20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Er det forresten noe håp om guidet tur på stadion når en reiser for seg selv?
Hei.Da var flybilletter bestilt. Er nå inne på nufc.co.uk og skal bestille billetter, da får jeg denne beskjeden med rød skrift:?A pre-requisite product must be purchased prior to being used to make a second purchase. You must have previously purchased the following product <Members 09/10.Hva betyr dette?
Sitat fra: nemiarwen p? 06. Jan. 2010, 10:49Hei.Da var flybilletter bestilt. Er nå inne på nufc.co.uk og skal bestille billetter, da får jeg denne beskjeden med rød skrift:?A pre-requisite product must be purchased prior to being used to make a second purchase. You must have previously purchased the following product <Members 09/10.Hva betyr dette?Meldte meg inn i 12th man (overseas), da gikk det som en drøm å kjøpe billetter. Vet ikke helt hva som skjer med billettene da, blir de sendt hit til norge, eller må jeg hente dem på stadion?