20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - W.B.A (18.januar 20:45)  (Lest 25108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Newcastle United - W.B.A (18.januar 20:45)
« Svar #180 på: 20. Jan. 2010, 15:50 »
Etter å ha sett kampen , som var utfatterlig svak for Newcastle sin del. Så bør newcastle være glad for et poeng. At det går ann å spille Ameobi er helt sykt, han klarer jo faktisk ingenting. Å Gutierrez er jo en annen historie. En som faktisk gjør ting bra utpå der en Løvenkrands. Tydligere for hver kamp som går at Hugton ikke er mannen for Newcastle og viss det ikke skjer noe draktiske ting så ryker i verste fall opprykket evt at vi suser rett ned igjen.

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #181 på: 20. Jan. 2010, 20:08 »
Kred til WBA for sponsorvalg i går, forresten.
Støttes!

Vet ikke om det har blitt nevnt tidligere i tråden, men det var sykt irriterende at Coloccini stoppet opp fremfor å følge Bednar på 1-2-målet. Er ikke sikkert Bednar hadde puttet etter at ballen hadde vært innom kneet til Harper og tverrliggeren, dersom Colo hadde brukt håret sitt til å forstyrre ham litt.

Jeg ble varm av å se på det, selv om jeg ikke akkurat tror han kunne reddet målet var det hele holdingen til Colo viste som var til å hoppe av en stol for.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 21. Jan. 2010, 13:43 »
Jeg er helt vanvittig uenig med de 2 siste her...:)

Jeg viste han kom til å få skylda, men jeg synes ikke han gjør noe galt...

Simpson blir solgt. Taylor går ut i presset og Colo faller inn bak Taylor. Han gjør en helt riktig andre forsvarer jobb. Det er mange som kan ta skylda for det målet, men ikke Colo.

1. Smith blander seg i situasjonen og gjør Taylor usikker
2. Taylor fullfører ikke presset og faller alt for langt, og sist men ikke minst blir usikker!
3. Enrique følger ikke inn etter Colo og det er helt åpent bak der.
4 Hvor er resten av midtbanen?

Hvis en mann står på hjørnet av 16 metern klar til å utfordre og Taylor står i press, skal vi ikke ha noen form for sikring da? Hvis han hadde kommen forbi Taylor hadde Colo tatt han og det va 50/50 om han hadde tatt inlegget.
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 21. Jan. 2010, 16:39 »
Det nytter ikke å være for opptatt av soner når man er innenfor egen 16 meter, da er det mannsmarkering som gjelder og da må hver spiller ta ansvar for å markere ut hver sin motstander. Colo hadde en mann to meter bak seg, og glipper dessverre der.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM