20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 171311 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #1125 på: 15. Sep. 2010, 14:49 »
Synes Austin er verre enn Bakke egentlig.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 15. Sep. 2010, 15:10 »
Ser at Sogndals kaptein Lars Grorud har signert med oss fra januar.

Noen som følger med på Sogndal som kan fortelle litt om kvalitetene hans?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 15. Sep. 2010, 17:49 »
Sitat
Bare det faktum at Erik Bakke fremdeles får lov å spille fotball, er et godt eksempel på at det aldri blir gjort noe med dette problemet.

Hoho, du tok det virkelig på kornet der, altså. Bare det at Annan får gå rundt i Norge som en fri mann er en falitterklæring mot både rettssystemet og utlendingsnemda her i landet.
Enhver idiot vet at Annan er en pusekatt i forhold til Erik Bakke, som kapper av beina på folk for moro skyld. Selv Brann-supportere skal vite det. Annan er ikke i nærheten av å være noen stygg spiller. Slutt å hør på TV2s svertekampanje.

Det er du som er propagandamaskineriet - ikke TV2. Du klarer jo knapt å skrive noe om norsk fotball uten å æresskjelle Bakke i samme slengen. Du må tydeligvis ha en merkelig form for fetish for fyren.

Martin - litt skeptisk til det kjøpet, men håper jo det blir bra. En 27 år gammel norsk Adeccospiller (uten TL-erfaring?)  klarer liksom ikke å bringe frem de helt store jubelscenene.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 15. Sep. 2010, 19:39 »
Sitat
Bare det faktum at Erik Bakke fremdeles får lov å spille fotball, er et godt eksempel på at det aldri blir gjort noe med dette problemet.

Hoho, du tok det virkelig på kornet der, altså. Bare det at Annan får gå rundt i Norge som en fri mann er en falitterklæring mot både rettssystemet og utlendingsnemda her i landet.
Enhver idiot vet at Annan er en pusekatt i forhold til Erik Bakke, som kapper av beina på folk for moro skyld. Selv Brann-supportere skal vite det. Annan er ikke i nærheten av å være noen stygg spiller. Slutt å hør på TV2s svertekampanje.

Enhver gluping vet at begge har tildels tvilsom oppførsel, stygge taklinger, samt mangler nøkternhet og selvinnsikt.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 16. Sep. 2010, 15:43 »
Uansett: Håper KIL greier å styre unna konkurs, og at NØFF skjønner at de må endre reglene i fremtiden, sånn at man finner en OK måte å forsikre seg mot at konkurser i sesongen ikke medfører sportslig urett mot enkelte andre lag. Kjipt å miste en medalje eller rykke ned pga at man mistet 6 poeng mot noen som gikk konkurs...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 16. Sep. 2010, 16:16 »
Der er vi helt enige. Synes generelt ikke NFF har vært tøffe nok mot klubber med veldig svak økonomi.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 16. Sep. 2010, 16:17 »
Så forbanna håplaust. Må vær Haugesund som taper mest på dette. 6 poeng. Ned fra 5 til 9 plass og Europacupjakten blir erstatta med nedrykkstrid.

Men så klarte jo Lyn og fullføre i Tippeligaen i fjor så håper Kongsvinger også klarer å fullføre på ein eller anna måte i år.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 16. Sep. 2010, 16:22 »
Ja og i bunnstriden er det Brann som taper mest :/
Vi taper 3 poeng mens Hønefoss taper 1 og Molde taper 0...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 17. Sep. 2010, 12:57 »
Sitat

Enhver gluping vet at begge har tildels tvilsom oppførsel, stygge taklinger, samt mangler nøkternhet og selvinnsikt.
Da skal jeg gi deg æren av å konkludere med at jeg ikke er glup. For jeg er helt uenig i at Annan har tvilsom oppførsel, tvilsomme taklinger og mangler nøkternhet og selvinnsikt. Han er en tøftspillende defensiv midtbanespiller med kort lunte, som spiller med stor aggressivitet og mye vilje. Men det er noe helt annet enn tvilsom oppførsel, stygge taklinger og manglende selvinnsikt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 17. Sep. 2010, 13:05 »
Jeg fortsatte bare videre på din idiotbemerkning, så den spilte du deg selv inn i.

Hva du egentlig synes om Annan er meg ganske likegyldig. Til dels fordi jeg ikke bryr meg særlig om Rosenborg, og fordi du sjelden får sannheten om slikt fra en supporter.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1135 på: 17. Sep. 2010, 14:05 »
Generelt må man vel konkludere med at veldig mange norske fotballsupportere er ekstremt følsomme når det gjelder tøffe spillere. Jeg ler rått når jeg hører syting og anklager om at for eksempel Bakke og Austin er så utrolig stygge spillere.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 17. Sep. 2010, 18:45 »
En ting er stygge spillere, men spillere som tilfeldigvis får skjortebrystet til Aarøy i kjeften er faen ikke gode i hodet :-)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 17. Sep. 2010, 22:42 »
THOMAS SØRUM.  8)

Liker at han skreiv under ny 3 års kontrakt med ein gang Rune Skarsfjord og Brann kom på banen  ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 17. Sep. 2010, 23:26 »
En ting er stygge spillere, men spillere som tilfeldigvis får skjortebrystet til Aarøy i kjeften er faen ikke gode i hodet :-)

Hehe, joda, men det er mange fotballspillere som ikke er gode i hodet. Personlig hadde jeg likevel vært skremt om jeg hadde hatt en tilsynelatende rabies-infisert ghaneser etter meg på en fotballbane...

Veldig glad for at Sørum ikke kommer til Brann forresten. Han var utrolig dårlig i SIF, og jeg har inntrykk av ham som en "Trond Olsen-type" som faller gjennom i de fleste andre klubber som ikke passer ham perfekt.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1139 på: 18. Sep. 2010, 10:52 »
Et kjøp for Erik Hoftun med andre ord.