20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 100963 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #195 på: 03. Juni 2010, 17:39 »
Tjah. Skal ikke se bort ifra at du er medlem av statskirka igjen, med mindre du nylig meldte deg ut eller sjekket. Majoriteten av folk jeg har prata med som har meldt seg ut har i etterkant blitt meldt inn igjen AV kirka. Herlig opplegg!

Virker som om jeg får sett de fleste kampene. Jææævlig knall!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 03. Juni 2010, 17:45 »
Har de det? Hvordan i pokker er det mulig? Jeg har forøvrig for i underkant av ei uke siden levert inn både søknad om endring av navn og utmelding av statskirka så det er ikke tredd i kraft enda. Får jo sjekka hvor kjapp de er på kirkekontoret hjemme nå da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 03. Juni 2010, 17:47 »
Ja, det melder inn folk igjen hele tiden. Tidenes mafiaopplegg. Noe som igjen fører til at de mottar pengene fra staten som kanskje heller burde gått til noe annet du evt er medlem i.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 03. Juni 2010, 17:59 »
Korrekt, Berntsen. Totaly mongoloid opplegg. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, og det at det ikke blir slått hardt ned på er for meg uforstålig. Helt jævlig utrolig! Tafatt opplegg.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 03. Juni 2010, 18:05 »
Navnet mitt er jo ganske seriøst allerede, men dette vil virkelig sett prikken over i'en skal du se! ;)
Du får følge med på fjesboka! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 04. Juni 2010, 01:30 »
http://www.dagbladet.no/2010/06/03/sport/fotball/vm_i_sor-afrika/fotball-vm_2010/nord-korea/11992606/
Spille keeper ? Så sinnsykt irreterende tittel arghh er det ein teatersjef som skriver om sport eller  ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 04. Juni 2010, 11:03 »
Sier det selv jeg. Hva er galt med det?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 04. Juni 2010, 16:54 »
Og Feridnand mister VM. Nei og nei, der ble jeg lei meg gitt  ;D . Verre at Drogba sannsynligvis er ute med brukket albue.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #203 på: 04. Juni 2010, 16:57 »
Og uten albuen sin, så har ikke Drogba veldig mye å stille opp med i dueller. Går helt greit for meg at vi slipper trynet hans i VM. Synd at det skal gå ut over et av mine yndlingsland i VM, men aksepterer det.

Andrey

• Flaskebærer
  • *
  • Man Utd Supporter
    • Vis profil
« Svar #204 på: 05. Juni 2010, 13:44 »
Synes det er deilig å se at Drogba er ute, men også synd at Ferdinand er ute, for da risikerer man å se Gerrard løfte pokalen, bare tanken gjør meg ukomfortabel :)

Tipper Frankrike vinner forsåvidt, de har et ganske sterkt lag, og de har jo for vane å komme ganske langt ;) Argentina og Spania kan bli farlige de også.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 05. Juni 2010, 13:49 »
Synes det er deilig å se at Drogba er ute, men også synd at Ferdinand er ute, for da risikerer man å se Gerrard løfte pokalen, bare tanken gjør meg ukomfortabel :)

Tipper Frankrike vinner forsåvidt, de har et ganske sterkt lag, og de har jo for vane å komme ganske langt ;) Argentina og Spania kan bli farlige de også.

0-1 mot Kina er ikke så veldig overbevisende. Legger heller pengene på Argentina eller Spania

Andrey

• Flaskebærer
  • *
  • Man Utd Supporter
    • Vis profil
« Svar #206 på: 05. Juni 2010, 14:00 »
Godt poeng, får håpe de tar seg sammen til VM.
Argentina har et ekstremt godt lag. Leste for et par uker siden at Milito var sjettevalget til Maradona. Og det sier jo litt :)
Spania vet jeg generelt veldig lite om, men hører at alle har de som favoritter så det må jo være noe i det ;)

Peter

• Gjest
« Svar #207 på: 05. Juni 2010, 21:07 »
Det er heldigvis håp for at Drogba rekker VM likevel. Hvordan er det mulig å håpe at han er ute? Digger personlig Drogba og Elfenbenskysten, og det ville vært trist for Afrika og VM ikke minst og miste en av verdens aller, aller beste spillere. Vil svært gjerne se at Drogba blir VMs toppscorer og får gullballen(selv om det er litt urealistisk).

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 06. Juni 2010, 00:22 »
Det er trist hvis både Robben, Ferdinand, Ballack, Drogba, Mikel, Essien og flere med dem mister VM. Da er flere av de aller største profilene borte. For Elfenbenskystens del er de kanskje det aller beste afrikanske laget, sammen med Ghana. Dessverre har de havnet i gruppe med Brasil og Portugal. Verst mulig trekning. Og mister de Drogba på toppen av det hele, ja, da kan de liker gjerne reise hjem med en gang. Drogba er Elfenbenskystens suverent beste spiller og en av VMs store profiler, uansett om man hater Drogba eller Chelsea.

For min del legger jeg alle klubbfølelser til side når det er internasjonale mesterskap. Gerrard som Liverpool-spiller er et sant helvete. Men som landslagsspiller for England har jeg overhodet ingen problemer med ham. Da er han rett og slett bare en jævlig god fotballspiller. Og når jeg er såpass anglofil som jeg er, så heier jeg på England i VM.
Og jeg tror de kan nå langt. Men med Rio Ferdinand ute er de vesentlig svekket. Og det er synd. For selv om jeg ikke kan fordra Ferdinand som ManU-spiller, er han utvilsomt en meget god forsvarsspiller. I toppsjiktet i Europa, uten tvil. Og for VM å miste en så god fotballspiller, vil være en liten tragedie.

En større tragedie er det å miste offensive profiler som Ballack, Robben og Drogba, og delvis Essien. Dette er spillere som kan gjøre det lille ekstra, som kan avgjøre kamper på egenhånd. Dette er spillere som vil gjøre en kjedelig fotballkamp mye morsommere, med ett øyeblikks magi.

Man kan elske eller hate spillerne, deres klubblag eller landslag. Men man kommer aldri bort fra at VM uten slike profiler vil være et langt kjedeligere VM.

Jeg HATER Ronaldo og alle hans gjerninger. Jeg liker ikke Portugal. Jeg kan ikke fordra Man Utd, og har mindre til overs for Real Madrid. Men jeg vil ikke under noen omstendigheter bli glad dersom han blir skadet på trening før VM og mister hele mesterskapet. Dette fordi han er en så stor profil, som i stor grad vil prege mesterskapet. På godt og vondt. Uansett hvor langt eller kort Portugal kommer.

Jeg ble såra og vonbråten da Dunga utelot Ronaldinho fra VM-troppen. Ikke fordi jeg mener Ronaldinho er noe i nærheten av det han var for åtte og fire år siden. Men fordi han er en aldri så liten magiker. En mann som kan trylle med ballen, som kan gi oss stor underholdning. Enten han lykkes eller mislykkes. Spillere som prøver på det ekstraordinære, selv om de bare får det til 1 av 10 ganger, er spillere jeg vil se i VM. Uansett hvilket lag de spiller for til vanlig, uansett hva de heter og hvilket landslag de representerer.

VM uten de store profilene er et langt kjedeligere VM. Uansett hvem man heier på. Med mindre man heter Kim Jung Il og er president i Nord-Korea, kan hende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #209 på: 08. Juni 2010, 17:17 »
Nani er skadet og rekker ikke VM :'(