20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nufcblog legges ned  (Lest 6125 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Nufcblog legges ned
« på: 11. Nov. 2009, 12:35 »
Triste nyheter i dag, da jeg bemerker at Ed Harrison, redaktør av bloggen "The Newcastle United Blog" - www.nufcblog.com har besluttet å legge ned sidene pga. jobb.

Synd, da jeg syns dette var en av de aller, aller beste sidene som fantes om Newcastle som klubb.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Nufcblog legges ned
« Svar #1 på: 11. Nov. 2009, 12:56 »
Ja, den bloggen var det ihvertfall litt "sjel" i. Synd, men forsåvidt forståelig. Han la jo ut mer enn 5 innlegg hver dag, lange innlegg. Så ser at han ikke takler det tidsmessig hvis han skal begynne å jobbe for ett digert internasjonalt firma.

Men synd, ja...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11. Nov. 2009, 14:59 »
Synd ja, men jeg har i blant irritert meg over hvor i overkant positiv han alltid skal være - minner meg litt om en sånn veldig gladkristen holdning :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11. Nov. 2009, 15:23 »
Bra med litt "gladkristenhet" i en ellers tragisk fotball-hverdag (resultatene er ihvertfall bra om dagen!). Ser man rundt seg på forumet her er det *mye* depping og grining om alt mulig om dagen (ikke altid uten grunn). Så synes det er/var ett pluss jeg da, med ihvertfall en som, stort sett ihvertfall, var utelukkende positiv.
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Nov. 2009, 21:29 »
Jesus er veien, sannheten og livet, Kristoffer.
Har du han ikke med deg når livet er som best å leve, har du han heller ikke når livet er som tyngst å bære.

Gladkristen er ikke det verste å være når man er Newcastle-supporter. Å ha Newcastle som religion kan umulig være bra for helsa.

Jeg vet om de som daglig griner seg i søvne over at Liverpool ligger på en katastrofal sjuendeplass i PL. De skulle bare visst hvor jævlig vondt det er å rykke ned, og våkne opp om morran og vite at selv om laget ditt leder serien, så er det bare wankership, som ingen bryr seg om.

Så det å være gladkristen og over middels interessert og engasjert i engelsk fotball generelt og Newcastle spesielt, er ikke noen dårlig kombinasjon. Uansett hvor man måtte komme fra i verden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 11. Nov. 2009, 21:34 »
Meget trist..

Fint om noen hiver ut et par linker her til andre sider =)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 11. Nov. 2009, 22:56 »
Har du han ikke med deg når livet er som best å leve, har du han heller ikke når livet er som tyngst å bære.

Gladkristen er ikke det verste å være når man er Newcastle-supporter. Å ha Newcastle som religion kan umulig være bra for helsa.

Jeg vet om de som daglig griner seg i søvne over at Liverpool ligger på en katastrofal sjuendeplass i PL. De skulle bare visst hvor jævlig vondt det er å rykke ned, og våkne opp om morran og vite at selv om laget ditt leder serien, så er det bare wankership, som ingen bryr seg om.

Så det å være gladkristen og over middels interessert og engasjert i engelsk fotball generelt og Newcastle spesielt, er ikke noen dårlig kombinasjon. Uansett hvor man måtte komme fra i verden.

Spar meg for dette :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. Nov. 2009, 23:00 »

Spar meg for dette :P

Hahaha!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #8 på: 12. Nov. 2009, 16:34 »
Fint om noen hiver ut et par linker her til andre sider =)
Holder med en: NewsNow, Newcastle United

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #9 på: 12. Nov. 2009, 17:26 »
Synd. Men enig i den gladkristne attituden til tider. Og av og til var det jo mer usanne rykter en The News of the world

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #10 på: 12. Nov. 2009, 17:28 »
Jau, men så var han en fan med egen blogg, ikke en avis også da. Er jo *mye* spekulering her inne også til tider?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #11 på: 16. Nov. 2009, 23:47 »
Trist sak. Var innom en del ganger i uken og satt pris på arbeidet han gadd å legge ned for siden. Men ja, det var også mye tull som sto der. Han skrev vel etter en eller annen Owen-operasjon at "nå vil han holde seg frisk noen sesonger, i hvert fall" eller noe liknende :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 16. Nov. 2009, 23:48 »
Han var jævla fastlåst. En stund tok han jo absolutt alt Mike Ashley gjorde for god fisk, og fremsto jo som en slags predikant for bedre tider! Ble litt slitsomt. Men jeg leste fremdeles mye av det han skrev, og det er veldig trist at den er lagt ned!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. Nov. 2009, 23:57 »
Selv for en som er utmeldt av statskirka på 19'de året må vel dette betegnes som et gullkorn... Jævlig bra jokke ! :-)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 21. Nov. 2009, 02:46 »
Hehe. Godt det er noen som greier å lese uten å henge seg opp i de "fæle" ordene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon