helt klart godt i en del sesonger til fremover. Og jeg mener han bør kunne funke godt som backup, hvis vi skulle være så heldig å finne noen som er bedre, uten å betale altfor mye for vedkommende.

Når en spiller har to år igjen av kontrakten er det på HØY tid å gi han en ny kontrakt, om vi føler han er god nok.

Så kan en diskutere om kontrakten burde vært på fem år eller ikke, men jeg synes det er greit. Jeg tror ikke vi blir noe topplag i Premier League på de fem årene likevel.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 04. Sep. 2011, 21:45 »
Om man ikke tilbyr 5-års er det etter min mening liten vits i å forlenge en kontrakt som har igjen 2 år. Da blir det jo nye forhandlinger "hele tida". Er ikke gratis det heller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 04. Sep. 2011, 23:07 »
Dessuten er det jo heller ikke slik at vi nødvendigvis skulle kunne selge ham før kontraktstiden går ut - dersom vi mot formodning skulle få ambisjoner om noe mer enn PL-survival :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #144 på: 04. Sep. 2011, 23:17 »
Jeg mener fremdeles det er tøysete å forhandle om ny kontrakt med simmo to år før den utløper. Greit nok hvis det var barfa, fordi han vil være ettertraktet. Simmo er som dere sier en akseptabel back for det nivået vi ligger på nå, men hvordan skal man oppnå fremgang ved å signere 5 års kontrakter med forbedrede betingelser to år før utløp av eksisterende kontrakt??? Om simmo blir snappet av andre så greier vi fint å erstatte ham uten å sprenge banken.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 04. Sep. 2011, 23:19 »
Jeg ser vel på det som vel så fornuftig som å gi Willie 5-årskontrakt ihvertfall. Kan vel også gi ham 3 eller 4 år da. Men Simpson har jo allerede vist seg å være beilervennlig nå i sommer da. Men spør du meg lukter det nok kanskje Simpson-exit allerede i januar tror jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 05. Sep. 2011, 10:52 »
Det er nok mulig ja. Da håper jeg at vi kjøper en venstrebeint back, sånn at Santon kan ta høyre, og en Pieters/Cissokho osv. tar venstre. Ville ikke sett på det som noen krise, men ser gjerne også at Simpson blir værende.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 05. Sep. 2011, 12:02 »
Har det kommet noen uttalelser fra Simpson, eller vært noe oppstyr rundt ham, som kan være en årsak til at klubben eventuelt skulle ønske å kvitte seg med ham?

Er i såfall noe som har gått meg hus forbi, ikke at det er helt uvanlig men...  :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 05. Sep. 2011, 12:26 »
Jeg mener fremdeles det er tøysete å forhandle om ny kontrakt med simmo to år før den utløper. Greit nok hvis det var barfa, fordi han vil være ettertraktet. Simmo er som dere sier en akseptabel back for det nivået vi ligger på nå, men hvordan skal man oppnå fremgang ved å signere 5 års kontrakter med forbedrede betingelser to år før utløp av eksisterende kontrakt??? Om simmo blir snappet av andre så greier vi fint å erstatte ham uten å sprenge banken.

Helt enig. Som jeg også sa her i går, så er ikke akkurat Simpson en spiller det haster med å binde opp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 19. Okt. 2011, 13:37 »
Simpson said in terms of his future at Newcastle, he was fully expecting to be put on the transfer list. He said: ?There is a chance in the future that I will be moving, whether in the transfer window in January or in the summer.

?I have 18 months? life on my contract and I don?t think it will go past that.?

http://www.chroniclelive.co.uk/north-east-news/evening-chronicle-news/2011/10/19/danny-simpson-in-driving-ban-despite-baby-plea-72703-29621783/

Trist med dattera hans da. Får håpe det går bra.

Edit:

@dannysimpson12 Danny Simpson
Don't believe everything u read, things get taken out of context! Very happy at Newcastle n I'm staying
2 minutes ago via UberSocial for BlackBerry
« Siste redigering: 19. Okt. 2011, 16:33 av boris. »
Nei.