20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 171250 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #765 på: 16. Mai 2010, 18:53 »
Lars Bohinen....

Tommere ekspertskalle skal du fanden meg lete lengre etter. Jeg skal innrømme at jeg har hjertet i TIL når det kommer til norsk fotball, og da kan man ikke gjøre noe annet en å riste på hodet til Lars Bohinen. Man skulle nesten tro at mannen har noe direkte imot TIL. Nå er det pause i kampen, og TIL leder denne kampen. De leder tabellen og ennå er ikke TIL gode nok for Bohinen. Blir festlig når han skal sitte der til neste år og sjikkanere Newcastle.
Han kom, ble mett og dett var dett....

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #766 på: 16. Mai 2010, 21:55 »
Ivar hoff er den eneste med vett i den gjengen der, og det sier LITT!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #767 på: 16. Mai 2010, 22:04 »
Drit og dra. Møkklag! >:(
Nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #769 på: 16. Mai 2010, 23:21 »
http://www.h-avis.no/polopoly_fs/s-rum-1.5260950!/image/566147938.JPG

Frispark ?
Kan du ikke heller konsenterer deg om alle de brente sjansene deres a? Hadde dere hatt noen som kunne score mål hadde dere tatt minst 1 poeng i dag.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #770 på: 17. Mai 2010, 00:21 »
Hadde dagens dømming vert ein sjeldenhet så men det skjer jo i 90% av kampene at dommeren dømmer matchavgjørende situasjoner imot. FKH hadde vært eit topplag med nøytral dommer. Det er ikkje langt fra sannheten ialfall.  Bare d siste kampa. Mot LSK Snytt for straffe.Mot KIL snytt for straffe og feilaktig annulerting. Mot RBK snytt for straffe(r). Mot Molde snytt for 88min med 11 mot 10 og ein ganske grei straffe.  At me er ineffektive er eit anna problem men vanskelig og ikkje fokusera på dommeren og når det går igjen i kamp etter kamp.. Høyres sikkert ut som ein elendig tapar no :) men det må til når Tippeligaen er full av feige dommere som tydeligvis ikkje tør dømme mot storlagene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #771 på: 17. Mai 2010, 00:34 »
Opplevde det faktisk slik av og til forrige sesong, i hvertfall i forhold til dette med straffer. Var ihvertfall helt for jævlig provoserende at vi ikke fikk et forbanna straffespark gjennom hele forrigesesongen vår. Vi skulle hatt fler, og når det da ikke blir dømt et eneste ett gjennom en hel sesong, da er det litt provoserende. Henning Berg klaga forrige sesong på det etter hver bidige kamp frem til de fikk sitt første straffespark husker jeg - og syntes for sitt eget lag at det var på trynet at de enda ikke hadde fått et eneste straffespark...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #772 på: 17. Mai 2010, 00:36 »
Dummeste jeg har hørt. Synes ikke dagens situasjon var straffe engang. Ballen søker hånd som er i naturlig posisjon. Ingen straffe.

Og dere har selvfølgelig ikke noen kontroversielle situasjoner den andre veien? Rart det der.

Latterlig dømming er Årst sitt "offside" mål idag. Men vi klarer hvertfall å putte etterpå, og dommeren la seg også flat. Greit nok, gidder hvertfall ikke grine over slike ting i flere runder etterpå som "enkelte" her inne gjør.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #773 på: 17. Mai 2010, 00:39 »
Jævlig bra at Start vinner den kampen i alle fall. Trist når slike åpenbare feil avgjør kamper. Forøvrig enig i at den såkalte "handsen" ikke var noen straffe.

Artig på Lerkendal i dag. Helt merkelig at Solvoll ble vraka til fordel for mannen med krigsmalinga tidligere i år.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #774 på: 17. Mai 2010, 00:39 »
Må forøvrig påpeke at jeg ikke har sett den straffesituasjonen som her diskuteres :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #775 på: 17. Mai 2010, 01:04 »
At Sørum ikke fikk frispark i den situasjonen du linker til Benson skjønner jeg godt.
Begge bruker armene godt, at du har fanga opp et bildet der Sørum holder Molde-spilleren mest beviser egentlig ikke så mye.
At Sørum faller om som han skulle bli skutt etter noen meter med holding fra begge parter derimot fortjener gult kort for filming etter min mening.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #776 på: 17. Mai 2010, 04:55 »
At Sørum ikke fikk frispark i den situasjonen du linker til Benson skjønner jeg godt.
Begge bruker armene godt, at du har fanga opp et bildet der Sørum holder Molde-spilleren mest beviser egentlig ikke så mye.
At Sørum faller om som han skulle bli skutt etter noen meter med holding fra begge parter derimot fortjener gult kort for filming etter min mening.

Kor mykje øl og sprit har du drokke ??

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #777 på: 17. Mai 2010, 14:30 »
Niks, helt edru da jeg svarte.
Og etter å ha sett situasjonen flere ganger har jeg akkurat det samma synspunktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #778 på: 17. Mai 2010, 15:02 »
Ok det er ialfall eit heilt absurd synspunkt. Det er jo både bilde og videobevis på Sørum blir holdt kraftig. Sørum er heller ikkje typen som går på trynet for ingenting. Og påstå at ein spiller ska ha gult kort når han faller etter å ha bli tatt livtak på blir for dumt.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #779 på: 17. Mai 2010, 15:51 »
Verdensklassefrispark av Vaagan Moen!  ;)