20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 100911 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #255 på: 12. Juni 2010, 22:41 »
Dei burde sperrast inne. Heilt utruleg at nokon slike kommenterar om VM.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 12. Juni 2010, 22:41 »
Solèr tar uansett kaka. For en type - jeg takler han ikke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 12. Juni 2010, 22:43 »
Då e me to. Det han greie trykka ut av seg... Haha må le av han, djiiiiiiiises!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #258 på: 12. Juni 2010, 22:54 »
Tragisk at han ikkje har meir peiling på USA heller, han som er "USA ekspert". Treng ikkje høgt nivå for å få jobb i Viasat skjønnar eg.

Det viktigste er vel at man har et kjent navn.
Takk faen for svensk tv!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 12. Juni 2010, 23:06 »
Har større sans for Mini da, som tross alt kompenserer sin manglende kunnskap med en hel del selvironi og humor. Finner ingenting karismatisk med Solèr, men mulig kvinnelige seere blir klam i hakket av ham....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 12. Juni 2010, 23:07 »
Ser og kampane på SVT.

Såg tv2 no. Er ueinig me godaste keeper ekspert Frode Olsen. For meg ser det ut som Green prøva kunn stoppa ballen(dempa han), ikkje fanga han opp. Slik eg skjønte det so meinte Olsen at han prøvde fange han opp og viste korleis det skulle gjerast(!). Er det berre meg eller er norske fotball-studio heilt på trynet? Er jo nesten som eg går øve til å sjå stream på pc me engelsk kommentering og studio.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 12. Juni 2010, 23:08 »
Itilegg tar han feil om keeperane i troppen til USA. Han sa tre av tre spelte i PL, men fakta er to av tre. Han som er USA "ekspert".  :P Viasat panelet er heilt for jævla dårleg.
Howard, Guzan og Hahnemann...Kanskje du kan fortelle oss hvem av de som ikke spiller i PL da?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 12. Juni 2010, 23:10 »
Er det ikkje Nick Rimmando som er tredje keeper?

Men da beklagar eg, og tar tilbake det med keeperane.
I følge FIFA sine hjemmesider er det de tre jeg nevnte som er keepere ihvertfall.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 12. Juni 2010, 23:12 »
VIASAT STUDIO BESTÅR AV IDIOTA! Herregud at det går an å samla ein verre gjeng med latterlege og inkompetente kommentatora! Heilt utruleg.

Jeg har sansen for dem jeg. Liker måten de leder sendingene sine på. Solèr kunne jeg nok klart meg uten, men han har noen bra kommentarer underveis selv om han liker å sette tingene altfor mye på spissen (om jeg kan si det slik).

Vil si at vår tidligere stopperkjempe Onyewu var banenes beste mot England idag. Var fantastisk i duellene og vant også 2 hodedueller mot Crouch. God nok for Milan (hvor han også skal spille gratis neste sesong grunnet skadeplagene hans), men ikke for NUFC. Veldig mange av våre tidligere managere etter Robson har tatt utrolige dårlige valg og vært veldig dårlige på å få det beste ut av spillerne som da var tilgjenglige for klubben.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 12. Juni 2010, 23:13 »
Er det ikkje Nick Rimmando som er tredje keeper?

Men da beklagar eg, og tar tilbake det med keeperane.
I følge FIFA sine hjemmesider er det de tre jeg nevnte som er keepere ihvertfall.

Men uansett så er ikkje Hahnemann betre enn alle dei 3 engelska keeperane. Soler påstår alle dei 3 amerikanske keeperane er betre enn alle dei engelske...Og alt anna han påstår får meg til å villa hoppa føre eit vogntog...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 12. Juni 2010, 23:15 »
Ja, Soler hadde vore eit perfekt manager-emne for NUFC, etter gammalt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 12. Juni 2010, 23:17 »
Vil si at vår tidligere stopperkjempe Onyewu var banenes beste mot England idag. Var fantastisk i duellene og vant også 2 hodedueller mot Crouch. God nok for Milan (hvor han også skal spille gratis neste sesong grunnet skadeplagene hans), men ikke for NUFC.
Tja, god nok og god nok! :P  Spilte 0 minutter i Serie A sesongen 09/10. Fikk en kamp som innbytter i CL (dette i følge soccernet.com).  Han var brukbar i Newcastle, men aaaaalt for ustabil.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 12. Juni 2010, 23:28 »
Greia var vel at han faktisk aldri fikk mer enn en halv, trøblete sesong da. Kunne jo blitt noe.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 12. Juni 2010, 23:33 »
Men uansett så er ikkje Hahnemann betre enn alle dei 3 engelska keeperane. Soler påstår alle dei 3 amerikanske keeperane er betre enn alle dei engelske...Og alt anna han påstår får meg til å villa hoppa føre eit vogntog...

England har jo et keeperproblem, og det har de hatt i lang tid. Er jo en grunn til at Capello lot være med å velge ut keeperplassen helt til siste slutt.
Steve McClaren brukte jo Paul Robinson som førstekeeper, uten at han heller er noe mer enn en middelmådighet.

Det er jo heller ikke bare på keeperplassen at England har et problem. Carragher ble jo så enkelt fraløpt av Altidore at det nesten var flaut å se på, og vingene og spissene dems er ikke veldig til klasse det heller bortsett fra Rooney. Men England er i den desidert enkleste gruppen og bør gå greit videre.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 12. Juni 2010, 23:37 »
Der ser vi det igjen..  Harper burde stått i mål idag, og Carroll burde startet på topp med Rooney. :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /