20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)  (Lest 36069 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #255 på: 25. Nov. 2009, 03:36 »
Ranger syns jeg var nesten avgjørende for at vi vant i går - vi ble langt bedre med Ranger på banen, han bidro til mer bevegelse fremover, og kom seg også til flere avslutninger enn tidligere.
Danny Boy var nok ikke på sitt beste i går, men jeg velger faktisk skylde endel av det på at han spiller ving og ikke sentralt. Det er synd at vi ikke har en skikkelig høyreving.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 25. Nov. 2009, 17:36 »
Guthrie hadde ein dårleg dag på jobb. Ja heilt klart at han er betre sentralt. Trur det er der han sjølv vil spela og.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 25. Nov. 2009, 17:51 »
Du ser også at han hele tiden søker innover i banen. Vi er jo strengt tatt bedre når Nolan spiller like bak Carroll og Guthrie spiller sentralt med Smudge.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 26. Nov. 2009, 17:56 »
Ranger skal ha tyn for at han ødela en ekstremt stor målsjanse for oss, men ellers var han livlig og holdt opp ballen, og ga oss muligheten til å komme opp med flere folk og legge et større press på Preston. Men dette ville naturligvis skjedd uavhengig av om Harewood eller Carroll gikk ut. Det avgjørende var at Ranger faktisk kom inn når han gjorde. Det var ikke et sekund for tidlig.

For å få effektive, lange angrep, og kunne gjenvinne ballen høyt på motstanderens halvdel er vi så og si avhengige av Nile Ranger. Med Carroll og Harewood på banen blir det bare poling, og ingen av dem er gode nok til å holde opp ballen. De kan vinne dueller, men vi har ingen til å vinne andreballen eller til å plukke opp en stuss.

Det forundrer meg stadig vekk at ikke Hughton ser dette. Det forundrer meg også at Hughton ikke ser at Harewood bare bidrar i omtrent 20 av 90 minutter. Det burde være åpenbart at Harewood er vår "Solskjær" (altså superreserven som kan komme inn og avgjøre kampen), og at han dermed ikke bør starte kamper når vi har alternativer som Ranger og Løvenkrands.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 26. Nov. 2009, 18:28 »
Harewood og Caro er ikke dårlige til å holde på ballen. Ranger snudde kampen, det tror jeg også. Men det var ikke hans evne til å holde på ballen som var avgjørende. Det er Rangers bevegelser som er viktige. Han springer ufattelig mye. På denne måten strekker han forsvaret til motstanderen hvilket gjør deres jobb mye vanskeligere. Med Caro og Harewood på topp blir bevegelsene for få og dermed blir det mye enklere for forsvaret å ta dem ut også. På slutten av kampen var Ranger helt nede på kanten av egen 16 meter og hjalp til. Det er først og fremst innsatsen til harewood jeg er kritisk til. Ser ut som han ikke er motivert. Skal ikke forvente at Caro er like bevegelig som Harewood og ranger. I tillegg var han syk, og det var ikke sikkert han kunne spille. Dessuten er Caro viktig defensivt. Han rensker unna mye farlig på dødballer i mot oss.