20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 101065 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #240 på: 12. Juni 2010, 17:10 »
Martins inn :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 12. Juni 2010, 17:11 »
Semb kaller Jonas den svake linken. Mannen har overhodet ikke peil :) Bare vent, Jonas kommer fryktelig utover kampen..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 12. Juni 2010, 17:15 »
Semb kaller Jonas den svake linken. Mannen har overhodet ikke peil :)

Samme sa Shearer..
Alle som har sett kampen kan jo sjå at Jonas har vert håplaus på backen i 1 omg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 12. Juni 2010, 17:31 »
Du har rett selvsagt Benson. Men jeg prøvde å være litt subjektiv her nå...hehe..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 12. Juni 2010, 18:53 »
Fryktelig svak kamp av Jonas synes jeg. Svak bakover og er jo ikke bevegelig i det hele tatt. Hadde masse rom på høyresiden hele kampen egentlig, men løpene uteble. Kjedelig...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 12. Juni 2010, 19:28 »
Med alle offensive kreftene Argentina stiller med, kan det være rimelig sannsynlig at Jonas har fått beskjed om å holde tilbake. Det som var skuffende var hans manglende kontroll bakover..

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 12. Juni 2010, 19:41 »
Jeg skjønner ikke helt hvorfor Maradonna har tatt med Jonas når han bruker han på denne måten. Det er jo helt tydelig at han ikke trives i den posisjonen. JEg synes Maradonna heller skal bruke Jonas som innbytter, og bruke han i den posisjonen Jonas trives best, venstre ving. DErsom maradonna bytter inn Jonas rundt det 60. minutt, når motstanderne begynner å bli slitne, tror jeg Jonas kan utrette mye med hans enorme løpskraft. JEg synes det er helt tullete av maradonna å bruke Jonas på denne måten, finnes det ikke ekte høyrebacker i Argentina?

La forsåvidt også merke til at semb og alsaker ikke var helt sikre på hvor Jonas faktisk spiller i Newcastle. Tror de sa noe slikt som at han er forsvar, men det hender de bruker han som ving også i Newcastle.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 12. Juni 2010, 20:05 »
Og slik kommentering er så utruleg irriterande! Vurdera SVT no når eg ska sjå England-USA.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #248 på: 12. Juni 2010, 20:14 »
DErsom maradonna bytter inn Jonas rundt det 60. minutt, når motstanderne begynner å bli slitne, tror jeg Jonas kan utrette mye med hans enorme løpskraft.
Jeg ville ha gjort det motsatte. Jeg ville ha brukt Jonas i 60 min, og så slengt ut på Angel Di Maria elns. En mye bedre teknisk spiller, som virkelig kan avgjøre kamper på egenhånd. Men kan også virke som om han sliter med å finne seg til rette med alle de andre stjernespillerne.

JEg synes det er helt tullete av maradonna å bruke Jonas på denne måten, finnes det ikke ekte høyrebacker i Argentina?
Du har jo alltids Zanetti..........

Har faktisk ikke sansen for Maradonna heller jeg. Er jo ikke gammel nok til å ha opplevd han som spiller, men liker ikke typen. Ei heller at han skal være midtpunktet, og det alle snakker om, i dette verdensmesterskapet (dette er mer medias feil, enn Maradonna selv).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #249 på: 12. Juni 2010, 20:21 »
Og slik kommentering er så utruleg irriterande! Vurdera SVT no når eg ska sjå England-USA.

Da må du evt. se TV4.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 12. Juni 2010, 20:41 »
Er jo ikke Semb eller Alsaker på Viasat da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 12. Juni 2010, 21:24 »
Går på Viasat ja. Ser SVT faktisk. Mykje betre bilde der. Usikker på kvifor men...

Off, Gree då! England hadde full kontroll fram til han tabba seg ut. Håpa dei greie komma tilbake.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 12. Juni 2010, 21:58 »
Vingene er helt daue da! Glen Johnson veldig god. Og la nå for faen Lampard slippe mer til fremover!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 12. Juni 2010, 22:28 »
Frels meg fra Erik Solèr, vær så vennlig!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 12. Juni 2010, 22:38 »
VIASAT STUDIO BESTÅR AV IDIOTA! Herregud at det går an å samla ein verre gjeng med latterlege og inkompetente kommentatora! Heilt utruleg.