20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 225922 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #165 på: 12. Okt. 2010, 15:34 »
http://www.dagbladet.no/2010/10/10/sport/fotball/premier_league/newcastle/manchester_city/13777953/

Snart kjenner de Jong det på pungen :D

"«The Magpies» har franskmannen på lån denne sesongen, og kommer trolig ikke til å få mer glede av balleleganten."

What??
Slapp av, Dagbladet aner ikke hva de snakker om.

Leser VG og DB sports sider hver dag. Skjønner nesten ikke at jeg gidder, står som regel bare piss. Det eneste jeg synes er ganske allright er Aftenpostens engelsk fotball side : http://fotball.aftenposten.no/england/

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 21. Okt. 2010, 11:20 »
Såpass... Villa-fans som er langsinte? Eller er det eksen som følte for å ta igjen etter at han slo henne?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #168 på: 21. Okt. 2010, 11:32 »
Tenkte det siste egentlig. Kanskje hun har brødre?
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 21. Okt. 2010, 13:45 »
Tar likesågreit et oppsummering fra dagens saker fra The Chronicle.
Jakten på Hughtons nye assistent fortsetter - og Hughton påpeker at han ikke skal forhaste seg. En mann som nevnes som aktuell er Sir Bobby-assistent Steve Clarke. Slettes ikke fremmed for han heller, selv om jeg vel kanskje tenner mer på John Carver! :)

På skadefronten ser ting lysere ut. Kevin Nolan ser ut til å være klar til Hammers-kampen. Jeg antar at han går rett inn i startoppstillingen. Steve Harpers vei tilbake fra skade går etter planen - han er omtrentlige 1 måned unna å være klar. Sol Campbell rekker ikke Hammers-kampen, antakeligvis heller ikke LC-kampen mot Arsenal. Mackems er han derimot ganske sikkert klar til. Carroll er det heller ikke usannsynlig at vi ser i startoppstillingen mot Hammers tross diverse utenomsportslige eskapader.

Tilslutt et hyggelig intervju med Kieron Dyer hvor han forteller om sin fineste tid som fotballspiller, samt også om hvordan han enda den dag i dag angrer på oppførselen overfor Sir Bobby da han nekta å spille høyreving mot Boro. I tillegg snakker han litt om "the brat pack" som han var en del av den gang - med en klar advarsel til Andy Carroll.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 21. Okt. 2010, 15:29 »
Steve Clarke vil være en kjemperessurs. Det samme vil selvfølgelig John Carver.

Clarke er en mann som ikke har videre store drømmer utover det å være assistent. Men den jobben gjør han til gjengjeld svært bra. Han jobbet som assistent under Sir Bobby, og senere Jose Mourinho i Chelsea. Også Grant hadde Clarke i teamet sitt, og Scolari ønsket at han skulle fortsette i Chelsea fremfor å dra til West Ham. Jeg tenner så absolutt på Clarke.

Carver er jo lokal, og har sånn sett en sterkere tilknytning til klubben, og har også prøvd seg på egenhånd i statene. Lang erfaring som assistent til Sir Bobby, naturligvis, så er han jo et godt valg han også. Personlig er det samme for meg om det er Clarke eller Carver som eventuelt får jobben. Begge to er meget dyktige coacher, og vil gjøre en god jobb i tospann med Chris, om bare kjemien stemmer.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Gan canny doon Toon!

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 23. Okt. 2010, 21:49 »
Er det bare jeg som ikke ser den negative vinklingen?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 23. Okt. 2010, 21:58 »
Men herregud a mann! Får du sove om natta hvis du ikke finner noe å klage på? Det der er da vel ingen negativ vinkling?

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #175 på: 23. Okt. 2010, 22:33 »
dette er jo ment som at carroll og nolan, som har hatt en tøff uke, slår tilbake å sikrer en seier. Personelig synes jeg ikke dette er negativt vinkling i det hele tatt
« Siste redigering: 23. Okt. 2010, 23:16 av andrtve »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 23. Okt. 2010, 23:53 »
Men denne Carroll/Nolan greia er jo noe samtlige Newcastle-supportere ler av også, så den må vi bare godta. At man spiller mye på det at disse er samboere, det må vi bare akseptere. Jeg synes det er hysterisk morsomt selv jeg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 24. Okt. 2010, 00:05 »
Må bare være enig her, at dette samboerskapet mellom Nolan og Carroll er jævla morsomt. Gliser hver gang jeg ser en avisoverskrift som spiller på det.

Er også noen som har laget en twitterprofil på dette, som "spiller" Kevin Nolan. Har vært hyppig med tweets siste dagene, og mange av de er ganske morsomme også. For å følge livet til Kevin og Andy: http://twitter.com/KevinandAndy
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #178 på: 24. Okt. 2010, 00:53 »
Faktisk ganske morsomt ja :D

Utdrag:
Sitat
Spelling like Andy now, he's rubbing off on me. Not literally, but he spelt 'Rainj Rova' on the police form last night
Sitat
Andy's just trotted down in his silk PJs, he thinks he's Hugh Hefner! The coco pops ruin the image though mate!
Sitat
hahahaha, they've sent Andy a Mini Cooper as a courtesy car! He's fuming!
« Siste redigering: 24. Okt. 2010, 00:54 av ElvenKind »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 27. Okt. 2010, 17:17 »
Jeg leste tidligere denne uka at Joey Barton sa han var glad han spilte på et Newcastle lag hvor alle sto samlet og kjempet for hverandre. Steve Harper har vel også nevnt noe lignende.

Så kommer denne fra Michael Owen:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/9131176.stm

Sitat
Despite his setbacks at United, Owen insisted he is happier playing infrequently for a big club challenging for trophies than for a smaller team where he might get more opportunities.
"I've played in some of the biggest clubs in the world over my career and I've had not such a good time at certain clubs where I've been in the relegation zone struggling away," he stated.
"Training with top players every day, being among the elite players is what I enjoy doing more.
"And if that means not playing as much but playing in a good team with good players creating chances, then I'd prefer to do that than slog away every week and hardly get a touch of the ball."

Er sånne spillere vi må holde oss langt unna de neste årene. Han mangler sulten på suksess og han gir faen, bare penga kommer inn på konto.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM