20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shane Ferguson  (Lest 27931 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Shane Ferguson
« Svar #15 på: 17. Nov. 2009, 16:23 »
Hehe ;) . Blir spennende å følge han, hvis han fortsetter å utvikle seg kan han bli en god spiller regner jeg med, han debuterte på landslaget da han var 17 år gammel :P  .. ikke at Nord-Irland har et bra landslag, men når man ser på alder, er det en sterk prestasjon.

Nord-Irland har faktisk et godt landslag. Jeg vil påstå at de faktisk er nesten er like gode som vårt fedreland. Det er en meget god prestasjon å debutere på det Nord-Irske landslaget før man omtrent har rukket å sitte på innbytterbenken, noe jeg ikke tror han har gjort.

Ikke nå under Drillo. Mulig de var bedre under Hareide. Men det var vel norsk fotball på sitt absolutt verste.

Mulig det, men da var det smart at jeg sa nesten

Jeg mente at de ikke var nesten like gode som Norge nå, Norge er nok en del bedre nå.

På FIFA rankingen er Nord-Irland på 30 plass mens Norge er på 37 plass.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 17. Nov. 2009, 17:47 »
FIFA rankingen betyr ALT her i verden ja... Norge hadde nok tatt de ganske greit regner jeg med. Dessuten har Norge vært i en grusom periode nå, og lå på 50(?) plass eller hva det var.

Peter

• Gjest
« Svar #17 på: 17. Nov. 2009, 17:59 »
FIFA rankingen betyr ALT her i verden ja... Norge hadde nok tatt de ganske greit regner jeg med. Dessuten har Norge vært i en grusom periode nå, og lå på 50(?) plass eller hva det var.

Hvem har sagt det betyr alt? Jeg skrev bare rankingen til FIFA. Rankingen til FIFA viser de beste lagene også nedover. Norge kan slå Nord Irland, ja for det kan de faktisk, men det er liten tvil om at Nord Irland greit kan slå Norge også. Norge har slått Brasil i gammel tid, Nord Irland har har slått Spania borte i nyere tid. Hvilket som beviser at de slettes ikke er til å spøke med!

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17. Nov. 2009, 18:15 »
Mente at Norge er et bedre landslag enn Nord-Irland. Selvom Nord-Irland ligger foran. Og at Norge ikke burde ha store problemer med å ta dem ;)

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #19 på: 18. Nov. 2009, 21:39 »
Dummeste jeg har hørt. Norge er jo latterlige dårlige. Å si at de ikke hadde hatt noen store problemer er jo en latterlig påstand.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Nov. 2009, 21:56 »
Nå spiller Norge bra, sånn som det er nå tror jeg de ikke ville hatt store vansker. Men for en stund siden, da vi gikk over et år uten seier, den perioden kunne de nok slått oss greit.

Mener ikke at Norge ville vunnet 5-0 eller noe. Men jeg mener at Norge er bedre enn Nord-Irland, og ville tatt dem uten veldig store problemer.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 24. Nov. 2009, 14:40 »
Jeg ville nok veid Norge som et bedre lag en Nord Irland. Men det står all respekt av Irene fra nord at de har klart og klatre forbi Norge på fifa rankingen. Husker jeg ikke feil så gjorde Nord Irene en ganske god kvalifisering kampanje med tanke på hva slags spillematerial de har og velge i.
Og at Ferguson faktisk er med i deres tropp kan tyde på at vi har en spiller som kan bli en habil førstelags spiller for newcastle.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 24. Nov. 2009, 15:31 »
Nå spiller Norge bra, sånn som det er nå tror jeg de ikke ville hatt store vansker. Men for en stund siden, da vi gikk over et år uten seier, den perioden kunne de nok slått oss greit.

Mener ikke at Norge ville vunnet 5-0 eller noe. Men jeg mener at Norge er bedre enn Nord-Irland, og ville tatt dem uten veldig store problemer.

Norge spiller overhodet ikke bra nå, vi vinner kanskje endel, men bra spiller vi absolutt ikke.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 24. Nov. 2009, 17:07 »
Hadde Ferguson vore god nok for Norge hadde han hatt A-lagskampar for Newcastle, enkelt og greit!

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 24. Nov. 2009, 18:07 »

Norge spiller overhodet ikke bra nå, vi vinner kanskje endel, men bra spiller vi absolutt ikke.

Det gjør ikke Newcastle heller, utenom noen tilfeller. Vi vinner kampene alikavel, og det er det viktigste. Selv om det er jævla skuffende til tider.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 24. Nov. 2009, 18:09 »

Det gjør ikke Newcastle heller, utenom noen tilfeller. Vi vinner kampene alikavel, og det er det viktigste. Selv om det er jævla skuffende til tider.

Det var jo ikke poenget, jeg liker at både Norge og Newcastle vinner selv om den spiller elendig fotball, men du skrev jo selv at Norge nå spiller bra, det var det jeg reagerte på.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 24. Nov. 2009, 18:24 »

Det var jo ikke poenget, jeg liker at både Norge og Newcastle vinner selv om den spiller elendig fotball, men du skrev jo selv at Norge nå spiller bra, det var det jeg reagerte på.
Ble vel kanskje litt feil å si at vi spiller bra ja. Ting begynner å se lysere ut.
I forhold til det vi gjorde før sommern og det siste året begynner vi å få til ting. Og tror ikke det er lenge til vi er i et mesterskap igjen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #27 på: 06. Jan. 2011, 16:19 »
Bra innhopp av Mclovin i går! Håper han får tillit fra start i cuper samt spilletid om vi leder 2-3 null....
If it has tits or wheels, count on problems!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #28 på: 08. Mars 2011, 10:06 »
Newcastle United fullback Shane Ferguson is ready to step in for Jose Enrique.
Enrique has collected a hamstring injury in the past week.

Ferguson told the Evening Chronicle: ?Losing Jose was a big loss ? he?s been unbelievable this season.
?But hopefully, I?ll keep on impressing, and get my chance.

?It?s an unbelievable opportunity and it?s great that the manager has that bit of faith in me. It?s great to know he has time for me.
?I will just go out and give it my all and take it from there.
?I was so happy to be out there ? to walk out in front of 50,000 was a dream come true.
?If I?m needed against Stoke City in the next first team game I?m ready.?

Jeg har iallefall troa på vår unge Ferguson.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 14. Mars 2011, 11:12 »
Newcastle United fullback Shane Ferguson is ready to step in for Jose Enrique.
Enrique has collected a hamstring injury in the past week.

Ferguson told the Evening Chronicle: “Losing Jose was a big loss – he’s been unbelievable this season.
“But hopefully, I’ll keep on impressing, and get my chance.

“It’s an unbelievable opportunity and it’s great that the manager has that bit of faith in me. It’s great to know he has time for me.
“I will just go out and give it my all and take it from there.
“I was so happy to be out there – to walk out in front of 50,000 was a dream come true.
“If I’m needed against Stoke City in the next first team game I’m ready.”

Jeg har iallefall troa på vår unge Ferguson.

Flott talent, trenger bare litt kjøtt på kroppen. :P