20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jeg skal over å se Cardiff-kampen 5. Februar (Med samboer-HJELP!!)  (Lest 5167 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Hei.
Jeg skal over å se Cardiff kampen den 5 februar. Regner med at det ikke er noe problem å ordne 2 billetter via hjemmesiden til Newcastle.
Skal ha med dama, så jeg har sett litt på muligheten for spa en eller annen plass. Sett på Hilton Newcastle Gateshead, som visstnok skal ha det meste også spa. Noen som kjenner til dette hotellet?
Flybilletter ser det ut til at jeg kan få for totalt 6000,- for 2 stk. Tur-retur fra Ålesund.

Noen som har noen tips om eventuelt billigere flybilletter?

Andre tips om hotell?

Tips om sitteplasser på stadion, har med samboeren på kamp. Jeg har vært der en gang før og satt på Milburn Stand. Veldig høyt oppe husker jeg.
Vil gi dama en fin opplevelse på fotballkamp :-)

Er det forresten noe håp om guidet tur på stadion når en reiser for seg selv?

Takker for alle innspill!!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sitat
Er det forresten noe håp om guidet tur på stadion når en reiser for seg selv?

Stadium Tour Ticket Prices
£10.00 Adults & £7.00 Concessions - Stadium Tour
£12.00 Adults & £9.00 Concessions - Matchday Tour

LES HER: http://www.nufc.premiumtv.co.uk/articles/newcastle-united-stadium-tours-20060308_2245608_1241647

Ganske greie priser. Vet dessverre ikke noe særlig om det andre du spurte om. Har aldri vært på St.James, har bare vært på bortekamp på Stamford Bridge (Chelsea). Faren min har lovet meg tur til Newcastle neste sesong ;D
« Siste redigering: 05. Jan. 2010, 16:53 av ErikLi »

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
OK. Fint det går an å få omvisning, må vel muligens være tidlig ute på matchday da.

Hadde vært fint med litt flere tilbakemeldinger også folkens...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Omvisning starter til faste tider. Kan være greit å være tidlig ute for det er ofte fullt på kampdager.

Spa i Newcastle sentrum er jeg ikke så godt kjent med men om du drar litt utenfor har du et ufattelig utvalg. Spesielt Matfen Hall. går buss fra sentrum.

Sitteplasser anbefales på Gallowgate om du ønsker liv, Milbourne stand om du ønsker komfort (en av barene) eller Helt øverst i svingen om du er en sangglad fyr. Selv foretrekker jeg å spandere de ekstra 200,- kronene på billett i enten Platinum Club eller Bar 1892. Gir deg flere fordeler som er nevnt flere steder på forumet. Bl.a. at du kan bestille øl før 1.omg som står klar når du kommer til pause og dermed slipper du kø.

2 billetter er neppe et problem. Utfordringen er om du er kresen på sitterplasser. om du har spørsmål om Newcastle (byen, kamper o.l.) så bare å hyle ut så skal jeg svare på det jeg kan. Er desverre ikke så behjelpelig med hotell ettersom jeg drar hjem i stedet for å overnatte i byen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Er det noe "ekstra" på omvisningene på kampdagene tro? Sjanse for å møte spillere osv?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Det er ialfall meir "action"/aktivitet på ein kampdag. Bordene er dekket, draktene++ henger i garderoben, ein stakkar klipper gresset med ein pitteliten gressklipper, etc
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Satt på Platinum club sjølv, var fine plassar med god oversikt over kampen, men synes egentlig det var litt tamt så eg kjem ihvertfall neste gang til å gå for L7 oppe i svingen eller Gallowgate.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Spillerne ankommer ikke før 2 til 2 og en halv time før avpark så sjansen for å se de er minimal på en omvisning selv på kampdag. Og for de spillerne som evt er på stadion så er de nok i Old Milbourne Reception-delen i spillerbaren/-restauranten der det ikke er omvisning.

Synes Platinum club er fantastisk for jeg er ingen sangmann. Litt tamt, ja, sammenlignet med Gallowgate, deler av East Stand og Svingen på Level 7.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Hei.
Da var flybilletter bestilt. Er nå inne på nufc.co.uk og skal bestille billetter, da får jeg denne beskjeden med rød skrift:
?A pre-requisite product must be purchased prior to being used to make a second purchase. You must have previously purchased the following product <Members 09/10.

Hva betyr dette?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
At billettene ikke er på public sale ennå, det blir de først fra og med i morgen. Kun medlemmer kan kjøpe nå. Det er fin oversikt for dette på nufc.com.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Hei.
Da var flybilletter bestilt. Er nå inne på nufc.co.uk og skal bestille billetter, da får jeg denne beskjeden med rød skrift:
?A pre-requisite product must be purchased prior to being used to make a second purchase. You must have previously purchased the following product <Members 09/10.

Hva betyr dette?

Meldte meg inn i 12th man (overseas), da gikk det som en drøm å kjøpe billetter. Vet ikke helt hva som skjer med billettene da, blir de sendt hit til norge, eller må jeg hente dem på stadion?

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Noen som kan anbefale hotell? Sett litt på Staybridge Suites nå. Virker OK, noen som kjenner til dette hotellet?

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Det ble Hilton Gateshead. Var vinterkampanje, 650,- kroner natta i dobbeltrom.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hei.

Hva betyr dette?

Meldte meg inn i 12th man (overseas), da gikk det som en drøm å kjøpe billetter. Vet ikke helt hva som skjer med billettene da, blir de sendt hit til norge, eller må jeg hente dem på stadion?

Jeg måtte hente dem på stadion nå sist i november, men gangen før det i januar/februar 07 fikk jeg de tilsendt til Norge.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det var et godt hotelltilbud.

Du må være medlem i 12th man for å kjøpe billetter til den kampen nå. Dersom du har betalt medlemsskap og ikke har fått medlemskort tilsendt så må du ta kontakt med billettkontoret på stadion. Medlemskortene fungerer som billett.

Jeg har mulighet til å kjøpe 2 billetter på medlemsskap om du ønsker garantert billett nå. Jeg møter deg da i byen når du kommer så får du billettene. Har gjort det med en mengde folk fra forumet.