20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)  (Lest 36394 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #30 på: 22. Nov. 2009, 19:32 »
Kan ikke akkurat si jeg gleder meg like mye til kamp lenger når jeg vet at jeg i morra må pine meg gjennom 90min med ekstrem møkkafotball.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 22. Nov. 2009, 20:55 »
Kan ikke akkurat si jeg gleder meg like mye til kamp lenger når jeg vet at jeg i morra må pine meg gjennom 90min med ekstrem møkkafotball.

Hvorfor? ???
Jeg har vel begrunna utsagnet mitt allerede? Synes du kampen mot Sheffield United var morsom? Synes du vi spilte fin fotball? Er det slik du ønsker å se Newcastle?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 22. Nov. 2009, 21:13 »

Hvorfor? ???
Jeg har vel begrunna utsagnet mitt allerede? Synes du kampen mot Sheffield United var morsom? Synes du vi spilte fin fotball? Er det slik du ønsker å se Newcastle?

Vi spilte jo iflg radioen fantastisk mot Peterborough då...
Men er redd vi ikkje kjem til å gå like offensivt til verks mot Plymouth sidan dette er bortebane, blir vel Butt og Smith sentralt. Gledar meg uansett stort til kampen, har vore lange 2,5 veke å vente.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 22. Nov. 2009, 21:16 »
Kampen vises vel i Livestream? siden den går på TV.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 22. Nov. 2009, 21:16 »
Joda, greit nok at vi spilte fantastisk hjemme mot Peterborough, men det skulle da bare mangle. Det er mange hjemmekamper i år hvor vi ikke har imponert også.

Det som irriterer meg, spesielt med bortekampene, er at vi legger oss bakpå å lar motstanderen styre kampene! Faan, vi er det store laget i denne ligaen. Vi er det beste laget. Vi skal kjøre over mange av disse, selv på bortebane! Men når vi legger oss bakpå så gjør vi det jo bare vanskelig for oss selv!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 22. Nov. 2009, 21:21 »
Joda, greit nok at vi spilte fantastisk hjemme mot Peterborough, men det skulle da bare mangle. Det er mange hjemmekamper i år hvor vi ikke har imponert også.

Det som irriterer meg, spesielt med bortekampene, er at vi legger oss bakpå å lar motstanderen styre kampene! Faan, vi er det store laget i denne ligaen. Vi er det beste laget. Vi skal kjøre over mange av disse, selv på bortebane! Men når vi legger oss bakpå så gjør vi det jo bare vanskelig for oss selv!

Vi har faktisk ikkje laget til å kunne styre vanskelige kamper i CCC. Så lenge vi skaffer 3'poengere, kan vi gjerne spille drittfotball i 90 minutt. Pluss tillegg.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 22. Nov. 2009, 21:26 »

I tillegg er Preston et lag det er vanskelig å ta alle 3 poengene fra på deres hjemme bane.

Preston Hjemme statistikk: (CCC)
4 Seiere
4 Uavgjort
1 Tap

Bare Reading som har slått dem hjemme i serien. De har bare gitt fra seg 1 poeng mot lag som: Middlesborough, West Brom, Crystal Palace og Bristol City.

De har tatt alle 3 poengene fra: Coventry, Swansea, Leicester og Peterborough.

Jeg kan se for meg at vi kan komme til å få tøff motstand i morgen, men håper på en seier :) .

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 22. Nov. 2009, 21:44 »

Vi har faktisk ikkje laget til å kunne styre vanskelige kamper i CCC. Så lenge vi skaffer 3'poengere, kan vi gjerne spille drittfotball i 90 minutt. Pluss tillegg.
Jo, vi har faktisk det. Men når vi velger å gå ut med Butt og Smith sentralt, samt med en spiss, så er vi dømt til å bli liggende lavt. Det er der problemet ligger. Vi må tørre å flytte spillet høyere og presse motstanderen høyere. To spisser og Butt på benken bør være et krav for topplaget Newcastle.

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #38 på: 23. Nov. 2009, 10:54 »
Kampen går på LivSport247.com også. Hva er best mener dere? Expekt, unibet, eller livesport247.com?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 23. Nov. 2009, 11:45 »
Kampen går på LivSport247.com også. Hva er best mener dere? Expekt, unibet, eller livesport247.com?

Jeg setter penga på det siste, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #40 på: 23. Nov. 2009, 12:03 »
livesport247.com 8)

Uansett, gleder meg virkelig til denne kampen. Håper vi kan gå ut i samme offensive innstilling å kjøre over de fra starten av, selv om det motsatte sikkert skjer.
Blir spennende å se om de vil bygge videre på den innstillingen de hadde i forrige kamp. Da tror jeg vi kan knuse de faktisk.
Men tror nok det blir litt mere defensive idag, å kansje i en 4-5-1 formasjon.
Håper virkelig vi kan dra i land en 3 poenger, det hadde vært glimrende.
Lykke til folkens.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

tool-nes

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #41 på: 23. Nov. 2009, 14:27 »
Belfry i dag?

Peter

• Gjest
« Svar #42 på: 23. Nov. 2009, 15:41 »

Hvorfor? ???

Jeg har aldri sett denne Sheffield United kampen så jeg vet ikke annet enn at dere synes den var møkk.
Jeg dro faktisk ned i byen i går og "pinet" meg gjennom Stoke-Pourtsmouth på fotballpub. De spiller muligens Englands værste fotball, men å se på Engelsk fotball gir deg noe ekstra. Jeg synes det er minst like morsomt å se på duellstyrke og løping etter ball som fin fotball. Og se hvor mye de er villig til å gjøre bare for å få tak i ballen verdsetter jeg like høyt som Barca fotball.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 23. Nov. 2009, 17:27 »

Hvorfor? ???

Jeg har aldri sett denne Sheffield United kampen så jeg vet ikke annet enn at dere synes den var møkk.
Jeg dro faktisk ned i byen i går og "pinet" meg gjennom Stoke-Pourtsmouth på fotballpub. De spiller muligens Englands værste fotball, men å se på Engelsk fotball gir deg noe ekstra. Jeg synes det er minst like morsomt å se på duellstyrke og løping etter ball som fin fotball. Og se hvor mye de er villig til å gjøre bare for å få tak i ballen verdsetter jeg like høyt som Barca fotball.

Om du er mest opptatt av kjemping og vinning av ball, så kan du godt se på Barca når dei ikke har ball. Blir lett blendet av fotballen dei spiller, men det leggest ned ekstremt hardt kolektivt arbeid for å vinne ballen tilbake. Ser selvfølgelig litt av sjarmen ved at 11 monster av noen spillere knuser til i alle dueller, mens Brittania koker fullstendig over.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 23. Nov. 2009, 18:37 »
livesport247.com 8)

Uansett, gleder meg virkelig til denne kampen. Håper vi kan gå ut i samme offensive innstilling å kjøre over de fra starten av, selv om det motsatte sikkert skjer.
Blir spennende å se om de vil bygge videre på den innstillingen de hadde i forrige kamp. Da tror jeg vi kan knuse de faktisk.
Men tror nok det blir litt mere defensive idag, å kansje i en 4-5-1 formasjon.
Håper virkelig vi kan dra i land en 3 poenger, det hadde vært glimrende.
Lykke til folkens.

Jeg pleier å se på Iraqgoals.net og expekt.com . Ingen av disse sidene kan man se kampen i fullscreen :( .

Viser denne i fullscreen? :)
takk for svar :)