20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 173488 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #630 på: 21. April 2010, 23:46 »
Nyter fotballen om dagen :))
Samme her :D
Synes TIL spiller veldig bra i dag. Mange gode angrep, kontringen på 1-0-scoringen er det klasse over. Nå håper jeg bare at vi fortsetter å spille kynisk som faen på bortebane, så kan vi fortsette å spille bra fotball på Alfheim.

Uansett tar nok ikke TIL gull i år. Må huske på at alle de hjemmeseierne har kommet mot kanskje de fire svakeste lagene i Tippeligaen, og at vi har hatt litt flaks som har kommet unna med fire poeng på de tre første bortekampene. Men gleder meg over at vi har et ungt og spennende lag på gang, og håper at vi kan være med å kjempe om en topp 4-plassering i hvert fall.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #631 på: 22. April 2010, 17:04 »
Smått utrolig at du reagerer på den, men ikke mener at det overfallet til Yaw mot Trond Olsen sist runde er straffe.

Sitèr meg på at jeg ikke mener Trond Olsen skulle hatt straffe mot Brann. Det blir litt trist når du må dikte opp ting som jeg aldri har sagt..  :)

EDIT: skiftet fra "man" til "du" i siste setning.

Jeg mener å huske at du mente Sandmoen ikke gjorde noen avgjørende feil i RBK-Brann, men mulig jeg husker feil :) Den er i alle fall ganske mye mer direkte avgjørende enn en feil corner.

Gikk tilbake og leste igjennom innleggene mine. Ingenting som tyder på at jeg mente Sandmoen gjorde en feilfri kamp, nei. Med mindre du kan sitere da, selvfølgelig. ;)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #632 på: 22. April 2010, 17:07 »
Jeg tror du reagerte på at Joakim klagde på dommeren, så jeg blandet nok. ;)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #633 på: 22. April 2010, 17:08 »
Fort gjort :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 25. April 2010, 18:07 »
1-0 allerede  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #635 på: 25. April 2010, 19:45 »
Vi vinner serien!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #636 på: 25. April 2010, 19:50 »
Visst faen gjør vi det!  :D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #637 på: 25. April 2010, 21:31 »
Må si som mannen til niesa mi (Han er fra Skottland) sa etter Lustigs GEDIGNE bom i dagens kamp:

"Mikael Lustig you couldn't score in a brothel!!"
ufattelig at det etter 70 minutter fortsatt er målløst på Lerkendal, men det gjør meg INGENTING!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #638 på: 25. April 2010, 21:59 »
En fotballrunde med sinnsykt mange mål, likevel vil jeg påstå følgende. Dagens største prestasjoner sto Rosenborg og Lillestrøm for. Det å prestere å IKKE score mål i den kampen ser jeg på som worldclass.
Ufattelig å bomme på sånne opplagte sjanser som begge lag har i løpet av 1.omgang!
Og Øvrebø beviser sin udugelighet nok en gang... Stadsgaard skulle vært utvist med 2 gule kort idag. Men vi er jo vant med elendig dømming i Norge, så det kom jo ikke som noe sjokk akkurat...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 25. April 2010, 22:05 »
Annan kunne eg virkelig tenkt meg til Newcastle, bunnsolid spelar, trur han kunne passa godt sammen med Guthrie på midten.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 25. April 2010, 22:06 »
Drit nå i selve kampen. Kapoer, trommer, megafoner, evighetssanger og Åge Alexandersen på Lerkendal i kveld. Kan man ønske seg mer...?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #641 på: 25. April 2010, 23:47 »
For ikke å snakke om tildelingen av gult kort til Nosa (!) i duellen med Statsgaard. Nei, begrepet "Rosenborg hjemme" forbindes med noe tragikomisk for min del... Rett og slett sykt harry kultur der oppe. :P

Flott at Brann gruser Godset såpass mye som de gjør. I dag viste Huseklepp og Guastavino at de kan klare å spille sammen, uten at Guastavino virker som den tilretteleggeren som han sier at han skal bli. ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #642 på: 26. April 2010, 00:36 »
Drit nå i selve kampen. Kapoer, trommer, megafoner, evighetssanger og Åge Alexandersen på Lerkendal i kveld. Kan man ønske seg mer...?
Masse mål og rock ´n roll.

Harry kultur? Hva er harry med Rosenborg og kamparrangering?

Jeg har sagt det før, Øvrebø er fullstendig inkompetent. Han har ikke den fjerneste anelse hva han holder på med i denne kampen. Og jeg tenkte det med meg selv da jeg så han ga gult kort for filming på noe som liknet på et klart frispark, at han sikkert tok feil her også.
Norges dårligste og mest arrogante dommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #643 på: 26. April 2010, 00:44 »
Jeg misliker også Øvrebø sterkt - makan til arrogant fyr, som aldri kan innrømme at han gjør feil. I blant får jeg følelsen av at han elsker å provosere hjemmesupportere. Han og Edvardsen er de klart verste jeg har sett på Aspmyra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #644 på: 26. April 2010, 00:59 »
I blant får jeg følelsen av at han elsker å provosere hjemmesupportere.

Ikke i kveld :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒