20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168405 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1095 på: 01. Feb. 2010, 14:29 »
Hmm. Litt skeptisk om Best holder må jeg nå: Han har scora kun 19 mål på 92 kamer for Coventry. Dvs ca 1 mål per 4 kamp. Det er et snitt jeg er rimelig sikker Ranger også klarer hvis han stiller fra start. I tillegg har Best vært litt av en nomande, til tross for sine unge alder. Vi trenger ikke spiss for helvete, en sentral midtbanespiller er alt vi har behov for!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1096 på: 01. Feb. 2010, 14:40 »
Men 9 av de målene har kommet denne sesongen da. Ingen av våre spisser som har scoret så mange. Han er relativt ung, engelsk og selv om jeg nok hadde foretrukket Moses, så tror jeg dette kan være en ganske grei signering.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1097 på: 01. Feb. 2010, 14:43 »
Jeg mener også at vi trenger en sentral midtbanespiller.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1098 på: 01. Feb. 2010, 14:45 »
Men 9 av de målene har kommet denne sesongen da. Ingen av våre spisser som har scoret så mange. Han er relativt ung, engelsk og selv om jeg nok hadde foretrukket Moses, så tror jeg dette kan være en ganske grei signering.
Vi har da  4 spisser (Ameobi, Ranger, Løvenkrands, Carroll) fra før. Hva skal vi med en femte spiss.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1099 på: 01. Feb. 2010, 15:02 »
Vi har da  4 spisser (Ameobi, Ranger, Løvenkrands, Carroll) fra før. Hva skal vi med en femte spiss.

Fordi ingen av dei er stabilt gode nok, forhåpentligvis er Best bedre enn samtlige av desse og det skal ærlig talt ikkje så mykje til.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1100 på: 01. Feb. 2010, 15:10 »
3 av de er veldig like også (Ameobi,Ranger og Carroll) Trenger en med litt fart og nese for mål. Vet ikke om Best er den spissen vi trenger, men nå vet jeg egentlig lite om Best.

Vil ha en spiss som har fart, kan skape litt på egenhånd og som setter sjangsene sine! Men hvem vil vel ikke ha det?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1101 på: 01. Feb. 2010, 15:11 »
Jeg er litt skeptisk til om Leon Best skal være bedre enn alle våre fire spisser. Egentlig ikke bare litt. Veldig skeptisk.

Selv om han har scoret 10 mål for Coventry denne sesongen, så betyr ikke det automatisk at han er bedre enn noen av våre, bare fordi de ikke har scoret like mange. Shola er ganske nærme, og ville nok hatt nærmere 15 scoringer, om det ikke hadde vært for et særs ubeleilig og altfor langt skadeavbrekk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1102 på: 01. Feb. 2010, 15:22 »
For alt vi vet kan det hende de spissene vi har fra før av blir bedre med Best ved siden av, eller omvendt. Håper og tror at han kommer til å score masse mål for oss.
Nå har vi Zorro og Spiderman, så dette må jo bli bra ;D
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1103 på: 01. Feb. 2010, 15:26 »
http://www.youtube.com/watch?v=bmQKDovSGcU

Av en eller annen grunn så synes jeg at han minner litt om Les Ferdinand.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1104 på: 01. Feb. 2010, 15:32 »
Jeg er litt skeptisk til om Leon Best skal være bedre enn alle våre fire spisser. Egentlig ikke bare litt. Veldig skeptisk.

Selv om han har scoret 10 mål for Coventry denne sesongen, så betyr ikke det automatisk at han er bedre enn noen av våre, bare fordi de ikke har scoret like mange. Shola er ganske nærme, og ville nok hatt nærmere 15 scoringer, om det ikke hadde vært for et særs ubeleilig og altfor langt skadeavbrekk.

Best har 9 mål på 15 kampar som omtrent er samme statistikk som Shola har i forhold til kampar spilt, og det for et langt dårligare lag, så statistikken er bra. For å være ærlig har eg aldri sett denne mannen spille så kor god han er veit eg ikkje, må nesten berre stole på Hughton og co der. Det som ihvertfall er sikkert at det kun er Ameobi som har innfridd sålangt i sesongen av spissane våra, og formkurva hans åeikar rett nedover. Carrol har skuffa stort, Ranger har vist mykje bra men er endå ung og ikkje god nok, Løvenkrands skorar et mål i ny og ne men er ellers veldig usynlig.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1105 på: 01. Feb. 2010, 15:33 »
er fornøgd med best, kan ikke forvente noe bedre atm. om en tenker litt på det så er det kanskje ikkje så gale. vårt første valg beckford kom til leeds i 05 (da var leeds i ch), men scora ikke et mål for klubben før 07 og er nå 26 og har scora 20 mål pluss i 3 sesonger på rad.... i league 1.. Best er fortsatt relativt unge 23 og har scora 9 mål hittil i ch for et rææva coventrylag så det her kan potensielt bli en veldig bra signering. Bare hughton fatter at det ei midtbane med smith og butt på sammetid aldri fungerer offansivt... håper vi får se jonas og routledge fra start neste kamp!!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1107 på: 01. Feb. 2010, 15:48 »
nufc.co.uk omtaler han i hvert fall som "pacey", så tyder på at vi har fått en rask spiss. Må ærlig innrømme at ikke jeg heller har sett så mye av Best, men når vi først handler en spiss, så er det i hvert fall greit med en rask en.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1108 på: 01. Feb. 2010, 16:02 »
Iflg. wikipedia er Erik Huseklepp Newcastle-spiller. :P
http://en.wikipedia.org/wiki/Erik_Huseklepp
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1109 på: 01. Feb. 2010, 16:06 »

Fordi ingen av dei er stabilt gode nok, forhåpentligvis er Best bedre enn samtlige av desse og det skal ærlig talt ikkje så mykje til.

Må bare si at du må se spissenes prestasjoner i sammenheng med hjelpa dem får fra midtbanen. Det er ikke rart f.eks at Caro spilte dårlig forrige kamp. Skal castle pole på ham, forutsetter det at den offensive midtbanespillerene (Nolan) springer i bakrom slik at han ta med seg en midtstopper. Men Nolan er jo overhodet ikke en spiller som går på løp. Dermed måtte Carroll kjempe mot 2 leicestermidstoppere på hver eneste poleball. Og da skal i tillegg han liksom være i stand til av og til å plukke ned ballen og holde på den i evigheter (tar en stund for treige castlespillere å komme seg opp i banen) Som det ikke nok å  kjempe med en leicesterstopper. Vi hadde ikke en midtbane i bevegelse og heller ikke en midtbane i stand til å slå gode baller. Det er få spisser som ville ha klart seg under de elendige arbeidsforholdene som Caro hadde i forrige kamp.