20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 169060 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #975 på: 29. Jan. 2010, 10:50 »
Der va Fitz Hall også klar og Patrick Van Aanholt.
« Siste redigering: 29. Jan. 2010, 10:58 av Tommen »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 29. Jan. 2010, 10:59 »
NEWCASTLE United have agreed a double swoop for two players on loan to boost their chances of securing promotion back to the Premier League.

The Magpies have agreed deals for Queens Park Rangers defender Fitz Hall and Chelsea?s Dutch left-back Patrick Van Aanholt.

Former PSV Eindoven kid Van Aanholt comes in after spending part of the season on loan at Coventry City.

He appeared on Saturday for Chelsea in their 2-0 FA Cup win over Preston

The Hertodenbosch-born full- back is 5ft 9in and highly rated by the west London side, and will spend at least one month on loan on Tyneside.

The much-travelled 29-year-old Hall is expected to be signed on a loan deal until May to provide United?s defence with vital cover as they go into the last 20 games of their Coca-Cola Championship campaign.

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/01/29/newcastle-united-tie-up-two-new-loan-signings-72703-25713603/

Virker da som vi i tillegg henter Van Aanholt på lå. Enrique er jo skadet så greit å få inn en spiller også der, selv om jeg gjerne skulle sett at Kadar fikk enda mer spilletid. Har etter hva jeg har fått inntrykk av vært brukbar for Coventry.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 29. Jan. 2010, 11:06 »
Her skjer ting fort gitt.  Ikke bra for Kadar dette her. Men veldig bra for opprykksjangsene :)  har det klikka for Ashley? Blir mye lønnsutgifter for sparegrisen.

Får håpe på nytt Moses bud. 
« Siste redigering: 29. Jan. 2010, 11:08 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 29. Jan. 2010, 11:08 »
Han spilt hvertfall venstreback for Coventry i åpningskampen mot Ipswich. Husker jeg ble imponert av han da. Tror han kan spille begge posisjoner, men er vel sannsynlig at hn vil spille mest back for oss...

Fra N-O om Moses;

Club admit they spoke with administrators and players agent last night SSN now.

very fair and substantial offer, nufc his preferred option and club are optimistic. Football decision not financial cheesy (SSN)

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #979 på: 29. Jan. 2010, 11:11 »
Jaggu har ikke CH kontroll gitt.. Enda en positiv overraskelse i Van Aanholt og itillegg fikk vi en ny rutinert midtstopper i Hall. Begge på lån, bedre går det ikke ann å gjøre det. Nå er iallefall forsvarsrekka kraftig forsterka :) skulle egentlig likt å hatt Van Aanholt i litt lenger enn en månde men.. da er vel Enrique tilbake :) 

Mangler bare en kreativ pasningssikker midtbanespiller nå, så har vi ett meget bra lag. Opprykk neste :D
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #980 på: 29. Jan. 2010, 11:27 »
Dette kan bli et herlig vindu.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #981 på: 29. Jan. 2010, 11:29 »
Dette kan bli et herlig vindu.

Det er det vel forsåvidt allerede  ;D
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #982 på: 29. Jan. 2010, 11:34 »
Haha verkeleg slått seg laus Newcastle! Likar det eg ser!
Få inn Victor Moses no så blir det konge!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #983 på: 29. Jan. 2010, 11:45 »
Nå tar det jo helt av her. Meget lovende signeringer med tanke på resten av sesongen!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #984 på: 29. Jan. 2010, 11:54 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20100129/breaking-news-united-snap-up-chelsea-starlet_2240137_1948576

Da var den og i boks.  Viktig med en naturleg back i fraveret til Enrique

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #985 på: 29. Jan. 2010, 12:01 »
Tror nesten jeg besvimer her jeg sitter?
Dette er bare kjempemessig.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 29. Jan. 2010, 12:03 »
Dette er jo helt sjef. Låne inn en god back til Enrique er tilbake. Og dette vil heller ikke koste oss for mye. Så lenge ingen av PL-klubbene kommer med et bud vi ikke kan matche er jeg optimistisk på at Moses kan komme til oss. Vi kan friste ham med noe veldig viktig: fast plass på laget. Og neste år vil han ta steget fullt ut  :D

Som Collina nevner: Det jeg savner nå er en god pasningsfot på midten. Da tror jeg vi skal være godt sikret for et opprykk, og det uten å kaste pengene ut vinduet. Vi har faktisk investert gryna for fremtiden. Og vi kan til og med risikere å tjene på spillerkjøpene. Utrolig.
« Siste redigering: 29. Jan. 2010, 13:01 av InspectorC »

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #987 på: 29. Jan. 2010, 12:12 »
Begynner å se lovende ut dette her , med tanke på opprykk. Får vi inn Moses nå, så tror jeg vi skal være meget godt fornøyd med dette vinduet.

Liker dog ikke at pressen har hele historien om hva vi foretar oss i saken om Moses. Det gjør at andre klubber gjerne hiver seg med. Det har våre forholdsvis stille rundt di andre transferene vi har gjordt i dette vinduet, så plutselig dukker di opp på hjemmesiden i NUFC drakt.

Beckford er unntaket, og vi vet alle hvordan det gikk. Men når det er sagt så må CP akseptere bud på Moses om det er sånn noelunde markedspris, ettersom klubben kan gå konkurs vis ikke.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #988 på: 29. Jan. 2010, 13:09 »
Oioioi, her ryr det jo på med spillere. Lurer på om noen forsvinner i løpet av helga. I allefall hvis Moses også kommer inn.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #989 på: 29. Jan. 2010, 13:28 »
Kanskje Carroll går til Stoke eller Bolton dersom vi kjøper Moses? Egentlig greit for meg siden jeg gjerne bytter ut en av våre spisser med fart og målteft!