20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shane Ferguson  (Lest 27903 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Shane Ferguson
« på: 16. Nov. 2009, 18:50 »
Når tar han steget opp til A-laget?:)
Vår fremtidige ving håp?

Peter

• Gjest
Sv: Shane Ferguson
« Svar #1 på: 16. Nov. 2009, 19:10 »
Vi får se. Det er jo svært få som faktisk tar steget opp og etablerer seg. Tror kanskje det er litt for tidelig å si, men helt klart en spennende spiller.
Hvor gammel er han nå egentlig?

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16. Nov. 2009, 19:12 »
Fortsatt ung, men hvis vi har avgjort serien når det fortsatt er noen runder igjen, er det jo lov å håpe på noen innhopp. Kan jo også håpe på å spille litt i kamper som f.eks vår første kamp i FA Cupen hvor vi sikkert møter et lag som er noen divisjoner lavere i første kamp. Vi får se, fortsatt et par år å spille på seg erfaring på reserve laget, eller lavere divisjoner på utlån :)

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 16. Nov. 2009, 19:13 »
Vi får se. Det er jo svært få som faktisk tar steget opp og etablerer seg. Tror kanskje det er litt for tidelig å si, men helt klart en spennende spiller.

Han er 18. Født 12 July 1991.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Nov. 2009, 19:15 »
Ja blir spennende å se, han er 18 nå. Så er vel snaaaart på tide å lukte på benken, men kan ta tid. Han har vært på benken for Nord-Irland, men kom ikke inn i den ene kampen han var med.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Nov. 2009, 19:16 »
Han har spilt 1 kamp for Nord-Irland. Kom inn som innbytter i Nord-Irlands 3-0 tap mot Italia.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16. Nov. 2009, 19:19 »
Han har spilt 1 kamp for Nord-Irland. Kom inn som innbytter i Nord-Irlands 3-0 tap mot Italia.
Ja riktig, jeg leste feil. Var mot Tyskland han ikke kom innpå:)

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 16. Nov. 2009, 19:21 »
Hehe ;) . Blir spennende å følge han, hvis han fortsetter å utvikle seg kan han bli en god spiller regner jeg med, han debuterte på landslaget da han var 17 år gammel :P  .. ikke at Nord-Irland har et bra landslag, men når man ser på alder, er det en sterk prestasjon.
« Siste redigering: 16. Nov. 2009, 19:24 av ErikLi »

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. Nov. 2009, 19:22 »
Han har visst Giggs og Milner som sine forbilder.
Er vi heldige, terper han på å komme seg ned til linja, for deretter å legge inn. Slike vinger vi trenger med spissene vi har nå :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. Nov. 2009, 19:26 »
Ja! ;)
Har en stor fordel med Carroll sin hodestyrke.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #10 på: 16. Nov. 2009, 19:31 »
ja, og tipper ranger også kan få til noe inni boksen :)

Peter

• Gjest
« Svar #11 på: 16. Nov. 2009, 20:38 »
Hehe ;) . Blir spennende å følge han, hvis han fortsetter å utvikle seg kan han bli en god spiller regner jeg med, han debuterte på landslaget da han var 17 år gammel :P  .. ikke at Nord-Irland har et bra landslag, men når man ser på alder, er det en sterk prestasjon.

Nord-Irland har faktisk et godt landslag. Jeg vil påstå at de faktisk er nesten er like gode som vårt fedreland. Det er en meget god prestasjon å debutere på det Nord-Irske landslaget før man omtrent har rukket å sitte på innbytterbenken, noe jeg ikke tror han har gjort.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 16. Nov. 2009, 21:09 »

Nord-Irland har faktisk et godt landslag. Jeg vil påstå at de faktisk er nesten er like gode som vårt fedreland. Det er en meget god prestasjon å debutere på det Nord-Irske landslaget før man omtrent har rukket å sitte på innbytterbenken, noe jeg ikke tror han har gjort.

Ikke nå under Drillo. Mulig de var bedre under Hareide. Men det var vel norsk fotball på sitt absolutt verste.

Peter

• Gjest
« Svar #13 på: 16. Nov. 2009, 22:10 »

Ikke nå under Drillo. Mulig de var bedre under Hareide. Men det var vel norsk fotball på sitt absolutt verste.

Mulig det, men da var det smart at jeg sa nesten

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 16. Nov. 2009, 22:15 »

Mulig det, men da var det smart at jeg sa nesten

Jeg mente at de ikke var nesten like gode som Norge nå, Norge er nok en del bedre nå.