20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien mot Em 2012.  (Lest 107675 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Veien mot Em 2012.
« Svar #105 på: 11. Aug. 2010, 23:24 »
JADA!!! Huseklepp igjen ;D

Noen andre som er irritert over ka vi har på benken?
Hva savner du? Mitt svar er nei:) savnet ingen. Solli kan brennes som pause underholdning. Aldri vært god nok for noe som helst...

Litt tynt. Solli kunne ha blitt bytta ut med noen andre. Dødskjedelig spiller som er langtifra god nok for landslaget. Singh kunne ha vært der.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 11. Aug. 2010, 23:32 »
Nokken andre som synes at det er merkelig at en spiller som Pa modou kah som har spilt fast i eresdevise dei siste 6 åra ikkje får prøve seg på landslaget ? Ellers vil eg si at eg blir meir og meir imponert over Henning Hauger ! Heilt klart en av dei bedre på landslaget, og ikkje lenge før han spiller i PL eller en annen utenlands klubb.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 11. Aug. 2010, 23:56 »
Har du sett Kah på landslaget? Mulignes den verste kampen jeg har sett av en norsk landslagsspiller noen gang.

Imponerende at vi vinner denne. Huseklepp bør være en reel konkurrent til Carew om spissplassen. Synes nesten han er like god i dag som det bergenserne synes ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 12. Aug. 2010, 00:09 »
Kan ikkje huske nokke spesielt fra han på landslaget, og når det er sagt ser eg ikkje for meg kem han skal kunne slå ut...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 12. Aug. 2010, 00:11 »
Jeg husker bare en kamp, som jeg tror er den eneste han har spilt. Den var i alle fall latterlig dårlig.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 12. Aug. 2010, 00:14 »
Helt enig, Geir. Husker faktisk den ene landskampen utelukkende fordi han var så grusomt dårlig, egoistisk og heller ikke i stand til å rette seg etter den tydelige spillestilen resten av laget fulgte. Forøvrig tipper jeg landslagstrenerne de siste årene har sett maaaange kamper med Kah involvert de siste årene og kan gjøre en god vurdering på om han er god nok.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 12. Aug. 2010, 00:16 »
Synest det er trist at vi ikkje kastar Abdisalam Ibrahim inn i ein landslagsstropp. Ja, han er ung. Ja, han har lite erfaring. Men er du god nok til å få debutere for City (han kan jo ikkje seiast å ha utretta særleg mykje mindre enn BH Riise i PL), så må ein vel vere betre enn alle desse som stavrar rundt i ein elendig tippeliga?

Hadde vore artig å sett ein litt meir kontinental fotballspelar enn Grindheim, Hæstad, Skjelbred, Solli etc., utan at vi treng å bli heilt Myggen igjen.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 12. Aug. 2010, 00:26 »
Det er en veldig trangsynt måte å se det på synes jeg. Moa og Huseklepp f.eks viser jo mer lovende takter enn en rutinert PL-spiller som Gamst Pedersen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 12. Aug. 2010, 03:03 »
Heia Frankrike!

Edit! Håhåhåh, fyf aen! Vi skal så jææævlig ha Ben Afra!

Edit 2: Av med Moa og det blir mål med en gang. 8)

Håper det var kødd, det med heia Frankrike..
Hva Moa angår - han scoret ikke, men kom seg allikevel til et par gode sjanser. Vi vil garantert se mye mer til Moa!

Stemmer dette med Kah, han var heelt for jævlig, mener på å huske det var en av de siste kampene til Hareide, jeg.
Huseklepp var god forøvrig. Men jeg kan i det uendelige bare hylle John Arne Riise som i bortimot et tiår har vært vår stabilt klart beste landslagsspiller, og som fortsatt er det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 12. Aug. 2010, 09:58 »
Synest det er trist at vi ikkje kastar Abdisalam Ibrahim inn i ein landslagsstropp. Ja, han er ung. Ja, han har lite erfaring. Men er du god nok til å få debutere for City (han kan jo ikkje seiast å ha utretta særleg mykje mindre enn BH Riise i PL), så må ein vel vere betre enn alle desse som stavrar rundt i ein elendig tippeliga?

Hadde vore artig å sett ein litt meir kontinental fotballspelar enn Grindheim, Hæstad, Skjelbred, Solli etc., utan at vi treng å bli heilt Myggen igjen.

Enig. Syns og Nordtveit bør vere nær en plass i troppen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #115 på: 12. Aug. 2010, 10:28 »
Nordtveit på landslaget? Da er det i så fall bare fordi han spiller i utlandet. Om du så noen LSK-kamper forrige sesong, så burde det være en indikasjon på at han har noen steg frem til landslagsplass, mener nå jeg i hvert fall.

Hadde han briljert i Tippeligaen, så ville det selvfølgelig vært noe annet. Men han var en middelmådig fyr på et litt under middels lag.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 12. Aug. 2010, 10:41 »
Det er en veldig trangsynt måte å se det på synes jeg. Moa og Huseklepp f.eks viser jo mer lovende takter enn en rutinert PL-spiller som Gamst Pedersen.

Men dei to du nevner der, stavrar jo heller ikkje rundt i TL. Dei er blant dei 5-10 som hever ligaen til noko meir enn det heilt forjævlige. I går florerte det med pasningsfeil sentralt på midten, og det er der eg kunne tenkt meg å sjå ein Ibrahim. Egil er jo veldig opptatt av taktiske ferdigheiter utan ball, å ligge rett i forhold til med- og motspelarar, men skulle tru at "den nye Vieira" kunne danke ut ein Hæstad, Skjelbred, Solli på det feltet også.

Når det gjeld Gamst-eksempelet, så viser vårforma i Blackburn at han isolert sett held eit høgare nivå enn dei to andre nevner der. Når det gjeld Gamst og landslaget peikar pila oppover utifrå det han viste under Hareide, og eg trur han kunne blitt enda meir effektiv dersom han hadde blitt flytta inn sentralt. 

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 12. Aug. 2010, 11:34 »
Nordtveit, Fellah, Singh, M. Pedersen, M. Henriksen burde alle bli vurdert til landslagstroppene fremover. Forstår ikke hvordan Simen Brenne, Jan Gunnar Solli, Morten Moldskred etc. kan prioriteres foran disse stortalentene som alle har vært med å dominere i TL i år.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 12. Aug. 2010, 12:34 »
Nordtveit, Fellah, Singh, M. Pedersen, M. Henriksen burde alle bli vurdert til landslagstroppene fremover. Forstår ikke hvordan Simen Brenne, Jan Gunnar Solli, Morten Moldskred etc. kan prioriteres foran disse stortalentene som alle har vært med å dominere i TL i år.

Helt enig! synes det er rart at MArcus Pedersen ikke har fått muligheten enda! Det virker som om Drillo er redd for å ta ut unge spillere. Synes både Pedersen og Henriksen bør prioriteres før Moldskred.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 12. Aug. 2010, 15:29 »
Drillo er flink når han tar ut Morten Moldskred, mens Steffen Iversen sitter hjemme. Ikke scorer han, og ikke spiller han bra, og han er ikke i nærheten av noe som helst slags form. Men Moldskred var god i landslagsdebuten sin, har scoret et mål, og er en fyr Drillo liker. Du skal være usannsynlig god skal du debutere på a-landslaget før fylte 24 år. Spesielt under Drillos ledelse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon