20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 171129 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #795 på: 18. Mai 2010, 19:23 »
At dette gjelder Kanari-fansen burde vel ikke overraske noen. De har lenge hevdet å være best i klassen, men er nok i stedet det stikk motsatte. At de med den største glede ødelegger ett minutts stillhet for en høyt aktet bergenser er ikke spesielt overraskende. I tillegg vil jo ikke LSK ha stående, syngende supportere som IKKE er ute etter bråk. De som gjerne lager bråk derimot, de vil de gjerne ha.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 18. Mai 2010, 20:29 »
Hehe, når det gjelder dårlige supportere så er jo RBK og Lerkendal Norges svar på Old Trafford. Stille som graven, og det eneste de klarer å ytre er R----B-----K og hater Molde by.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #797 på: 18. Mai 2010, 23:09 »
Merkelig hvordan det ikke nevnes med et kløyva ord at Brann scoret et minutt på overtid av overtida på et særdeles billig frispark, mens hele Norge fremdeles maser om da Steffen Iversen scoret etter 4.30 av fem minutt tillagt tid mot Tromsø på Lerkendal i 2006, uten at det var noe som helst tvilsomt inne i bildet.

som nøytral supporter i denne kampen kan jeg med god samvittighet la Brann  få det målet. Det er som sagt tidligere brukt 1 minutt på å flytte på LSK spillerne på plass. du kan ikke blåse av kampen for at motstander laget haler ut tia ifra du fikk frisparket. kampen hadde blitt blåst av uansett hvis han hadde bommet på mål.

Her kan du ikke ha sett mye mer en reprisen av målet, eller sett på VG-live når målet kom inn.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #798 på: 18. Mai 2010, 23:26 »
Hehe, når det gjelder dårlige supportere så er jo RBK og Lerkendal Norges svar på Old Trafford. Stille som graven, og det eneste de klarer å ytre er R----B-----K og hater Molde by.
Njaaa, de slo til med "hate, hate, hate TV2" da speakeren annonserte at det var under 15 000 på kampen mot Stabæk.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #799 på: 19. Mai 2010, 01:31 »
Ok det er ialfall eit heilt absurd synspunkt. Det er jo både bilde og videobevis på Sørum blir holdt kraftig. Sørum er heller ikkje typen som går på trynet for ingenting. Og påstå at ein spiller ska ha gult kort når han faller etter å ha bli tatt livtak på blir for dumt.

Som sagt så beviser ikke et bilde av at Sørum blir holdt mest alt, men når sant skal sies så kan det godt være klippet jeg så ikke hadde den beste vinkelen.
Noe livtak ble det hvertfall ikke tatt på Sørum før han falt, så mye kan jeg fint se fra klippet jeg har sett, så jeg synes ikke dommernen gjør noe feil. Og rødt kort? det hadde vært smått utrolig etter min mening.
http://www.h-avis.no/videoarkiv?videoId=1310
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #800 på: 19. Mai 2010, 10:12 »
Alle lag har mange idioter som fans, inkludert Rosenborg. Newcastle har vel sin del av dem de også. Ser liten grunn til å rakke ned på andres fans, når alle lag har mange av dem sine egne rekker.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #801 på: 20. Mai 2010, 15:15 »
Da er Eggen trener av RBK om 5 dager. Gleder meg faktisk litt - tror vi kan få se et veldig underholdende RBK-lag som har best forutsetninger i ligaen til å kunne underholde. Ser ikke bort fra at Trond Olsen og Per Ciljan kan få vist seg bedre med Eggen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 20. Mai 2010, 15:29 »
Skuffande av Brann må eg si. Men spillerane er ikkje gode nok og veit jaggu ikkje om Nilsen er god nok heller.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #803 på: 21. Mai 2010, 16:41 »
Oioioi, går rykter om at Lillestrøm-supportere ble nektet å kjøpe mat på en del utesteder i Bergen. Jeg håper for Bergen's del at det ikke stemmer. Men om det stemmer kommer det jo ikke som en overraskelse. Kan jo ikke forvente mer av Bergensere. Lawl!

Og før en gjeng kommer gråtende, så får jeg legge til et par smileys å fortelle at siste delen ikke var så veldig seriøs. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Håper ingen tok seg nær av det der. ;D
Nei.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #804 på: 21. Mai 2010, 20:30 »
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5125927.ece

Da kan det se ut som om Nilsens dager er talte.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #805 på: 21. Mai 2010, 20:36 »
Trist og unødvendig. Hadde han hatt et mannskap som ikke besto av overbetalte folk på slutten av karrieren sin, så ville han nok utrettet mye mer enn det han fikk til i Bergen. Jeg liker Steinar Nilsen, og håper han fortsetter til tross for at det ser ut som om han ikke gjør det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 21. Mai 2010, 21:03 »
Jeg kan ikke fordra Steinar Nilsen, men han viste i Tromsø at han er en dyktig fotballtrener, og han burde og kunnet fått mer ut av Brann. Men skjønner godt at han gir seg, tror heller ikke styret har hatt all verdens tillit til han. For Branns del er det synd at det nok en gang er treneren som forlater sin stilling, mens styret blir værende.

For resten av fotball-Norge er alt nøyaktig slik det skal være. Eggen er sjef på Brakka igjen, og nok en Brann-trener er historie, takket være håpløse administrative avgjørelser. Alt er ved det samme gamle!

Some things never change...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #807 på: 21. Mai 2010, 21:05 »
jeg tror ikke at Steinar Nilsen er problemet. Jeg tipper at de overbetale middelmådige spillerna har for stor makt innad i troppen og klubben. De har brukt Steinar Nilsen som unnskyldning for deres egen begredelige innsats.
Dette er tragisk for Brann. Jeg klarer ikke å se hvem som kan komme inn og gjøre det bedre.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #808 på: 21. Mai 2010, 21:25 »
Det er duket for keiko

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #809 på: 21. Mai 2010, 21:34 »
Tror dessverre du har helt rett annern. Spillergruppen virker utrolig feige, og redde for å ta ansvar for dårlige resultater. Det samme skjedde med Mons Ivar Mjelde. Han var ifølge spillerne for snill, og fikk dem ikke til å yte. Nilsen er ifølge de samme spillerne for slem, og er for brutal i lederstilen. Det er nok dessverre spillerne som i stor grad er problemet.

Nå har ikke Brann penger, i tillegg til å ha en ledig jobb som er mindre attraktiv enn noensinne. Hvem i all verden er villig til å stikke hånda inn i vepsebolet og ta trenerjobben i Brann med en administrasjon over seg gjennomsyret av inkompetanse og en spillergruppe som syder av giddesløshet og illojalitet? Ender vel opp med noe skrap som Ivar Morten Nordmark, om ikke Skarsfjord får stillingen permanent.