20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 101483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #420 på: 19. Juni 2010, 10:02 »
Fy flate så dårlige England var. Heskey var jo faktisk ein av dei spillerane som jobba og kjempe for England sjølv om han ikkje fikk til så mykje at det det gjorde noe. Lampard og ikkje minst Barry var jo elendige. Trur ikkje at Barry traff på ein einaste pasning! Er og på sin plass å kritisere Capello som ikkje gjør noen bytte før timen er spilt, og dei bytta  han gjør er jo og tvilsomme....

Ka Rooney dreiv med i kampen er ikkje godt å si.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 19. Juni 2010, 10:50 »
Helt enig i at Heskey var en av Englands desidert beste. Spilte han bra? Nei! Men han prøve, i motsetning til så å si alle andre på det laget.

Blir spennende med Nederland - Japan i dag. Ser for meg en Japansk seier og glede her i heimen. Noen som vet hvilken kanal jeg kan se kampen på?

Glem det. Så akkurat at den sendes på TV2. Kjipt at den ikke sendes på en av de svenske kanalene grunnet bryllup, men skal vel overleve.
« Siste redigering: 19. Juni 2010, 10:52 av boris. »
Nei.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #422 på: 19. Juni 2010, 10:59 »
Ja, hadde vært litt drøyt om du ikke skulle overleve. Tenk å dø fordi kampen ikke går på svensk tv! :P Kjip død!

Men, ja. Håper på japansk seier her i heimen også. Liker utviklingen årets VM har tatt. Mange overraskelser :D
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 19. Juni 2010, 11:18 »
Ja, hadde vært litt drøyt om du ikke skulle overleve. Tenk å dø fordi kampen ikke går på svensk tv! :P Kjip død!

Korrekt, min gode...Aslak! Håper du kan komme å klemme litt på meg og trøste meg en god del. :'(

Neida, jeg overlever og måtte se kamper på TV2. Null stress sånn sett. Men jeg synes svensk TV1, TV2 og TV4 er langt bedre en norsk TV2 både når det kommer til kommentatorer og analysering av ditten og datten. Langt bedre, faktisk.

:)
Nei.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #424 på: 19. Juni 2010, 11:25 »
Synes de svenske kommentatorene er litt kjedelige, men når det gjelder studiodelen er de mye mye bedre. For meg er dansk tv den en finfin mellomting. Må se mye av mesterskapet på stream pga fucka tv-situasjon her hjemme, og streamen Danish Delight viser alt av kamper.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 19. Juni 2010, 14:17 »
Hehe, vel, hver sin smak. :)

Synes Japan har gjort en OK omgang. Veldig bra bakover på bana, og på slutten av omgangen viste de også at de fort kan få til noe stort fremover. Herlgie greier!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 19. Juni 2010, 15:21 »
Faen så kjipt! Får bare håpe at alt går til helvete for Nederland da.

Det morsome med det her er jo at de store lagene, Nederland inkludert, ikke imponerer i det hele tatt. Og det er jo veldig, veldig positivt.

Men keeptabbe? FFFFFFFFFUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ødla armene mine når de sa det var straffe til Japan. Vondt nå ja! :-\
Nei.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #427 på: 19. Juni 2010, 15:28 »
Japan hadde vel kanskje fortjent uavgjort, men Nederland gjør det de må og vinner akkurat som mot Danmark, tror faktisk de kan nå langt og at spillet dems kommer etterhvert.
Tror også Robben kan utgjøre en stor forskjell, får håpe han blir klar når dem møter Kamerun.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 19. Juni 2010, 16:25 »
Gahna kampen. Fy faen! ACTION! Oioioi! Synes synd på Australia nå, for å være ærlig, selv om jeg håper på Ghana. Gud og meg! :o
Nei.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #429 på: 19. Juni 2010, 17:19 »
Nederland kontrollerte inn til 1-0 og 3 poeng. Nederland, Brasil og Argentina ser ut til å være de eneste av de store nasjonene som har mulighet til å vinne gruppa si med full pott.
At England gjør det dårlig kommer ikke som et sjokk på meg, som jeg har sagt utallige ganger tidligere til de anglofile nevøene mine (5 stk som er pro Liverpool og England). De gikk jo nesten amok når "Captain Fantastic" ble utnevnt til Englands kaptein.

Med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige:
Det er INGEN lag i VM historien som har vunnet så mange VM før det har vært sparket en eneste ball som England.

Er så typisk å høre: "I år er det duket for Engelsk gull" - "Årets tropp er tidenes beste" og i år kom maset om at de "endelig har en fantastisk trener".
Nå er det ennå ikke for sent for de å karre seg videre, men jeg vil bli overrasket om England kommer til finalen. Dog ikke så overrasket som Erik Solèr....

Å skylde på en lang sesong er en dårlig unnskyldning. Hvorfor er ikke Messi sliten da?? Det er nå han virkelig viser hvorfor han er verdens beste spiller. Rooney og f.eks Ronaldo har blitt parkert i den diskusjonen i de to første rundene (en runde for Ronaldo så langt).

Var en av mine nevøer brukte som argument at Argentina ennå ikke hadde møtt motstand, men det ha
Min drømme finale er Argentina - Nederland.

Den som alikevel har overrasket mest POSITIVT i dette VM er Maradona!

Edit: Men siden jeg for tiden er i Harstad og jobber er det Brasil kampene som jeg gleder meg mest til - takket være noen brasilianske bærter som bruker å se kamper på samme pub som jeg ser kamper på. De var et fryd for øyet - og veldig aktive ;D

Og ja Kristoffer - Enig i at Tyskland har vært bra. Har virkelig sansen for spillet de leverer om dagen.
Herlig med VM hvor man kan holde meg mange lag uten å gjøre noe "feil".
« Siste redigering: 19. Juni 2010, 17:31 av Ulf »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 19. Juni 2010, 17:27 »
Er vel nesten positivt at Nederland har hatt en "treg" start, for vanligvis har de jo vært dritgode fra start av, og så blitt brutalt slått ut senere. Får håpe de bygger videre på to forholdsvis solide seire, og etterhvert får finspillet i gang. Ellers - Tyskland mener jeg egentlig har innfridd vel så mye som Nederland, men ble jo felt av en i mine øyne helt feil utvisning i går. Spillemessig var Tyskland ganske bra, og dominerte tidvis med 10 mann.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #431 på: 19. Juni 2010, 17:29 »
Brasilianske berter. Gud bedre meg....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #432 på: 19. Juni 2010, 17:43 »
Jeg synes ikke Messi har spilt så vanvittig bra til nå i VM, har hatt noen fantastiske småting bare han kan gjøre, men håper vi får se hva han virkelig er god for etterhvert.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #433 på: 19. Juni 2010, 17:51 »
Han har vært god, er bare målene som mangler.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 19. Juni 2010, 18:11 »
Ghana har et utrolig dårlig og kjedelig lag i forhold til det de viste for fire år siden. Australia var jo fullt på høyde med ti mann...