20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1035 på: 30. Jan. 2010, 19:22 »
Ærlig talt, jeg tror BÅDE Ciljan og Huseklepp er gode nok for oss. Ciljan har i stor grad druknet litt i det gode kollektivet til RBK, og måttet ofre endel for dette. Dermed har han måttet spiller ving, noe som overhodet ikke er hans egentlige posisjon. Ciljan har et internasjonalt snitt over spillet sitt, høyt tempo og en særdeles god en-touch-spiller. Jeg tror han kunne blitt ideell i England.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1036 på: 30. Jan. 2010, 19:23 »
Huseklepp stpr ikkje tilbake fysisk for f.eks Valencia, Nani, Insomnia, Lennon, Modric, Doyle, Owen m.fl, du treng ikkje være en elefant for å hevde deg i PL, det har blitt bevist gang på gang. Det at du heller vil ha Trond Olsen som har omtrent samme fysikk som Huseklepp men berre er halvparten så god seier meg ingenting anna enn at du må være trønder, evt hans barndomsvenn i Bodø :P

Haha, kan kanskje vere enig i at Huseklepp kunne taklet PL, men å si at han ikke står tilbake fysisk i forhold til Valencia er årets bomskudd. En spiller med en mer komplett fysikk skal du virkelig leite lenge etter !

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1037 på: 30. Jan. 2010, 20:28 »
Jeg Husker Hangeland diskusjonen godt. Det var ca 50/50 hvem som hadde troen og ikke på ham. Men husk. Hangeland hadde flere landslagskamper, og CL kamper hvor han hadde prestert. Huseklepp har ikke prestert i mange toppkamper.

Huseklepp er klart god nok for oss. Vi er i CCC. Neste år kommer vi mest sansynlig til å være et drittlag i PL. Huseklepp har god fart, bra teknikk. Han er også god til å skaffe seg rom. En pre-season hos newcastle, så får han nok vaksebrett som Valencia. Da blir han mest sansynlig tyngre en valencia også. Når vi rykker opp neste år kommer vi til å ha behov for en spiss som kan gå i bakrommet.

Jeg vil også si at tyngepunkt og balanse også har veldig mye å si på styrken. Selv om huseklepp er tynn og hengslete, så har han ikke så dårlig fysikk som folk skal ha det til.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Peter

• Gjest
« Svar #1038 på: 30. Jan. 2010, 20:29 »
http://www.newsnow.co.uk/A/398545854?-11058
Kan se ut som Wigan snapper Moses foran oss for 2,5 mill.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1039 på: 30. Jan. 2010, 21:03 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5901705,00.html

ser at skysports har samme saken...

Moses er vell tapt.

De vi hører om i media klarer vi bare ikke å hente, det er bare de vi henter i stillhet vi klarer å få inn i klubben. skjit...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1040 på: 30. Jan. 2010, 21:08 »
Hvis han drar til Wigan så blir jeg kvalm ass, det er en klubb uten framtid.
De kommer alltid til å ligge midt på tabellen, maks. Jeg hadde valgt Newcastle hvis jeg var han. Det er ikke noe jeg sier bare fordi jeg er Newcastle supporter, men fordi Newcastle er en MYE større klubb enn Wigan. Han hadde fått fast plass hos oss også. Og trøye nr 9.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1041 på: 30. Jan. 2010, 21:13 »
Det holder vel med å se dagens kamp mot Leicester for å skjønne at du ikke skal velge Newcastle.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1042 på: 30. Jan. 2010, 21:33 »
Tror problemet er at Ashley ike vil betale samme prisen som Wigan. Tror han hadde valgt oss hvis vi hadde fått godkjent bud.
Irriterende.. Moses er en spiller jeg ville valgt forran alle de andre vi har fått inn.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1043 på: 30. Jan. 2010, 21:59 »
Ren idioti å ikke matche Wigans bud. Ren idioti! Denne klubben blir ikke frisk før Ashley er død eller selger.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1044 på: 30. Jan. 2010, 23:32 »
Synes ihvertfall at Newcastle kunne bydd det som må til for og få Moses, og tilbudt han en kontrakt og sett om han hadde kommet til oss. Vi hadde ikke tapt en krone på det. Jeg er 100% sikker på at en eller annen stor klubb hadde bydd masse for han senere. Victor Moses kommer til og bli en stor fotballspiller.  Jeg synes 2 mp er lite for et så sort talent, og mener Ashley ihverfall burde strukket seg til 5 mp, hvis det er såppas som må til.

Jeg mener uansett at vi MÅ ha en inn spiss til, for vi trenger virkelig en ordentlig målscorer på topp. Og nå som det ser ut til at Moses drar til en annen klubb, så håper jeg at klubben har en plan b.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1045 på: 30. Jan. 2010, 23:35 »
Siste rykter rundt Moses, er at Arsenal har lagt inn eit 4mill pund bud.
Spørsmålet mitt er da: Hvorfor i all verden skal Arsenal by £4mill når et bud fra Wigan på £2,5mill allerede er akseptert? :)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1046 på: 30. Jan. 2010, 23:40 »
Spørsmålet mitt er da: Hvorfor i all verden skal Arsenal by £4mill når et bud fra Wigan på £2,5mill allerede er akseptert? :)

Jeg liker tankegangen din :) Det gir meg et lite håp om at dette med Wigan og Arsenal bare er rykter. Det er ihvertfall fakta at Newcastle har lagt inn bud og prøver og få han. Har jo vært intervju med Hughton og greier, hvor han sa at Newcastle er VELDIG, VELDIG interesserte i og signere han. Jeg krysser fingrene mine

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 30. Jan. 2010, 23:40 »
Me ser i morgon. Rykta som går no er verdt fall Arsenal har komme med eit 4mill bud.
Joa, men vi får trøste oss med at dette er fra et Wigan-forum! :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 30. Jan. 2010, 23:42 »
Nok ein gong bygge folk opp forventningane sine rundt ein spelar dei siklar etter, for så å verte skuffa og såra når vi ikkje kjøpe den spelaren likevel. Slik som folk beskrive Moses, ja så ein skulle tru han kunne gjera like store underverk som namnbroren sin, så er det vel litt lite sannsynle at NUFC får tak i han? (Vertfall utan å overbetala til dei grader)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 30. Jan. 2010, 23:47 »

Jeg liker tankegangen din :) Det gir meg et lite håp om at dette med Wigan og Arsenal bare er rykter. Det er ihvertfall fakta at Newcastle har lagt inn bud og prøver og få han. Har jo vært intervju med Hughton og greier, hvor han sa at Newcastle er VELDIG, VELDIG interesserte i og signere han. Jeg krysser fingrene mine

Wigan er neppe rykter, det står overalt i engelsk presse.
Det meste skysports bla. skriver om stemmer ofte, og dem var bla. tidlig ute med at Wigan hadde fått akseptert bud, og som de flestge andre spillere så er PL og mer spenn (sansynligvis) nok til å vrake CCC og et meget grått Newcastle, dessverre.