20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shane Ferguson  (Lest 27911 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shane Ferguson
« Svar #30 på: 14. Mars 2011, 12:53 »
De kampene jeg har sett av ham, har han imponert meg stort. Offensivt tror jeg faktisk han kan fort være giftigere enn Enrique. Spm er hvordan Ferguson gjør det defensivt, hvor Enrique kanskje er pls beste, spesielt mann mot mann.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 14. Mars 2011, 12:59 »
Enig med han ovenfor. Meget spennende spiller som fort kan bli jævlig god.
Nei.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #32 på: 27. Mai 2011, 07:43 »
There was some good news with Shane Ferguson, 19, signing a five-year deal.

Hurra, vist dette stemmer 8)

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #33 på: 27. Mai 2011, 08:22 »
Tenker det blir drakt med Ferguson trykk på i år, drøyer det litt da det muligens blir endringer på draktnr?!

Gjør han det nok sykt bra en halv sesong, så kommer Harry eller Kenny inn i bildet og hiver et tonn penger på oss, bye bye Ferguson....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #34 på: 27. Mai 2011, 08:30 »
Da håper jeg isåfall det er sedler og ikke småmynt de kaster

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #35 på: 27. Mai 2011, 14:57 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 27. Mai 2011, 15:07 »
Herlig! Jeg er så fornøyd med utviklingen i klubben. Den bogner over med talenter, i motsetning til tidligere. Sparky, Ferguson, Vukic, Aiery, Ranger og Sholadinhio Jr.  Jeg tror Ferguson kan bli en kjempespiller.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #37 på: 27. Mai 2011, 15:21 »
Endelig noe positivt som kommer ut av klubben.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 27. Mai 2011, 15:22 »
Herlig! Jeg er så fornøyd med utviklingen i klubben. Den bogner over med talenter, i motsetning til tidligere. Sparky, Ferguson, Vukic, Aiery, Ranger og Sholadinhio Jr.  Jeg tror Ferguson kan bli en kjempespiller.

Min optimisme står litt på stedet hvil. Utviklingen i klubben blir liksom dratt litt i to retninger der det blir gjort mye bra, også blir det gjort mye rart. Hver gang det blir pluss i margen, så kommer det ett minus dagen etterpå! :)

Å fornye med Ferguson er absolutt en av de bedre tingene, og har troa på denne karen! I sommer skal han kjøre eget treningsprogram med styrke i fokus, og med litt mer muskler og kjøtt på beina (uten at det går på bekostning av nåværende kvaliteter) så tror jeg at han kan etablere seg i førstelaget etterhvert.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 27. Mai 2011, 15:30 »

Talenter som senere blir solgt for en stor sum, hvor Ashley får halvparten av penga i egen lomme.... Klubben kunne hatt en ganske stor fremtid uten den mannen...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 27. Mai 2011, 15:34 »
Talenter som senere blir solgt for en stor sum, hvor Ashley får halvparten av penga i egen lomme....
ZzzzzZzzzzZzzZ

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 27. Mai 2011, 15:42 »
Talenter som senere blir solgt for en stor sum, hvor Ashley får halvparten av penga i egen lomme.... Klubben kunne hatt en ganske stor fremtid uten den mannen...

Det er vel en litt drøy dom å felle er det ikke? Eneste jeg vet om som har gått på den måten er Carroll, og han fikk man jo en astronomisk sum for. Et tilfelle, under ekstraordinære omstendigheter, er ikke nok til å si at klubben har som politikk å selge talenter for en stor sum hvor Ashley får halvparten av penga i egen lomme. Hva med de £100+ millionene som Ashley har betalt ut av egen lomme for å holde klubben i drift? Har han solgt talenter for mer enn dette da siden halvparten går i egen lomme?

Sier ikke at alt er bra med Ashley, langt ifra, men man får være litt rettferdig også syns jeg. Og at man skal klare å vinkle det negativt at unge talent som Ferguson signerer en 5-årskontrakt synes jeg er i overkant urettferdig. Skal man la være å signere langtidskontrakter på talenter siden du spår at han blir solgt for en stor sum? Om man ikke signerer kontrakten så går han i tilfelle for en liten sum eller ingenting. Er det bedre?

Nei dette var gode nyheter synes jeg uansett hvordan jeg ser på det.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 27. Mai 2011, 17:22 »
Ashley har fortsatt ikke tatt en penny ut av klubben, så å skrive det blir litt feil. Han har pøst penger inn i klubben.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 27. Mai 2011, 17:54 »
Ashley har fortsatt ikke tatt en penny ut av klubben, så å skrive det blir litt feil. Han har pøst penger inn i klubben.

Vel, en statistikk viste at vi har gått £49m i PLUSS på transfervinduene de siste 5 årene, og de fleste andre hadde gått i minus.. Sunderland hadde nesten brukt mest penger, over £100m i MINUS tror jeg det var.. Så ville ikke sagt pøse inn..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 27. Mai 2011, 17:57 »
Da bør du lese litt fakta før du skriver neste gang.