20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jesus er veien, sannheten og livet, Kristoffer.Har du han ikke med deg når livet er som best å leve, har du han heller ikke når livet er som tyngst å bære.Gladkristen er ikke det verste å være når man er Newcastle-supporter. Å ha Newcastle som religion kan umulig være bra for helsa.Jeg vet om de som daglig griner seg i søvne over at Liverpool ligger på en katastrofal sjuendeplass i PL. De skulle bare visst hvor jævlig vondt det er å rykke ned, og våkne opp om morran og vite at selv om laget ditt leder serien, så er det bare wankership, som ingen bryr seg om.Så det å være gladkristen og over middels interessert og engasjert i engelsk fotball generelt og Newcastle spesielt, er ikke noen dårlig kombinasjon. Uansett hvor man måtte komme fra i verden.
Sitat fra: Joakim p? 11. Nov. 2009, 21:29Jesus er veien, sannheten og livet, Kristoffer.Har du han ikke med deg når livet er som best å leve, har du han heller ikke når livet er som tyngst å bære.Gladkristen er ikke det verste å være når man er Newcastle-supporter. Å ha Newcastle som religion kan umulig være bra for helsa.Jeg vet om de som daglig griner seg i søvne over at Liverpool ligger på en katastrofal sjuendeplass i PL. De skulle bare visst hvor jævlig vondt det er å rykke ned, og våkne opp om morran og vite at selv om laget ditt leder serien, så er det bare wankership, som ingen bryr seg om.Så det å være gladkristen og over middels interessert og engasjert i engelsk fotball generelt og Newcastle spesielt, er ikke noen dårlig kombinasjon. Uansett hvor man måtte komme fra i verden.Spar meg for dette
Fint om noen hiver ut et par linker her til andre sider =)
Gladkristen er ikke det verste å være når man er Newcastle-supporter. Å ha Newcastle som religion kan umulig være bra for helsa.