20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 100901 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #270 på: 12. Juni 2010, 23:38 »
Vil si at vår tidligere stopperkjempe Onyewu var banenes beste mot England idag. Var fantastisk i duellene og vant også 2 hodedueller mot Crouch. God nok for Milan (hvor han også skal spille gratis neste sesong grunnet skadeplagene hans), men ikke for NUFC.
Tja, god nok og god nok! :P  Spilte 0 minutter i Serie A sesongen 09/10. Fikk en kamp som innbytter i CL (dette i følge soccernet.com).  Han var brukbar i Newcastle, men aaaaalt for ustabil.

Han var jo skadet så og si hele fjorårsesongen også da. Er jo derfor han nå skal spille gratis en hel sesong til gjengeld. Han signerte jo i tillegg en 1 års kontraktforlengelse med klubben nå nylig som gjør at han nå har kontrakt med Milan ut 2012/13 sesongen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 12. Juni 2010, 23:53 »
Ser og kampane på SVT.

Såg tv2 no. Er ueinig me godaste keeper ekspert Frode Olsen. For meg ser det ut som Green prøva kunn stoppa ballen(dempa han), ikkje fanga han opp. Slik eg skjønte det so meinte Olsen at han prøvde fange han opp og viste korleis det skulle gjerast(!). Er det berre meg eller er norske fotball-studio heilt på trynet? Er jo nesten som eg går øve til å sjå stream på pc me engelsk kommentering og studio.

Korrekt observert. TV4s kommentatorer poengterte gang på gang at Green forsøkte å stoppe ballen, eller dempe den, rett og slett fordi han ikke tok sjansen på å fange den opp. Problemet var vel at han ikke fikk kroppen ordentlig bak ballen, og han burde nok heller forsøkt å fange den opp, enn å dempe den.

Har sagt det lenge, TV2s studiosendinger er svake. Fotballkompetansen er ikke all verden, og analysene bærer stort preg av sirkus og sensasjoner. Frode Olsen er en latterlig dårlig fotball-ekspert, som knapt nok har peiling på en keepers primære oppgaver. Man kunne heller ha brukt Ola By Rise som ekspert. Han er en langt smartere fyr enn Olsen, men han er veldig kjedelig, ikke noen underholdningsartist. Det er derfor han sitter på et hjørnekontor på Ullevaal sammen Drillo.

Savner NRK og Arne Ball jeg. Selv om Arne har tapt seg aldri så mye, så er han fremdeles mye bedre enn ALT TV2 og Viasat har å by på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #272 på: 13. Juni 2010, 00:08 »
 Robert Green has just been announced as BP's new chief exec.

My source said "he's an expert on spillages and his eagerness to help
the Americans in their difficult situation wont go unnoticed"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 13. Juni 2010, 00:24 »
Hahaha.
Stakkars, stakkars, stakkars Robert Green.
Kan umulig være morsomt å bli henrettet på forsiden av The Sun i morra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #274 på: 13. Juni 2010, 01:35 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #275 på: 13. Juni 2010, 11:47 »
Snublet over et genialt Excel-dokument her, hvor man kan legge inn resultater og så oppdateres tabellen og slik automatisk :)

Link: http://www.excely.com/football/2010-fifa-world-cup-schedule.shtml
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 13. Juni 2010, 11:54 »
Jeg har faktisk fått ny respekt for TV2s studio, sammenligner du dem med Viasat-gjengen holder de jo meget høy klasse. Fjørtoft og Soler skjønte jo omtrent ingenting da keeperen til Sør-Afrika satte Mexicospissen i offside i første kamp. Flink gjeng.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 13. Juni 2010, 12:03 »
Flott fotballdag i går. Synd USA ikke vant, men et helt greit resultat uansett. Var stor stas å sitte på siste indre som de eneste USA-tilhengerne, spesielt da USA skåra. Gleder meg til neste kamp nå!  ;D
Nei.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 13. Juni 2010, 12:53 »
Vår tidligere spiller Milner fikk en forferdelig start på VM. Slet voldsomt med tempoet til sin motspiller, fikk et tidlig gult kort og Capello sa han måtte bytte han ut grunnet frykt for rødt kort. Men å bli byttet ut etter 30 min i VM debuten forventet nok ingen.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #279 på: 13. Juni 2010, 15:02 »
HAHAHAHHAHA!
Noen av dere som fikk med seg han idioten på algerie nå?
Det er et rødt kort å være stolt av!  ;D

Ameobi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #280 på: 13. Juni 2010, 15:29 »
Det der tror jeg er den kjedeligste kampen jeg noensinne har sett!
Måtte ha noe å gjøre mens jeg så på kampen, så jeg spilte FM, med kampen i bakrunnen. Høydepunktet var definitivt håndballspilleren, hvor kort tenker man ikke da?
Patrick Walker: "Det er ingen jævla kuk i dem!"

Peter

• Gjest
« Svar #281 på: 13. Juni 2010, 15:37 »
Kampen var ikke så veldig morsom nei, men har sett langt værre kamper enn denne her. Trenger ikke å se lenger tilbake enn fredag så har vi Frankrike - Uruguay. VMs hittil dårligste kamp.

Kult også at Robert Koren scoret målet til Slovenia. Men den keepertabben var i mine øyne større en Greens i går. Makan til dårlig keeper! Cred til fet feiring Slovenia hadde!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #283 på: 13. Juni 2010, 16:47 »
Serbia - Ghana nå er vel ikke noe fyrverkerig det heller >:(

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 13. Juni 2010, 16:49 »
Nok en elendig omgang i dette mesterskapet. Meget skuffet sålangt.