20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 224410 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #195 på: 30. Okt. 2010, 13:43 »
Og tabloidenes forsøk på å diskreditere Chis Hughton fortsetter. Dette er rikitgnok Daily Star, skandaleavis så det holder, men denne kommentarartikkelen provoserte meg noe vanvittig.

http://www.dailystar.co.uk/columnists/view/160659/Newcastle-must-axe-Hughton-if-they-want-Prem-glory/

Ja, jeg vet at man vanligvis skal heve seg over sånt tull, men jeg ble rett og slett vanvittig sint etter å ha lest dette. Greit at tabloidene lever av å koke spikersuppe, men det får da være måte på tynn og smakløs suppe.

Det virker litt som at forfatteren tror året er 2006, og tidligere Newcastle-kaptein og Academy Director Glenn Roeder har nettopp fulllført et vellykket vikariat som Newcastle-manager, og Freddy Shepherd flørter med tanken på å ansette han som manager på fulltid.
DA ville denne vært på sin plass. Men hvordan dette kan overføres til i dag har jeg store problemer med å forstå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 30. Okt. 2010, 14:02 »
Basert på det derre oppkoket tør jeg nesten konkludere med at selv jeg viser større kunnskap og forståelse enn forfatteren. Sjukt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 30. Okt. 2010, 18:17 »
Interessant lesning.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 30. Okt. 2010, 19:44 »
Var uenig i en del av det han sa da han var i tv2s studio: blant annet at PL skal være tøff. Men god artikkel. Det er jo skandaløst at Alan Shearer ikke har hørt om BEn Arfa.
« Siste redigering: 30. Okt. 2010, 20:15 av InspectorC »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 30. Okt. 2010, 20:49 »
Var uenig i en del av det han sa da han var i tv2s studio: blant annet at PL skal være tøff. Men god artikkel. Det er jo skandaløst at Alan Shearer ikke har hørt om BEn Arfa.

Og han ville være NUFC manager!
Ikke oppnådde han noen gode resultater i den korte perioden han var manager i NUFC, og hva slags spillere ville han kjøpt om han ble manager permanent?
Alle som vil være i den bransjen bør vite om spillere som spiller på gode landslag som Frankrike, Spania, Italia, osv. Men dette er vel et problem de har i England. Ikke har de noen gode managere og ikke er de noe spesielt å høre på heller.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 30. Okt. 2010, 21:15 »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 05. Nov. 2010, 21:46 »
Vet ikke helt hvor dette skal være, men vår kjære Onyewu og Zlatan ser ikke ut til å være så gode venner
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 08. Nov. 2010, 19:31 »
http://www.tv2.no/play/sport/premierleague

Kun Simpson på ukens lag..Så kampen til Fulham og Hangeland var på langt nær så god som Willi eller Colo.. Og hvordan de klarte å vrake Tiote (1 pasningsfeil mot selveste Arse) er for meg ubegripelig..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 08. Nov. 2010, 19:41 »
Det der blir bare flaut. Gary Cahill spiller på et lag som slipper inn to mål mens Williamson og Colo er med å stoppe hele Arsenalmaskineriet. Tiote og Williamson var forøvrig begge med på skysports sitt rundens lag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 08. Nov. 2010, 20:17 »
Trodde det var skysports som hadde satt sammen det laget som var i den studiosnutten..Bra det ikke stemte da...Skysports er jo seriøse, men jeg begynte å lure..BBC som er på er viddene?

Var inne på www.skysports.com , men jeg klarer aldri å finne rundens lag på den rotete siden..Har du en lenke kø?
« Siste redigering: 08. Nov. 2010, 20:21 av InspectorC »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 09. Nov. 2010, 02:32 »
Jeg fant ikke igjen linken, Inspector. Du har helt rett i at den siden er et jævla stort rot.

Men interessant når jeg gikk inn på tv2sporten.no nå, der hadde de listet opp sitt eget lag;

Tim Krul, Onuoha, Mike Williamson, Hangeland, J.Boateng; Park, Bannan, Cheik Tiote, S.Coleman; N´zogbia, Gyan.

Er ikke mulig å linke dette fra tv2, men det er en plakat midt på siden hvor det står rundens lag for den 11.serierunden. Altså Krul, Mike og Tiote med hos tv2. Vel fortjent!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #206 på: 09. Nov. 2010, 05:57 »
Var egentlig Krul SÅ god? For all del, han gjorde alt riktig. Men så vidt jeg kan huske ble han ikke satt på noen andre store prøver enn noen innlegg og Nasris skudd. Arsenal hadde vel tre sjanser i løpet av hele kampen, og to av dem gikk i tverrliggeren.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 09. Nov. 2010, 10:48 »
Så at Reina var på ukens lag hos noen medier, vil ikke si at han hadde så mange flere redninger å slå i bordet med heller. Keeperspill handler dessuten også om å avverge sjanser, og Krul var meget solid i feltarbeidet. Så er ikke ufortjent at Krul får den. Var en av veldig få keepere som holdt nullen i helga.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 09. Nov. 2010, 11:24 »
Det er riktig at ikke Arsenal hadde all verdens til sjanser, men ser man nøye på Kruls opptreden, ser man at han er suveren i feltarbeidet. Holder på å glippe ballen ved en anledning, men redder seg inn igjen uten større problemer. Du ser en keeper som er meget god én mot én, som er raskt ute og snapper ballen før det blir en potensiell sjanse ut av det. En periode i kampen haglet det med skuddforsøk fra Arsenals side. Disse skuddene utløste kanskje ingen redninger som vises svært godt på TV. Men han tok det han skulle, og virket aldri særlig stresset eller nervøs.
Jeg så en keeper som gjorde det han skulle, og som i tillegg leverte en redning i verdensklasse når det trengtes som mest. Med andre ord, en veldig god dag på jobben.

Krul fikk lov å være så god, fordi forsvarsfireren vår var så ekstremt god, og fordi Tiote latterliggjorde Arsenals playmaker. Da vi fikk uavgjort på Emirates i 2006 fikk vi se en Shay Given som hadde en særdeles travel dag på jobben. Og han leverte TV-redninger i hytt og pine. For all del, Given spilte en særdeles god kamp. Men Arsenal rundspilte oss i store deler av den kampen, og hadde den ene store sjansen etter den andre, om jeg ikke husker helt feil. Med andre ord, forsvarsspillet vårt var kanskje ikke av den aller høyeste kvalitet i den kampen.

Er det ikke bedre å ha et solid forsvar, og slippe til svært få sjanser der keeper redder 100%, enn å ha et svakt forsvar, slippe til mange sjanser, og ha en keeper som redder 90%?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #209 på: 01. Des. 2010, 21:51 »
Litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, men nufc.com er ute med en koselig liten adventskalender, som nok er verdt å følge med på. I første luke finner man artikkelen "Bizarre Injuries"

http://nufc.com/advent2010/advent2010.html
Godsanger?

Twitter: @BjerreP