20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 108512 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #165 på: 08. Sep. 2010, 21:00 »
Brede er en naturlig BB.

Ser at VG (avisen) kåret Grindheim til banens beste med en sjuer på spillerbørsen. Hangeland og Huseklepp spilte også ifølge avisen til en sjuer. Ikke at dette er en fasit men jeg kan ikke si meg så veldig uenig i dette.

Jeg synes at landslaget begynner å få frem spillere som leverer veldig bra og stabilt og at vi derfor ikke lenger er avhengige av noen få enkeltspillere (J. A. Riise, Gamsten og Carew) som man var tidligere. Det er jo også litt konkurranse på enkelte plasser. Blant annet Carew må heve seg litt og begynne å putte mål om han ikke skal benkes inn mot EM om 2 år.
Spillere som Høgli, Hauger og Grindheim leverer veldig stabilt og godt selv om jobben de gjør ikke blir lagt like godt merke til bestandig.
« Siste redigering: 08. Sep. 2010, 21:02 av Frode »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 08. Sep. 2010, 23:37 »
Synes nesten det blir feil og kåre norges beste i ein sånn kamp. For det første så er det ein nesten umulig oppgave. Høgli takler alt som kommer mot an og har nermesst full kontroll. The Viking Hangeland er nok norges viktigeste mann og er konge der bak. Demidov kommer inn og spiller ein bunnsolid kamp og rydder opp det få gangene Hangeland bommer. Grindheim og Hauger demmer fullstendig opp i mitten og gjør mykje grovarbeid. BH Riise må gjøre sin beste landskamp noensinne. Huseklepp er også god. Kem som var den beste av dei alle er umulig og bedømme :p
For det andre er dette ein 100%!!! lagseier. Portugal er bedre enn norge 1 for 1 men som lag var Norge suverent best og det vant me kampen på.

PS: I 2010 har Norge no spelt 5 kamper mot lag som var med i VM. Norge har vunnet alle 5!!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Peter

• Gjest
« Svar #167 på: 09. Sep. 2010, 20:15 »
Noen flere enn meg som var på Ullevål i går? Var så fullt at jeg måtte kjøpe på svartebørsen utenfor. :P Har aldri vært så fullt på Ullevål på sikkert 15-20 år!
Jepp, var heilt fantastisk liv! :) Kjøpte bilettane samme dag dei kom ut på NFF.  :)

Var nok smart det, men fikk billettene til ordinær pris heldigvis. Var et par som skulle ha 900 pr stk. Det er faen litt sykt!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #168 på: 09. Sep. 2010, 21:01 »
IN DRILLO WE TRUST!

Den mannen er en lagbygger LANGT over gjennomsnittet.
Gleder meg til fortsettelsen.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #169 på: 09. Sep. 2010, 22:35 »
Vi er best i verden! Vi er best i verden!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #170 på: 13. Sep. 2010, 20:58 »
Må nesten smile litt av hvordan Solbakken har blitt smittet av den danske arrogansen:

http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/danmark//artikkel.php?artid=10018301

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 14. Sep. 2010, 11:54 »
Den fyren har alltid vært jævlig arrogant, så at han glir godt inn i Danmark burde ingen være overrasket over. Hater slike kjepphøye kvalmsekker som tror de er verdensherskere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #172 på: 19. Sep. 2010, 13:31 »
Fant ikke helt ut hvor jeg skulle legge dette, men Øystein Gåre (trener for U21-landslaget) døde i går 56 år gammel.  :-\

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 19. Sep. 2010, 14:09 »
Akkurat stått opp og ble mildt sagt sjokkert over dette. For meg en stor mann gjennom alt det han har gjort for min klubb. Atpåtil har han gjort en meget god jobb med U21-landslaget og han var en fantastisk fin type. Hvil i fred.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 19. Sep. 2010, 16:39 »
Tror ikke jeg vet hvem fyren er, for å være ærlig. Men 56 er ingen alder, og altfor, altfor altfor tidlig å gå bort på. Alltid trist når folk dør unge.
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #175 på: 19. Sep. 2010, 16:42 »
Ja, fryktelig trist med Gåre.
Virket som en meget fotballdyktig person...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 19. Sep. 2010, 17:31 »
Øystein Gåre er den klart beste treneren Bodø/Glimt noen gang har hatt. Han er det nærmeste Glimt kommer Nils Arne Eggen.

Øystein Gåre var en fotballfaglig meget sterk trener, med en stor personlighet. Han gjorde en god jobb med U21-landslaget også, og norsk fotball er veldig mye fattigere uten Gåre.

I denne artikkelen ser du Mini, Semb, Drillo og flere U21-spillere uttrykke sin sorg over Gåres bortgang.

Hvil i fred, Øystein Gåre. Du har betydd mye for norsk fotball.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #177 på: 19. Sep. 2010, 17:39 »
Meget, meget trist rett og slett. Kom som et sjokk for meg det her. Det han gjorde med Glimt var fantastisk og han virket som en meget bra fyr i tillegg.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 08. Okt. 2010, 18:52 »
Noen som vet om en bra stream til kveldens kamp? er ikke så keen på å betale 159kr for å se den via canal+...

Peter

• Gjest
« Svar #179 på: 08. Okt. 2010, 19:02 »
Lurte på det samme ass. Faktisk er jeg helt jævlig keen på å se Norge banke Ayia Napa!