20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 107706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #150 på: 07. Sep. 2010, 22:28 »
Huseklepp senker nok en stor fotballnasjon for landslaget. Moro! :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #151 på: 07. Sep. 2010, 22:41 »
Ja, veldig moro! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 07. Sep. 2010, 22:50 »
Så herlig ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #153 på: 07. Sep. 2010, 22:52 »
Dettan var gøy. Jubelsalami på brødskiva i morra!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 07. Sep. 2010, 22:55 »
:D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 07. Sep. 2010, 23:03 »
Drillo er og blir en mirakelmann. Han legger lista skyhøyt for Solbakken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #156 på: 07. Sep. 2010, 23:31 »
Huseklepp er så sinnsykt magisk. Nærmer seg Kniksen i heltestatus.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 07. Sep. 2010, 23:41 »
Helt sjukt bra dette her! Drillo er magisk - lenge siden trua og entusiasmen rundt det norske landslaget var så stor. Og det verste av alt, jeg hadde seriøst trua på seier i dag! Fantastisk ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 07. Sep. 2010, 23:54 »
Når er Drillo.ferdig? Gruer meg allerede...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Peter

• Gjest
« Svar #159 på: 08. Sep. 2010, 14:23 »
Noen flere enn meg som var på Ullevål i går? Var så fullt at jeg måtte kjøpe på svartebørsen utenfor. :P Har aldri vært så fullt på Ullevål på sikkert 15-20 år!

Jeg må også berømme Carew for omgangen hans. Sjelden jeg har sett ham jobbe så bra. Huseklepp var så helt klart banens beste. Spilte opp mot sitt beste i en av de vanskligste kampene på Ullevål på flere år.
For min del håper jeg Drillo fortsetter i 5 år til og de bryter kontrakten med Solbakken.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 08. Sep. 2010, 15:05 »
Ja, veldig bra stemning i går, aldri opplevd Ullevål så bra! Men det skal sies at det er ofte at Ullevål har vært utsolgt også de seneste årene i kvalikk-matcher mot de største nasjonene.

Huseklepp banens beste?? Norge var ikke spesielt gode offensivt og selv om Huseklepp var god i går, så var han langt fra vår beste. Derimot imponerte vi veldig defensivt! Brede var vanvittig bak der, og B.H Riise var ekstremt bra på midten. Demidov, Høgli og Grindheim også veldig bra.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #161 på: 08. Sep. 2010, 15:24 »
Bjørn Helge spilte sin beste kamp for Norge noengang i følge Drillo. Det er jeg enig i, men synes Huseklepp jobba dritbra fram og tilbake og laget omtrent alle angrepene gjennom kampen. Målet gir selfølgelig en del ++.

Min spillerbørs:

Jon Knutsen 5- Er stort sett trygg bakerst, men blir irritert når han ikke holder skuddet til Fernandes som Almeida scoret på.
Tom Høgli 6- Gjør det lett hele kampen og spiller med stor selvtillit. God kontroll på Quaresma.
Brede Hangeland 7- Konge - som vanlig!
Vadim Demidov 6- Kommer inn for Wæhler og spiller som i RBK. Bra!
Espen Ruud 7 - Trodde han skulle vært et nervevrak etter å ha skadet Riise og en så stor kamp. Motbeviste det og Nani skapte stort sett ingen ting.
Henning Hauger 5- Var veldig lite involert i spillet, men gjør alikevel en godkjent jobb på midten.
Christian Grindheim 7- Veldig god kamp. Var sterkt delaktig i alle deler av spillet. Gjør en uvurderlig jobb!
Bjørn Helge Riise 8- Utrolig! Sjelden han spiller så godt for Norge! Fantastisk godt jobbet.
Morten Gamst Pedersen 5-For min del kampens skuffelse. Lite involert offensivt og skaper lite.
Erik Huseklepp 8- Banens beste! Spilte strålende, mildt sagt!
Carew 8- 8er har han sjeldent fått før, men sterkt delaktig i seieren og lager målet alene.
Moa 6- Kommer ikke til spessielt mange sjanser, bortsett fra en stor en. Burde starte neste gang, men tvilsomt han gjør det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 08. Sep. 2010, 16:23 »
Åtte? På BH-en? Det var å ta vel hardt i!
Riise spilte kanskje sin beste landskamp noen gang, det er meget mulig. Men det vistes veldig godt at han ikke spiller kamper for Fulham. Flere ganger jeg irriterte meg over at Drillo bruker en spiller som mangler så totalt matchtrening.

Han var god, men på langt nær så god.
Demidov kom inn for Wæhler og spilte ti ganger bedre enn i RBK! Han vant hver eneste duell, og var fantastisk bak der? 6? Du må vite å sette pris på oppofrende forsvarsspill.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 08. Sep. 2010, 17:04 »
Jeg vil faktisk si at Hangeland var banens beste i går. Grindheim, og spesielt Huseklepp gjør en kjempejobb for å forhindre at vi ikke blir trykket altfor hardt tilbake i andre, men i og med at Huseklepps førsteomgang ikke var like strålende får han bare andreplassen av meg.

Portugals største avis kåret forresten Huseklepp til banens beste i går, og de var ikke spesielt nådige med Portugal-spillerne. :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 08. Sep. 2010, 17:30 »
Hvis Huseklepp sin arbeidsinnsats er det folk legger til grunn for at de mener han er banens beste, så er det virkelig en hån mot Grindheim, Hauger og BH Riise....Det var de som gjorde den værste grovjobben defensivt i går, og Portugal klarte aldri å trenge gjennom oss sentralt i banen. De var fantastiske i går. Gamst gjør en god defensiv jobb på lik linje med Huseklepp. Greit at Huseklepp setter scoringa, som er så opplagt og ferdigscora som noe annet mål jeg har sett, men prestasjonen hans i går var ikke noe som stakk seg spesielt ut. Han hadde en god kamp på lik linje med mange andre.

Brede er en naturlig BB.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM