20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - W.B.A (18.januar 20:45)  (Lest 25204 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - W.B.A (18.januar 20:45)
« Svar #135 på: 18. Jan. 2010, 22:43 »
utrolig pace på Gutierez!

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #136 på: 18. Jan. 2010, 22:43 »
Olssen er nå et hat objekt i mitt øye. Makan til fitte spiller.
kunne ikke vært mer enig.. fy faan for en møkkaspiller.. Og jonas på slutten der!! trodde vi hadde vunnet :(
Ba Ba Ba!!!

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #137 på: 18. Jan. 2010, 22:44 »
Trenger du STREAM?

Radio og Video stream her i veldig bra kvalitet, stor skjærm også ;)

www.NufcRadio.tk

Takk takk  :)

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #138 på: 18. Jan. 2010, 22:45 »
En utrolig spennende kamp! kunne gått begge veier dette, for en mulighet på slutten der, litt bedre pasning der så!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 18. Jan. 2010, 22:45 »
Helvetes drittdommar då, snytt for minst ei straffe, i tillegg dreit linjedommarn seg ut då Løven hadde vore aleine igjennom.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #140 på: 18. Jan. 2010, 22:48 »
Smith og Simpson har vært forferdelige idag. Smith med en viktig takling ellers dårlig. Venstresiden vår er det klasse over. Liker at dommerentillater en del, men i herrens navn, må jo blåse straffe på slutten der. Jonas blir jo regelrett klypt ner. I tillegg er ikkje linjemannen på nett og snyter oss for en one on one.

Dette er faktisk en kamp med høyt nivå og tempo. Mye bedre en di fleste PL kampene jeghar sett denne sesongen. Synd vi ikke avgjør, for nå tror jeg dette blir ett rotterace om di to opprykksplassene.

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #141 på: 18. Jan. 2010, 22:51 »
Ahh.. uavgjort.. Jaja, skal være fornøyde med det tror jeg, etter å ha ligget under 2 ganger, og spillet var heller ikke på topp akkurat.

Jeg føler at jeg hatet flere å flere utpå banen her.. Olsson, dommeren som blåste på alt mulig, og spillet fikk ikke ordentlig flyt. Linjedommeren som blåste på en onside som hadde vært en 100% sjanse. Gutierrez som roter bort ballen gang på gang, pluss Ameobi som ikke orker å gjøre en dritt.... >:(

Men Men,,

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 18. Jan. 2010, 22:52 »
Sjeldent det er så surt å ikke klare å avgjøre en uangjort kamp som i dag! Dommeren har vi hatt en gang før denne sesongen, og han var akkurat som eg husker han. Arrogant jævel som ikke klare å oppfatte sitasjoner når det går fort rundt han. Sammen med han var Simpson og Smith dårligst på bana.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 18. Jan. 2010, 22:53 »
Faen så irriterende. Både på grunn av dommeren og fordi vi er så jævla håpløse bakover. Forsvaret jobber ikke som en enhet, og Danny Simpson spesielt er ELENDIG. Rundingsbøye i dag. WBA er gode i dag, det må nevnes. Veldig farlige hver gang de er i nærheten av boksen, og gir oss et helvette på dødballer. Helt enig angående den jævla svensken. Drittfyr.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #144 på: 18. Jan. 2010, 22:57 »
Forsvaret jobber ikke som en enhet, og Danny Simpson spesielt er ELENDIG.

Jeg synes Gutierrez var mye dårligere enn Simpson i dag.. Simpson får jo mange baller og ting å jobbe med fordi Gutierrez roter bort ballen vær jævla gang han har ballen. Så det ser jo ut som om Simpson gjør så sykt mye feil, bare fordi han har så sykt mange baller å jobbe med.

Hansn

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #145 på: 18. Jan. 2010, 22:58 »
Ingen tvil om at Ameboi var den dårligste i dag. Eneste han gjor var å ta ballen fint ned ett par ganger, 1 sek etterpå så mister han den.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 18. Jan. 2010, 23:01 »
Olssen er nå et hat objekt i mitt øye. Makan til fitte spiller.

Helt enig! Sleng på Gabriel Tamas også, så har vi det! Makan til møkkaspillere..

Når det gjelder kampen, synes jeg vi er dårlige i første omgang. Vi taper for mye dueller, og klarer ikke å følge WBA spillerne. Synes midtbanen ikke henger helt med, og de får slå ganske mange baller forbi. I tillegg har de en god del farlige kontringsangrep.

Det bedret seg i andre omgang, hvor vi vinner flere dueller, er mer løpsvillige og henger litt bedre sammen. Fortsatt kommer WBA på kontringer.

Sitter egentlig med blandende følelser. Vi skal være glade for at Miller (?) bomma på åpent mål, og at Smith gjorde en livsviktig takling på returen! Når der er sagt, mener jeg vi skulle hatt iallefall ett - om ikke to straffespark!
Og den siste sjansen - hvor Jonas løper fra alle på midtbanen! Jeg va r100% sikker på at vi skulle score der.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 18. Jan. 2010, 23:05 »
Syns Gutierrez var variabel i dag. Gikk fra det håpløse til det raide på slutten der. Men jeg syns derimot at Guthrie var svak i dag. Mye feilpasninger utover i kampen som førte til unødvendige balltap. Vanskelig å se at Jonas på motsatt av side er direkte grunn til at Simpson får så mye trøbbel da.
Dagens dårligste for meg er uansett Simpson, med Ameobi på en god andreplass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #148 på: 18. Jan. 2010, 23:20 »
Enig med Kristoffer. Hvordan balltapene til Jonas fører til at Simpson havner i trøbbel skjønner ikke jeg. Jeg syns derimot at Jonas burde få et pluss for at han forsøker i allefall, og WB var veldig påpasselig på den siden slik at de var stortsett to/tre stk mot Jonas. Var ikke veldig mange utpå der som utfordert WB, bortsett fra de lange ballene som ble slått bak fra. Syns ikke at Simpson - Guthrie funket særlig bra i dag. De støttet hverandre serdeles lite, og dermed ble det enkelt for motstanderen å stoppe oss fremmover, å komme i overtall fremover. Mest fornøyd med at vi henter oss inn igjen to ganger etter å ha ligget under.

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #149 på: 18. Jan. 2010, 23:34 »
Simpson må vi for all del ikke hente, er alt for dårlig for PL. Ameobi var heller ingen 10 på børsen, har vi en verre pasningsspiller enn han?

En under middels kamp av Newcastle, men 2-2 kan vi tross alt leve med når vi topper tabellen.