20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168857 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1050 på: 31. Jan. 2010, 11:26 »
Trenger ikke være så gærnt dette. De har akseptert et bud på £2.5, hvilket innebærer at administratorene må akseptere et evnt identisk bud fra andre klubber også. Så blir det opp til Moses å fremforhandle en evnt kontrakt.  Jeg håper castle hvertfall legger inn tilsvarende beløp.

Men er stygt redd for at han personlig velger Wigan. Og det vil også være et fornuftig valg av ham.  Han kommer garantert til å få spille og Wigan har jo  gjort mange spillere gode de siste årene.

Men kampen i går viser at vi spiller drittfotball så lenge Jonas og Løven ikke er med på laget. Moses gir oss fart på topp og på kant. Aanholt var såpass god i går at jeg tror ikke savnet av Enrique kommer til å bli for stort
« Siste redigering: 31. Jan. 2010, 11:32 av InspectorC »

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 31. Jan. 2010, 11:45 »
Det som irriterer meg er at jeg tror Moses ville valgt Newcastle dersom vi hadde fått akseptert bud.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 31. Jan. 2010, 11:53 »
Det er ikke så sikkert at han ville ha valgt castle foran Wigan. Wigan har vært eksepsjonelt flinke til å få frem gode spillere som dag gjør det bra i  PL. De har tradisjoner for å avle frem  talenter, mens castle har kjøpt og kjøpt de siste årene.

Vi får håpe at kampen i går medførte at Ashley er villige til å legge ytterligere 5 mill på bordet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 31. Jan. 2010, 13:53 »
Det som irriterer meg er at jeg tror Moses ville valgt Newcastle dersom vi hadde fått akseptert bud.

Jaha? Skjønnar ikkje korleis du har teinkt deg fram til det. Berre det at vi er i CCC og det at dei andre klubbane er i PL er jo nok til å velja dei foran oss. Newcastle United er langt frå friskmeldt, så der har du nok ein god grunn til å holda seg langt vekke frå oss.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 31. Jan. 2010, 15:40 »
Moses har signert for Wigan.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 31. Jan. 2010, 15:45 »
Jeg tror faktisk vi ville kunne trukke til oss Moses til fordel for noen klubber i PL. Ikke nødvendigvis en klubb som Wigan da, som etterhvert har klart å etablere seg ganske bra i divisjonen, samt også har vist seg å være dyktige på talentutvikling.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 31. Jan. 2010, 16:02 »
Argh!! Irriternde, synes Ashley kunne ha lagt inn et tilsvarende bud uansett. Moses kommer til å bli videresolgt for mange millioner tror jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 31. Jan. 2010, 16:04 »
Håper for all del vi ikke bare skal tenke videresalg, for vi har da ambisjoner om å komme oss opp til "gamle høyder".
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 31. Jan. 2010, 16:07 »
Håper for all del vi ikke bare skal tenke videresalg, for vi har da ambisjoner om å komme oss opp til "gamle høyder".

Selvsagt. Poenget med å kjøpe ham er at vi investerer pengene i fremtiden, enten på banen eller utenfor. Vi kaster ikke pengene ut vinduet, slik vi gjorde med Owen. hehehe  ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 31. Jan. 2010, 16:19 »
Får håpe vi bytter plass med wigan i ligasystemet til neste år. Så får vi kjøpe ham da. Selv om prisen blir minst det dobbelte neste gang han skifter klubb.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 31. Jan. 2010, 17:55 »
Står ingenting på Wigans hjemmesider ennå:

http://www.wiganlatics.co.uk/page/Home/0,,10429,00.html

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 31. Jan. 2010, 19:29 »
Agenten til Moses har jo sagt til Sky Sports at han har signert for Wigan, så løpet er nok kjørt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 31. Jan. 2010, 19:39 »
Agenten til Moses har jo sagt til Sky Sports at han har signert for Wigan, så løpet er nok kjørt.

Agenter sier så mye rart.  :) Jeg lever i håpet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 31. Jan. 2010, 19:42 »

Agenter sier så mye rart.  :) Jeg lever i håpet.
Agenten har vel strengt tatt ikke så mye å tjene på og si at Moses har signert for Wigan hvis det ikke stemmer! :P