20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reading - Newcastle United (13.april 21:00) *ny dato*  (Lest 39196 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle United (13.april 21:00) *ny dato*
« Svar #165 på: 13. April 2010, 22:16 »
Hvorfor skulle Bambi hatt rødt?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 13. April 2010, 22:17 »
Håper jævlig på en hattrick fra Nolan. Det fortjener'n faen meg!
Nei.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 13. April 2010, 22:17 »
Hvorfor skulle Bambi hatt rødt?

Han sparket etter en spiller i frustrasjon.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 13. April 2010, 22:19 »
Ååå som jeg husker dommedags-ytringene da Given dro. Jeg var helt tilfreds med at Harper skulle ta over. Det er jo en grunn til at City lekker som ei sil, de som har pøst penger på spillere. Jeg sier det bare 1 gang. Given har en enorm refleks, men Harper er mer allround! Men viktigst av alt, Given KAN IKKE styre forsvaret, DET kan Harper, og derfor slipper vi inn mindre mål nå, Championship eller ikke

Du aner virkelig ikke hva du snakker om! Det du kommer med her pisspreik.. Steve Harper er ikke i nærheten av å være en like god keeper som Shay Given. Given er bedre på samtlige punkter. Jeg skal egentlig ikke bevege meg ut på tynne hypoteser, men Given var fantastisk forrige sesong, mens Harper var heller svak og   viste seg å være langtfra noen matchvinner. Vi manglet ett poeng på å holde plassen...

Aner ikke hva jeg snakker om? Hva kan få deg til å si at Gien er bedre på samtlige punkter? Sjekk stats før du sier noe. Så faktisk en reportasje om akkurat Given/ Harper som a akkurat det samme.. Pisspreik...Det kan ikke tenkes at Harper kanskje trengte bittelitt tid for å komme i støtet, han satt jo tross alt på benken i 10 år...

Hvis du har tid å høre på meg så skal jeg forklare deg grundig, ta for meg hvert eneste punkt/egenskap hos en keeper?? Men ja, Given er en mye bedre keeper enn Harper. Det Harper har gjort denne sesongen er bra det forsåvidt, men han har ikke hatt den vanskeligste jobben i verden heller. Harper har stått på rutinen og kløkt og har sjelden behøvd å være matchvinner(Trolig har Krul bedre ferdigheter enn Harper, men mangler det mentale som roen, tryggheten, rutinen). RIktignok har han vært matchvinner ved et par anledninger, men han har også rotet vekk poeng for oss.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hansn

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #169 på: 13. April 2010, 22:20 »
Ååå som jeg husker dommedags-ytringene da Given dro. Jeg var helt tilfreds med at Harper skulle ta over. Det er jo en grunn til at City lekker som ei sil, de som har pøst penger på spillere. Jeg sier det bare 1 gang. Given har en enorm refleks, men Harper er mer allround! Men viktigst av alt, Given KAN IKKE styre forsvaret, DET kan Harper, og derfor slipper vi inn mindre mål nå, Championship eller ikke

Du aner virkelig ikke hva du snakker om! Det du kommer med her pisspreik.. Steve Harper er ikke i nærheten av å være en like god keeper som Shay Given. Given er bedre på samtlige punkter. Jeg skal egentlig ikke bevege meg ut på tynne hypoteser, men Given var fantastisk forrige sesong, mens Harper var heller svak og   viste seg å være langtfra noen matchvinner. Vi manglet ett poeng på å holde plassen...

Aner ikke hva jeg snakker om? Hva kan få deg til å si at Gien er bedre på samtlige punkter? Sjekk stats før du sier noe. Så faktisk en reportasje om akkurat Given/ Harper som a akkurat det samme.. Pisspreik...Det kan ikke tenkes at Harper kanskje trengte bittelitt tid for å komme i støtet, han satt jo tross alt på benken i 10 år...

Hvis du har tid å høre på meg så skal jeg forklare deg grundig, ta for meg hvert eneste punkt/egenskap hos en keeper?? Men ja, Given er en mye bedre keeper enn Harper. Det Harper har gjort denne sesongen er bra det forsåvidt, men han har ikke hatt den vanskeligste jobben i verden heller. Harper har stått på rutinen og kløkt og har sjelden behøvd å være matchvinner(Trolig har Krul bedre ferdigheter enn Harper, men mangler det mentale som roen, tryggheten, rutinen). RIktignok har han vært matchvinner ved et par anledninger, men han har også rotet vekk poeng for oss.

Helt eni med deg!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #170 på: 13. April 2010, 22:21 »
Vi har både Carroll og Løven på benken og alikavell leder vi...takke være NOLAN!!!

HOWAY THE LADS!!!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 13. April 2010, 22:21 »
Dette virker veldig bra. Kan vi håpe på gullfest i kveld eller?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 13. April 2010, 22:21 »
Sparka etter en spiller ja. Da får han sannsynligvis sin rettmessige straff i etterkant. Litt flatterende med 2-0 og som sagt ville jeg ha vært meget fornøyd med uavgjort her,

Håper Nolan setter nr 3. Cooome on  :)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 13. April 2010, 22:22 »
Kommentatorane samanligna det han gjorde med det beckham gjorde i vm
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #174 på: 13. April 2010, 22:22 »
Hvordan fungerer smith å guthrie i dag?? ser ikke kampen.....

Hansn

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #175 på: 13. April 2010, 22:23 »

Mener dem sa at med seier i dag, så mangler vi kun ett poeng får å sikre titteln..

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #176 på: 13. April 2010, 22:24 »

Mener dem sa at med seier i dag, så mangler vi kun ett poeng får å sikre titteln..

stemmer det otto

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 13. April 2010, 22:25 »

Matematisk er det slik ja, men i praksis så vinner vi tittelen hvis vi vinner i dag :)

Dog tenker jeg sparer festen til Three Lions og tv-kamp mot Plymouth på mandag!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 13. April 2010, 22:25 »
Hvis dette resultatet holder kampen ut, så leder vi med ni poeng, og det er ni poeng igjen å kjempe om. You do the math.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 13. April 2010, 22:26 »
Kommentatorane samanligna det han gjorde med det beckham gjorde i vm

Hvis han gjorde det samme som Beckham så er et vel greit, det var jo absolutt ingenting! Kanskje et gult kort hvis man som dommer har behov for å være kjip...sånn som Kim Milton Nielsen pleide å være som dommer..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM