Hvor god en keeper er, er litt vanskelig å si spør du meg.. Noen liker vel å kikke på dataspill-stats (ikke at jeg sier du gjør det). Men man kan trekke slutninger ut ifra hvor mange mål han slipper inn i løpet av en sesong. Det jeg skrev var at Given ikke kunne organisere forsvaret (like bra) som Harper, og at derfor slipper vi inn mindre mål. Jeg vil nå iallefall ha en keeper som slipper inn lite mål, så jeg er fornøyd med Harper...
Vi spiller i Championship, så du kan ikke begynne å sammenligne det med Premier League overhodet. Det jeg ser på er ferdigheter og den defensive helheten. Hvem som er best å organisere forsvaret er en av tingene vi ikke kan uttale oss om siden det er umulig for oss tilskuere å vite. Sannsynligvis er begge ganske gode der, begge er rutinerte og har vært i gamet lenge slik at de burde ha grunnlag for å kunne dirigere et forsvar godt nok.
Du nevner det er vanskelig å vurdere hvor god en keeper er, det synes ikke jeg. Jeg har stått i mål hele livet. Kanskje ikke så rart jeg reagerer når noen prøver å fortelle meg at Harper er bedre enn Given...