20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 101522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #180 på: 16. Mai 2010, 19:41 »
Javier Zanetti har vært outstanding for Inter denne sesongen, og det er et mirakel at Maradona har utelatt han.

Cambiasso er et annet eksempel, han har vært en av europas aller beste defensive midtbanespillere denne sesongen, om ikke den beste!

Har ikke sett alftor mye av Argentina verken i kvalikk eller privatlandskamper under Maradona, men det skal være mulig å få spillere som presterer på verdensklassenivå til å fungere for et landslag..

At Palermo er med i troppen er nok mye pga Maradona sin kjærlighet til Boca..om han vraker Diego Milito til fordel for Martin Palermo slik det har ryktes han vil gjøre når den endelige troppen offentliggjøres, så beviser det bare hvilken klovn maradona er. Forundrer meg ikke om Maradona har vraket Cambiasso fordi han er tidligere River Plate spiller heller..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 16. Mai 2010, 20:01 »
Den teorien din der holder desverre ikke helt mål. Fernando Gago spilte i Boca før han gikk til Real Madrid, men også han er vraket.

Hva skal man ta med en sideback til VM for når man ikke har bruk for det og atpåtil ikke har levert på landslaget den siste tiden?

I en nasjon med så gode spillere som det Argentina har må noen automatisk bli skuffet. Samme i Brasil, Ronaldinho ble jo også utelatt.

Og hvorfor bør Diego Milito med fremfor Messi, Teves, Higuain, Aguero eller Palermo? Kan jpo også være han bare skal ha 4 spisser med til VM, da bør ihvertfall ikke Diego Milito med mener jeg.
Diskuterer jeg med en Inter sympatisør nå?
« Siste redigering: 16. Mai 2010, 20:03 av Frode »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 16. Mai 2010, 20:43 »
Palermo tilbyr jo noe annerledes en hva Higuain, Aguero, Teves og messi gjør. Hvis du tar med Milito får du jo en Allrounder alla Teves såvidt jeg ser det. Palermo er jo en rutinert mann med god fysikk og sterk panne.

Eller har jeg missforstått?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 20. Mai 2010, 01:29 »
Ingen Coloccini i Argentinas VM tropp. Maradona reiser til VM med kun èn fullback. Han tar også med seg ikke mindre enn 6 angripere til Sør Afrika. Eneste spiss som ikke ble med fra "bruttotroppen" var Napolis Lavezzi. Jose Sosa fra Bayern Munchen ble også utelatt.

Squad: Sergio Romero (AZ Alkmaar), Mariano Andujar (Catania), Diego Pozo (Colon); Nicolas Burdisso (Roma), Martin Demichelis (Bayern Munich), Walter Samuel (Inter Milan), Gabriel Heinze (Marseille), Nicolas Otamendi (Velez Sarsfield), Clemente Rodriguez (Estudiantes), Ariel Garce (Colon); Javier Mascherano (Liverpool), Juan Sebastian Veron (Estudiantes), Maxi Rodriguez (Liverpool), Mario Bolatti (Fiorentina), Angel Di Maria (Benfica), Jonas Gutierrez (Newcastle), Javier Pastore (Palermo); Sergio Aguero (Atletico Madrid), Diego Milito (Inter Milan), Martin Palermo (Boca Juniors), Carlos Tevez (Manchester City), Gonzalo Higuain (Real Madrid), Lionel Messi (Barcelona).

Er dette den første 23 mannstroppen som er offisielt tatt ut?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 20. Mai 2010, 03:11 »
Ingen stor overraskelse at Colo ikke ble tatt ut. Lukter ikke akkurat VM-gull av den troppen der

Australia og New Zealand er lagene jeg håper på i VM. Underdogs er bra, og folk fra disse mer moderne landene i Oseania virker kule.

England og Italia håper jeg går på en smell. Kan ikke fordra de landslagene eller tilhengerne deres.

Enig. Befinner meg i New Zealand dette semesteret. Mange kule folk her. Landslaget deres er dog ikke noe å skryte av, og jeg tviler på de får poeng i gruppespillet. Fotballinteressen er relativt laber også. Statskanalen sender kun åpningskampen, New Zealand sine kamper og semiene og finalen. Må ha betal-tv for å se resten, noe jeg ikke har. Det suger litt, men kampene er jo uansett på nattestid når jeg har eksamen. Kommer i allefall hjem til viderespillet.

Har klokketro på at Spania tar hjem pokalen i år.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 20. Mai 2010, 12:27 »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 20. Mai 2010, 13:20 »
Ganske naturlig at Colo ikke blir med til VM. Han er bare ikke god nok for det selvskapet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 20. Mai 2010, 20:20 »
Utrolig at Maradona ikke har funnet plass til Zanetti og Cambiasso. Verdensklassespillere som har ekstrem internasjonal erfaring.

Peter

• Gjest
« Svar #188 på: 27. Mai 2010, 19:47 »
http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10007630 Michael Essien mister VM.

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10007486 Bendtner tror han blir toppscorer i VM og snart en av verdens beste spisser.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 28. Mai 2010, 14:10 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 28. Mai 2010, 14:13 »
Løven sa tidligere i vår at han antakeligvis ville takket nei om han overhodet ble spurt da. På grunn av at han rett og slett trengte en ferie fra fotballen for å komme seg skikkelig etter farens død.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 28. Mai 2010, 16:20 »
Løven sa tidligere i vår at han antakeligvis ville takket nei om han overhodet ble spurt da. På grunn av at han rett og slett trengte en ferie fra fotballen for å komme seg skikkelig etter farens død.

ok

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 02. Juni 2010, 17:25 »
Skal vel forøvrig ikke se bort fra at Nacho Gonzales fra Uruguay blir en STOR hit under årets mesterskap! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 03. Juni 2010, 17:17 »
Hahaha. Hvis han blir en stor hit i VM er det noe alvorlig galt med verden.
Da vurderer jeg å melde meg inn i FRP og Israels Venner, og konvertere til jødedom. For da er verden helt fullstendig motsatt av hvordan jeg trodde den var.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 03. Juni 2010, 17:35 »
Nå vil jeg jo ikke blande inn jødedommen med staten Israels handlinger da... ;)
Jeg ville kanskje vurdert å melde meg inn i statskirka igjen jeg, dersom Nacho ble en av det store i mesterskapet :P