20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reading - Newcastle United (13.april 21:00) *ny dato*  (Lest 39213 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle United (13.april 21:00) *ny dato*
« Svar #255 på: 13. April 2010, 23:09 »
Det som imponerer meg noe jævli er at vi fortsetter å imponere selv om kampene i seg selv egentlig er "ubetydlige". Reading har jo vært i knallform den siste tiden, men alikevel drar vi dit og skaffer oss 3 poeng.

Har jo vært masser av eksempler tidligere på lag som har gått på en rekke dårlige resultater etter å ha sikra seg gullet osv..

Det er dette som gir meg relativt okei forhåpninger foran neste sesong! Syns vi har en fantastisk lagmoral - og krydrer vi det med de rette spiller(typen)e, tror jeg vi kan overraske!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #256 på: 13. April 2010, 23:09 »
Koser meg over tre poeng og at vi ganske SIKKERT kan løfte pokalen :) SKÅL

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #257 på: 13. April 2010, 23:09 »
Pokalen får vi hjemme uanz. Ingen som deler den ut på bortekamper, når vi har flere hjemmekamper igjen. tenk nå litt logisk...

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #258 på: 13. April 2010, 23:15 »
Krijo skaffet seg nettopp 14 dagers ferie fra forumet. Latterlig oppførsel.

Latterlig av dere også! kunne jo bare fjernet innlegget? elr gitt han en advarsel!!!sier ikke at man skal snakke sånn, mn kan vell være litt snille..Gi han en ferie hvis det gjentar seg!!
Han er sikkert bare gla som alle oss andre her inne å valgte å få det ut på den måten!!
Kan godt gi meg ein ferie eg og siden eg seie imot dok!
Joey Barton 7

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 13. April 2010, 23:19 »

Latterlig av dere også! kunne jo bare fjernet innlegget? elr gitt han en advarsel!!!sier ikke at man skal snakke sånn, mn kan vell være litt snille..Gi han en ferie hvis det gjentar seg!!
Han er sikkert bare gla som alle oss andre her inne å valgte å få det ut på den måten!!
Kødder du eller? Hvis han er glad, så sitter han vel for faan ikke å ønsker motstanderens spiller alt vondt? Han fikk 14 dagers ferie, og det fortjener han.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #260 på: 13. April 2010, 23:21 »

Kødder du eller? Hvis han er glad, så sitter han vel for faan ikke å ønsker motstanderens spiller alt vondt? Han fikk 14 dagers ferie, og det fortjener han.

kanshe noen av dem åg!! mn dere kunne jo ikke fjernet innlegget da?
Joey Barton 7

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 13. April 2010, 23:24 »
Vi fjernet problemet vi.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 13. April 2010, 23:28 »
bra  ;) er kanshe litt sur i dag, var på stavanger - vålerenga i dag...blei kanshe litt for sur på dommeren å tar me meg det jem,hehe
Joey Barton 7

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 13. April 2010, 23:29 »
bra  ;) er kanshe litt sur i dag, var på stavanger - vålerenga i dag...blei kanshe litt for sur på dommeren å tar me meg det jem,hehe
Hehe, fantastisk hockeykamp! Forferdelig dommeravgjørelse på målet til Kaunesmäki, men godt at Stavanger vant til slutt! ;)

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #264 på: 13. April 2010, 23:30 »
Grattis folkens. Dette var flotte greier  ;D

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #265 på: 13. April 2010, 23:32 »
Hehe, fantastisk hockeykamp! Forferdelig dommeravgjørelse på målet til Kaunesmäki, men godt at Stavanger vant til slutt! ;)

Ja hadde de ikke vunnet hadde der blitt drama i hallen!! "alle" 2300 tilskuerne var på vippen...mn de vant til slutt!HERLIKT!!!blir dt gull dr også :D ALT går veien!!
Joey Barton 7

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 13. April 2010, 23:33 »

Ja hadde de ikke vunnet hadde der blitt drama i hallen!! "alle" 2300 tilskuerne var på vippen...mn de vant til slutt!HERLIKT!!!blir dt gull dr også :D ALT går veien!!
Hehe, dere må fortsatt vinne på Jordal da! ;) Og det kan jo bli tøft nok det. Men lykke til! Jeg heier på Stavanger!

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #267 på: 13. April 2010, 23:37 »

Hehe, dere må fortsatt vinne på Jordal da! ;) Og det kan jo bli tøft nok det. Men lykke til! Jeg heier på Stavanger!
ja blit tøft dt!mn vett at de kan klare dt!!blei snytt av dommeren i fyste kampen på jordal og hørte eg!?!?!?! elr va dt bare bullshit?!?!?!?!

men UANSET! Gratulere me seier å heile pakken i dag!! va fortjent :D
Joey Barton 7

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 13. April 2010, 23:57 »
Scoringene:
« Siste redigering: 14. April 2010, 00:01 av Daniel »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 14. April 2010, 00:02 »
Morsomste baklengsmålet jeg kan huske!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida