20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 171103 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #1170 på: 27. Sep. 2010, 20:55 »
Kenneth Høie fortjener en stor klem. Forøvrig århundrets hittil viktigste kamp (med unntak av kvalikk mot SF i 2002) for Brann senere denne uken, mot nettopp Hønefoss. Taper jeg tror jeg vi havner på kvalikk, hvor ett av fire lag havner i TL 2011. Merker jeg begynner å bli nervøs...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 28. Sep. 2010, 00:03 »
Hehe! Slapp av - det kan jo hende dere møter Glimt blant annet i kvallik :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1172 på: 28. Sep. 2010, 10:00 »
Om det så blir Strømmen, Løv/Ham, Ranheim og Brann tror jeg ikke vi klarer å overleve cupspill.

Peter

• Gjest
« Svar #1173 på: 28. Sep. 2010, 17:10 »
Digga meg at Henriksen er med til Ayia Napa og Kroatia! Bra at Drillo endelig viser at han ser de yngre spillerene også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 28. Sep. 2010, 18:56 »
Det er mange ungdommer som banker på landslagsdøra. Men at Henriksen er førstemann som får sjansen er helt korrekt av Drillo. Svært få norske spillere har prestert like stabilt og godt i Tippeligaen som Henriksen har gjort denne sesongen. Kan ikke huske at han har hatt en eneste dårlig kamp i Tippeligaen etter debuten.

Kanskje kan en argumentere med at Fellah har prestert meget godt både for Vålerenga og for U21, men han har ikke vært i nærheten av nivået til Henriksen, som helt sikkert ville dominert U21-landslaget også, om han hadde spilt der. Aldri sett maken til debutsesong av noen i Rosenborg, Skjelbred inkludert.

Gratulerer til Rambo jr. og tre ganger tre hurra for Drillo!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 28. Sep. 2010, 19:09 »
Problemet med Henriksen og landslaget er jo at det han har vist mot lag med bedre spillere enn RBK har vært nærmest total katastrofe. Han ble jo rævkjørt på kryss og tvers både i Parken og mot B-laget til Leverkusen. Landslaget møter nok bedre spillere enn dette vanligvis.

På tide at Vaagan kom med, det er bra. Han har tross alt vært bedre enn Huseklepp denne sesongen, som har senket både Frankrike og Portugal... :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 28. Sep. 2010, 21:16 »
"Damer er noe dritt"?

Dette må vel være første "store" spiller som kommer ut siden Justin Fashanu ... :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 28. Sep. 2010, 21:41 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 28. Sep. 2010, 22:40 »
http://www.dagbladet.no/2010/09/28/sport/fotball/landslaget/rosenborg/markus_henriksen/13601721/

:P

Så akkurat den der selv og kom for å poste den. Noe av det flaueste jeg noensinne har sett. Jaja, de var sikkert 12 år eller noe. Når jeg var 12 år hørte jeg på Cypress Hill, skata og var generelt tøff it rynet. Men den videoen der fikk meg til å ville begå selvmord.

Hill Markus! Håper han er like god på landslaget som han er til å rappe. :D
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 29. Sep. 2010, 17:04 »
Markus var vel 12 år på det tidspunktet ja, og bare et barn.
Han er ikke videre stolt av det der i dag, skal sies.

Men jeg lurer på hvorfor Dagbladet har funnet frem denne saken først nå, i forbindelse med at han er tatt ut på a-landslaget. Denne videoen har jo vært kjent helt siden Markus slo gjennom for RBK i vår.

Det er enda godt at Markus valgte å satse på fotballen. Han er en utrolig mye bedre fotballspiller, enn rapper. Heldigvis.

Når det gjelder tittelen på låta, "Damer er no dritt", så hadde jo Markus og kompisene helt rett. Damer er no dritt. Kanskje spesielt når du er 11-12 år gammel, og utrolig veslevoksen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 29. Sep. 2010, 18:31 »
Markus var vel 12 år på det tidspunktet ja, og bare et barn.
Han er ikke videre stolt av det der i dag, skal sies.

Men jeg lurer på hvorfor Dagbladet har funnet frem denne saken først nå, i forbindelse med at han er tatt ut på a-landslaget. Denne videoen har jo vært kjent helt siden Markus slo gjennom for RBK i vår.

Det er enda godt at Markus valgte å satse på fotballen. Han er en utrolig mye bedre fotballspiller, enn rapper. Heldigvis.

Når det gjelder tittelen på låta, "Damer er no dritt", så hadde jo Markus og kompisene helt rett. Damer er no dritt. Kanskje spesielt når du er 11-12 år gammel, og utrolig veslevoksen.
[/b]

Skal ikke ta alle under en kam her men når jeg var 11-12 så fikk jeg stå av alle de pene damene på stranda og jentene i 16-17 års alderen og bevisst :D han må nok bare a fortrengt det :P 11-12 års alderen er vell da livet starter :D
Ba Ba Ba!!!

Barton91

• Flaskebærer
  • *
  • hallo
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 29. Sep. 2010, 18:51 »
Jeg digger den sangen han har laget. Den minner meg Karmøy ;D ;D ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 29. Sep. 2010, 22:31 »
Slet mye med stå på den tida.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 29. Sep. 2010, 23:20 »
Rascic ble forøvrig sparka av Sandefjord for nazi-opptrinnet! Varsler søksmål!