20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Swansea City (28.november 16:00)  (Lest 29441 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Swansea City (28.november 16:00)
« Svar #180 på: 28. Nov. 2009, 18:00 »
Herlig med seier ;)
Veldig positivt å lese at Pancrate gjorde mye bra!
PL neste :P
« Siste redigering: 28. Nov. 2009, 18:02 av sheaer1 »

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 28. Nov. 2009, 18:02 »
Utrolig synd at ikke Smith satt den. Når var det han sist hadde scort et ligamål - 2005?? :o
33 serierunde sesongen 2006/2007 den 17 April 2007 scoret han i Man Utd sin 2-0 seier over Sheff Utd. Så det begynner å bli en stund siden nå :P .

Bjarte Bekjent

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #182 på: 28. Nov. 2009, 18:03 »
Godt resultat ja! Glad for måla og innsatsen til harewood, men som newcastlefan så er ein vant med å forvente ein viss innsats og mengde blod og svette!! Bare slik det er! Syns også at Harewood fortjener å starte, men eg syns det er frustrerande å se han slik som sist gong når han bare vandrar rundt og ikkje gjer ein ting iløpet av 60 min...

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #183 på: 28. Nov. 2009, 18:07 »
Unnet Smith den der. Synd altså!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 28. Nov. 2009, 18:27 »
Utrolig synd at ikke Smith satt den. Når var det han sist hadde scort et ligamål - 2005?? :o
33 serierunde sesongen 2006/2007 den 17 April 2007 scoret han i Man Utd sin 2-0 seier over Sheff Utd. Så det begynner å bli en stund siden nå :P .

Det kan han ikke ha gjort. For Smith sitt siste ligamål var 19.November 2005 mot Charlton. Sist han scoret var vel mot Roma da Man.utd vant 7-1 våren 2007. Altså 4 år uten scoring i ligaen..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #185 på: 28. Nov. 2009, 18:30 »

Det kan han ikke ha gjort. For Smith sitt siste ligamål var 19.November 2005 mot Charlton. Sist han scoret var vel mot Roma da Man.utd vant 7-1 våren 2007. Altså 4 år uten scoring i ligaen..
Ja jeg mente og hans siste mål kom mot roma..

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 28. Nov. 2009, 18:32 »

Ja, det er mulig... så her:
http://no.wikipedia.org/wiki/33._serierunde_i_Premier_League_2006/07
Gule kort og mål sto så tett på hverandre, så han fikk gult kort... sjokk. Leste litt feil der.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 28. Nov. 2009, 18:32 »
Fantastisk resultat!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 28. Nov. 2009, 19:18 »
At vi hadde en dårligere 2. omgang sier seg egentlig selv. Det er helt at prestasjonene faller når man leder 3-0 til pause.

Et helt fantastisk resultat. 3-0 i en kamp jeg var rimelig sikker på skulle ende 1-0 eller 0-0. Kudos til CH som slengte innpå Ranger i stedet for Harewood. Ranger er vårt eget produkt, er ung, mens Harewood er 30 og skal tilbake til Villa i juletider. 

I tillegg jeg som alle har skjønt av mine tidligere innlegg meget fornøyd over at Løven endelig fikk tillitt på topp. Etter det jeg hørte på radioen benyttet han muligheten sin til fulle. 1 mål, 1 assist, og kanskje et feilaktig annulert mål. Dessuten hadde han flere gode kombinasjoner med Pan. Den duen satt vel opp 2 enorme muligheter til Smith og Ranger. Vi får som sagt en helt annen bevegelighet med Løven på topp. Neste gang håper jeg han stiller i spann med enten Caro eller Ranger.

Morsomt også at vår gode reservekeeper hadde noen klasseredninger og at spillere som har vært variable i dag spilte bra: Jonas og Enrique.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 28. Nov. 2009, 19:33 »
Synst Colo imponerar der bak eg, og er ein stor grunn til at vi nok ein gong held nullen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 28. Nov. 2009, 19:35 »
Coloccini ble kåra til banens beste i dag tror jeg?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 28. Nov. 2009, 19:43 »
Coloccini ble kåra til banens beste i dag tror jeg?

Ble det ja. Etter 18 kamper har vi sluppet inn 10 mål. Hadde aldri trodd jeg skulle oppleve det med Newcastle.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #192 på: 28. Nov. 2009, 20:05 »
gyyyyyyyyy med 3-0!!! grei debykamp live for madammen :)

colo var helt enorm idag. hadde aldri holdt nullen uten han og det var helt fortjent at han ble kåret til bb.
ellers har begge keeperne et par fine redninger og resten av forsvaret gjør også en god jobb.
Midtbanen vår i dag var bare helt på det jevne. Smith utmerket seg faktisk i negativ forstand i dag. meget svake pasninger og klarte ikke å ta tak i midten som vi har sett han gjøre så mange ganger denne sesongen. Bommen hans på overtid gjorde nok bare dagen komplett for han. Jonas gjør nå mye rart som vanlig, men og mye bra. DEILIG at han endelig kunne få til et skikkelig innlegg og da ble det mål gitt :)

Løvenkrands får starte og viser at det har han meget lyst til å fortsette med. hele veien villig på løp i bakrom, sette fart med ballen i beina og ta tunge defensive løp. meget god kamp. Dessverre er ikke medspillerne på midten helt vant med å ha en som er så villig på løp så ofte kom ballene for seint eller ikke i det hele tatt.
Harewood scorer 2 flotte mål og da skulle en kanskje tro at mannen var dagens helt og hadde noen feil å gå på utpå der, men neida, ikke i Newcastle. Hvis jeg skal overdrive litt så får han nesten mer kritikk når han har et dårlig mottak enn jubel når han scorer og det selv ETTER å ha puttet 2 mål. Dette ender med at han trasker av banen til lunken applaus og spilleren selv gidder ikke å applaudere til publikum noe jeg i grunn kan forstå ut i fra all driten han får. Selv synes jeg det blir litt pinlig.
Hvor mye trenger ikke dette laget en spiller som kan posisjonere seg og dukke opp og lage mål??? Så lenge alle andre jobber bra og harewood konser på å gjøre det han skal, score mål så er det helt i orden for meg.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 28. Nov. 2009, 22:06 »
Litt synd i Harewood kanskje. Men det kan nok være arbeidsinnsatsen hans folk er skuffet over. Det er greit at  han scora 2 mål. Samtidig er det faktisk ikke bare måla som teller. Det er spillere som springer seg tomme og ofrer 100 prosent for drakta som blir respektert og elsket av supporterne. Når du tjener 300 000 i uka - noe som Harewood - sikkert gjør, forventer folk at du fysisk jobber for dem også. Fotball er mao ikke bare om å score mål, selv om det selvsagt betyr mye. De kampene jeg har sett ham, har han jobbet veldig lite.

Da Harewood ble lånt inn hadde vi spisskrise. Men den er nå løst.  Ranger og Caro blir bare bedre og bedre for hver kamp. Sholadinhio er snart tilbake, og i dag fikk endelig Løven vist sitt potensiale på topp. Vil være katastrofe om han vraker Løven etter dagens forestilling. Han gir angrepet en ny dimensjon, en dimensjon vår midtbane kanskje ikke helt er vant til (sitat SveinInge). Med ham på topp kan vi endelig true bakrommet også. 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 28. Nov. 2009, 23:17 »
Ka du sei Gordon Strachan?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida