Alle hadde vært toppmotivert på heimebane når Liverpool fra sjølveste PL entrer banen. Kan jo sjå på det på samme måte mot Newcastle, men denne spilles først og fremst på St. James'! Reading er ganske ustabil denne sesongen, og det meste har bukket imot første halvdel av sesongen vertfall. Men om laget ikkje tar seg i sammen og får 3 poeng i denne kampen - helst med overbevisende spill - kan det fort bli ein lignende halvdel for våres del! Syns fortsatt me har til gode å overbevise skikkelig ein kamp denne sesongen sjølv om resultatene har gått vår vei. Nåken som veit meir om skaden til Smith btw? Me har heldigvis fått kvilt nåken nøkkelspillere, og eg håper på dette laget:
..........................Harper..........................
Simpson.......Tayls.......Colo.......Enrique
Guthrie...Smith/Butt(gru)...Nolan...Jonas
..............Ameobi......Løvenkrands...........
Den faste rekka i forsvar skal ha god mulighet til å holde 0-en i denne kampen. Skjer ikkje dette, har me ein utkvilt målfarlig Nolan tilbake på midten som kan score. Jonas og Enrique er hvilt, og me veit kva dei kan utrette på venstrekanten. Guthrie vil eg som dei fleste andre skal spille sentralt, har best innleggsfot på laget, og må være med da R.Taylor er litt vaklende i prestasjonene for tiden. Ameobi er vår beste spiss, og me treng farta til Løvenkrands. Men skjer det ikkje forbedringer i spillet snart, blir eg småbekymret vertfall!