20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1065 på: 31. Jan. 2010, 19:47 »
Agenten til Moses har jo sagt til Sky Sports at han har signert for Wigan, så løpet er nok kjørt.

Agenter sier så mye rart.  :) Jeg lever i håpet.
Agenten har vel strengt tatt ikke så mye å tjene på og si at Moses har signert for Wigan hvis det ikke stemmer! :P

Klapp igjen. Lever i håpet sier jeg :)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1066 på: 31. Jan. 2010, 19:56 »
 Det at overgangen ikke er 100% bekrefta gir meg et LITE håp.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1067 på: 31. Jan. 2010, 20:03 »
BBC skriver så nå, selv om det ikke er bekrefta. Jeg ville ikke brydd meg så mye med håpe nå, jeg :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1068 på: 31. Jan. 2010, 20:09 »
Løpet er helt klart kjørt, dette blir nesten som å tro på julenissen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1069 på: 31. Jan. 2010, 20:42 »
Hvis det er helt kjørt så håper jeg vi får James Vaughan eller noe sånt.
Ønsker en ung spiss med stor hurtighet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 31. Jan. 2010, 21:33 »
Jeg synes egentlig spissene våre er gode nok. Det er ikke no krise om vi ikke får en ny spiss inn i dette vinduet. Problemet sånn som jeg ser det er den sentrale midtbanen som ikke eier kreativitet

Butt Smith
     Nolan

Det funker rett og slett ikke... enten må unguttene våre få en sjangse inn i den midtbanen. med 2 sånne gode defansive skapninger så må det være mulig å gi unguttene en sjangse...

De må jo ha litt overblikk i kroppen...

Det er ikke en mann på Newcastle sin sentrale midtbane idag som kan forsere med ballen, og det skremmer meg... Det er ikke bra å ha en som dribler seg bort, men når vi har en som har muligheten til å drible så åpner jo det en dør...

sentral midtbane trenges.. Barton, Guthrie, Smith og Nolan er flinke folk... MEN de som spiller idag kan ikke drible for et sekund...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 31. Jan. 2010, 21:39 »
Guthrie og Barton kan forsere og drible med ballen. Guthrie har et jævla bra driv, men får jo ikke spille sentralt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1072 på: 31. Jan. 2010, 21:40 »
Jeg synes egentlig spissene våre er gode nok. Det er ikke no krise om vi ikke får en ny spiss inn i dette vinduet. Problemet sånn som jeg ser det er den sentrale midtbanen som ikke eier kreativitet

Butt Smith
     Nolan

Det funker rett og slett ikke... enten må unguttene våre få en sjangse inn i den midtbanen. med 2 sånne gode defansive skapninger så må det være mulig å gi unguttene en sjangse...

De må jo ha litt overblikk i kroppen...

Det er ikke en mann på Newcastle sin sentrale midtbane idag som kan forsere med ballen, og det skremmer meg... Det er ikke bra å ha en som dribler seg bort, men når vi har en som har muligheten til å drible så åpner jo det en dør...

sentral midtbane trenges.. Barton, Guthrie, Smith og Nolan er flinke folk... MEN de som spiller idag kan ikke drible for et sekund...

Enig! Ingen der med noe særlig fart heller...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1073 på: 31. Jan. 2010, 21:42 »
Forøvrig, ja, vi trenger mer fart og variasjon på midtbanen, om jeg ikke gjorde det klart! :P

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1075 på: 31. Jan. 2010, 23:47 »
Hadde vi fått han på lån hadde ég blitt fornøyd i alle fall. Ganske komplett spiss i grunn, og har litt av det vi mangler etter at Harewood forlot oss.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1076 på: 01. Feb. 2010, 00:28 »
Cousin? Haha nei han er ingenting å satse på.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1077 på: 01. Feb. 2010, 00:45 »
Håper jeg våkner til overskrifter om ny spiss og sentral midtbane spiller i morgen.

Er såå lei av defensiv midtbane og hodesterke spisser.. Helgens kamp var jo tragisk! Nesten som å se på ÅFK for 1 år siden. Lange baller opp til Aarøy på topp..

Savner at vi klarer å spille oss frem til mål, litt veggspill, finter / lobber / skudd på direkten.

Ta et kjapt søk på youtube, Alan Shearer Goals eller noe sånt.. Det var bare PANG! Ballen var i mål.. Savner han gitt.. Ikke det samme å se på innlegg som treffer carrol, som spretter videre til hvem som helst..

Men skal ikke være så negativ heller.. Vi har jo Nolan! Og Løven er jo i form for tiden!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 01. Feb. 2010, 01:30 »
Carroll har blitt fôra med lite innlegg, men altfor mange lange baller, og det er litt håpløst, jeg både tror og håper at Carrolls kvaliteter virkelig kommer frem når vi får Jonas og Routledge på hver sin kant med mye innlegg mot både Carroll og Ameobi.
Samtidig som vi har farta til Løvenkrands så har vi ganske mange strenger å spille på, men så gjenstår det å se om midtbanen klarer å sette igang vingene eller Løvenkrands da.
Gleder meg til Barton er tilbake!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 01. Feb. 2010, 09:20 »
7.57 Skysports.com understands Coventry City striker Leon Best will secure a move to Newcastle United before the close of the transfer window.
Spennende.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_5908884,00.html
Mer info på denne linken.
« Siste redigering: 01. Feb. 2010, 09:22 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.