gyyyyyyyyy med 3-0!!! grei debykamp live for madammen

colo var helt enorm idag. hadde aldri holdt nullen uten han og det var helt fortjent at han ble kåret til bb.
ellers har begge keeperne et par fine redninger og resten av forsvaret gjør også en god jobb.
Midtbanen vår i dag var bare helt på det jevne. Smith utmerket seg faktisk i negativ forstand i dag. meget svake pasninger og klarte ikke å ta tak i midten som vi har sett han gjøre så mange ganger denne sesongen. Bommen hans på overtid gjorde nok bare dagen komplett for han. Jonas gjør nå mye rart som vanlig, men og mye bra. DEILIG at han endelig kunne få til et skikkelig innlegg og da ble det mål gitt

Løvenkrands får starte og viser at det har han meget lyst til å fortsette med. hele veien villig på løp i bakrom, sette fart med ballen i beina og ta tunge defensive løp. meget god kamp. Dessverre er ikke medspillerne på midten helt vant med å ha en som er så villig på løp så ofte kom ballene for seint eller ikke i det hele tatt.
Harewood scorer 2 flotte mål og da skulle en kanskje tro at mannen var dagens helt og hadde noen feil å gå på utpå der, men neida, ikke i Newcastle. Hvis jeg skal overdrive litt så får han nesten mer kritikk når han har et dårlig mottak enn jubel når han scorer og det selv ETTER å ha puttet 2 mål. Dette ender med at han trasker av banen til lunken applaus og spilleren selv gidder ikke å applaudere til publikum noe jeg i grunn kan forstå ut i fra all driten han får. Selv synes jeg det blir litt pinlig.
Hvor mye trenger ikke dette laget en spiller som kan posisjonere seg og dukke opp og lage mål??? Så lenge alle andre jobber bra og harewood konser på å gjøre det han skal, score mål så er det helt i orden for meg.