20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Swansea City (28.november 16:00)  (Lest 29454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea City (28.november 16:00)
« Svar #195 på: 29. Nov. 2009, 00:57 »
Kanon bra i dag !

Tre deilig ting med dagens seier.
1. Løven kommer i gang!
2. Nok en clean sheet + Krul får prøve seg.
3. Jonas med assist. Deilig å se at det begynner komme litt "end product" her, fin spill og innlegg mot Løven.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 29. Nov. 2009, 02:03 »
Colo er bra i denne divisjonen, likevel tvilar eg sterkt på at han vil være noko god i PL om vi skulle rykke opp, er som forige sesong litt for svak, treig og dårleg i lufta til PL-nivå. Han skal likevel ha for at han er flink til å organisere der bak.  Håpar han blir ut sesongen så får vi heller dra inn en fin slant for han til sommaren.

Også glad for at Jonas begynner å prestere, får berre håpe han kan vise slikt nivå over tid, då kan han bli en bra spelar for oss.

Når det gjeld Harewood har eg fortsatt lita tru på han, sjølv om han scora to i dag på to opplagte muligheter tvilar eg på han fortsetter i dette sporet lenge, anser det som engangstilfeller etter det han har vist tidlegare, likevel positivt når en først skal ha klippekort å score to mål.
« Siste redigering: 29. Nov. 2009, 02:09 av Øyvinden »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 29. Nov. 2009, 09:17 »
Colo holder også mål i PL, tror jeg. Han hadde mange gode kamper i fjor, men gjorde noen få feil, som typisk nok medførte mål i mot. Wankership er like fysisk som PL, kanskje enda tøffere også. Så det er ikke der problemet ligger. Kanskje han lider litt av titussyndromet: ukonsentrert i enkelte perioder av kampen.  Nå har gutten dessuten lært engelsk, og har spilt |,5 sesong på balløya. Overbevist om at han tar  PL med storm, bank i bordet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 29. Nov. 2009, 10:25 »
Colo holder også mål i PL, tror jeg. Han hadde mange gode kamper i fjor, men gjorde noen få feil, som typisk nok medførte mål i mot. Wankership er like fysisk som PL, kanskje enda tøffere også. Så det er ikke der problemet ligger. Kanskje han lider litt av titussyndromet: ukonsentrert i enkelte perioder av kampen.  Nå har gutten dessuten lært engelsk, og har spilt |,5 sesong på balløya. Overbevist om at han tar  PL med storm, bank i bordet.

Heilt einig. Trur at ein sesong i CCC gjer Colo til ein betre spelar, spesielt på den fysiske delen. Svakheitane han har er at han kan vera ukonsentrert og tek vel store sjansar til tider. Dette er noko so straffar seg i PL. Dette må han kvitte seg med heilt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 29. Nov. 2009, 12:32 »
For de som har nufc world er det mulighet for å se målene der. Vises under intervjuet til CH. Pan var virkelig rask. Nydelig samspill mellom ham og Løven, sistnevnte spilte Pan gjennom som la inn til en fullstendig umarkert Smith som befant seg på straffemerket. Han måtte dempe ballen siden den kom litt bak ham. Likevel fikk han avlutte fullstendig upresset, midt på keeper. Var omtrent som å bomme på straffe.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #201 på: 29. Nov. 2009, 13:29 »
Ingen som har link til høydepunktene/målene?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 29. Nov. 2009, 13:36 »

Tror som deg, at Colo kommer sterkere tilbake i PL. Men å si at CCC er fysisk tøffere enn PL er feil. Andelen fysisk sterke spillere er det langt flere av i PL. Spillestilen i CCC er kanskje meir konsentrert på taklinger, innsats og tjuvtriks, men det er uansett ikkje på det Colo faller gjennom på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 29. Nov. 2009, 14:13 »
Jeg er fortsatt veldig skeptisk til om Colo takler tempoet i PL. Det er der jeg mener han sliter mest.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 29. Nov. 2009, 14:41 »
Bra mål ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 29. Nov. 2009, 15:11 »
Ja, veldig gode mål. Jonas med en klasseassist, fortsetter han slik som i de siste tre kampene skal jeg mykne opp kritikken mot ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #206 på: 29. Nov. 2009, 17:57 »
Etter å ha sett video fra målene (http://lets-kickoff.blogspot.com/2009/11/newcastle-swansea-3-0-video-highlights.html) må jeg jo si at Ranger godt kunne satt den der (siste)...

Noen som har Smith sin sjanse på video?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 29. Nov. 2009, 19:43 »
Eivind: Les forrige innlegget mitt, der beskrev jeg sjansen til Smith. Nufc har lagt ut referat fra kampen nå, utrolig nok utelot de den situasjonen.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 29. Nov. 2009, 20:31 »
Ser ut som Haren og Løva har blitt gode kompisar! :)

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #209 på: 01. Des. 2009, 00:41 »
jeg så sjansen til smith live...hehe!

at han har vært en storskårer i PL, viste iallefall ikke igjen på den UTROLIGE sjansen der!!

Etter en fantastisk kontring (av de sjeldne i 2.omg), så fikk Smudge stå alene inni 16-m, å BOMME!! off....

Men uansett: 3 mål, 3 poeng og 0 mål imot! <3
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!