20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 169265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #960 på: 28. Jan. 2010, 21:59 »
Ja, enig der. I bunn og grunn i alt (I Joakims innlegg)
Mener vi burde prøve å kapre Danny Fox før Burnley tar han :P Har ikke sett mye av han, men han virker lovende etter hva jeg har lest. Ellers har man Belhajd ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #961 på: 28. Jan. 2010, 22:03 »
Eg tror eg heller mot et lån av en midtstopper som f.eks Taylor, og satser på Kadar som backup på backen. Med Routledge og evt Moses blir i ikke like avhengig av en offensiv ventreback, og da synes eg vi kan safe litt med Kadar.

Taylor på lån, Moses og Vaughan satser eg på  8) 8)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #962 på: 28. Jan. 2010, 22:05 »
Danny Fox var vel på årets lag i CCC for Coventry forrige sesong så helt klart en bra spiller i CCC. Men han vil nok koste litt + at vi har Enrique som et soleklart førstevalg så tror ikke det blir aktuelt i dette vinduet. Belhadj hadde vært veldig fint å fått siden han kan spille både ving og back. Satser på at det skjer noe der i sommer når vi forhåpentligvis har rykket opp og Pompey ned. Kader er jo venstrebeint og har spilt venstreback en del før for resvervene tror jeg, men vanskelig å si hvor bra han er som back.
« Siste redigering: 28. Jan. 2010, 22:07 av fredd »

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #963 på: 28. Jan. 2010, 22:09 »
Ikke for å virke for pessimistisk så tror jeg at vi har handlet ferdig for denne gang. At klubben har fått inn hele 3 (!) kjøp og at klubben signaliserer at vi skal ha alle nye signinger klare til helgen så tror jeg at vi har handlet ferdig.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #964 på: 28. Jan. 2010, 22:11 »
Danny Fox var vel på årets lag i CCC for Coventry forrige sesong så helt klart en bra spiller i CCC. Men han vil nok koste litt + at vi har Enrique som et soleklart førstevalg så tror ikke det blir aktuelt i dette vinduet.

Celtic har visst sagt at han er tilgjengelig for £2mill.

@ Magnus: Jeg tror at hvis vi har mulighet til å kapre Moses, følger vi den helt til døra. håper det hvertfall :)
« Siste redigering: 28. Jan. 2010, 22:14 av Anders »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #965 på: 28. Jan. 2010, 22:21 »
Vedder på at vi får en typisk Newcastlekveld på SSN 30 januar, der det blir meldt i hytt og pine på en halvdårlig stream at Moses er på SJP for å forhandle, men så ebber det ut i ingenting  :-\

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #966 på: 28. Jan. 2010, 22:24 »
Transfervinduet stenger klokken 18:00 norsk tid mandag 1. februar. :)
Så blir dagen etter i så fall. hehe
I tillegg er det 31 dager i januar.
Men nå skal jeg slutte å pirke Sebastian ;)
« Siste redigering: 28. Jan. 2010, 22:26 av Anders »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #967 på: 28. Jan. 2010, 23:11 »
jeg har dårlig erfaringer med transfere vi hører om i media i Ashley sinn tid, de har en tendens til å ikke gå igjennom. Det er mer sjokk transfere i Newcastle om dagen. Veldig ryddig og fint.

Jonas, Guthrie, Simpson, Raylor og Nolan og Routledge er jo gode eks.

Det er mange vi har biltt linket med, og som det aldri skjer noe med. Som f.eks Beckford, M'Bia... og en haug andre spillere...

Overraskelses momentet er alt i Newcastle 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #968 på: 29. Jan. 2010, 00:30 »
Moses?
Ja, da hadde jeg blitt overlykkelig. Ikke ofte enn er det i et transfervindu med Newcastle. Hadde vært en glimrende forsterkning.
Vist dette stemmer, tror jeg faktisk han velger Newcastle. Ikke sikker på hvorfor, men har en god følese på det.
Han Chavez har jeg ikke peilling på i det hele tatt. Men alt er nesten bedre enn Birminghams Taylor.

Fordi du har vært vitne til 3 sekunder av hans fotballkarriere??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #969 på: 29. Jan. 2010, 01:57 »
Da ser det ut som d hørte på meg og la inn bud på denne Moses. Håper han kommer, for han skal være rask og det trenger vi så absolutt. Men som regel når vi går ut med hvem vi har bud på så får vi aldri spilleren.

Men med Moses inn så ser det relativt greit ut fremover, med tanke på i klare opprykket.
Gleder meg til Barton og er tilbake i SENTRAL midtbane posisjon.

Tvi Tvi

Problemmet er at WBA og Forest også kjemper om signaturen hans. :P

Det er definitivt ikke bare de som kjemper om den signaturen.

Det vet jeg, men poenget her var at det er en viss sjanse for at vi kan få den fordelen ved å skaffe oss Moses mot oss....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #970 på: 29. Jan. 2010, 09:07 »
Moses?
Ja, da hadde jeg blitt overlykkelig. Ikke ofte enn er det i et transfervindu med Newcastle. Hadde vært en glimrende forsterkning.
Vist dette stemmer, tror jeg faktisk han velger Newcastle. Ikke sikker på hvorfor, men har en god følese på det.
Han Chavez har jeg ikke peilling på i det hele tatt. Men alt er nesten bedre enn Birminghams Taylor.
Fordi du har vært vitne til 3 sekunder av hans fotballkarriere??
Jeg mener han ikke er en sånn spiller enn skal ha inn på det nåværende tidspunkt. Tenker da alder. Ja han har erfaring og holder et greit nivå. Men mener heller vi da skal satse på Kadar, som absolutt ikke har gjort seg bort. Jeg er for at spillerene vi skal gå for skal være under 26 år.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #971 på: 29. Jan. 2010, 09:58 »
Moses bud avslått:

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/01/29/magpies-bid-for-victor-moses-turned-down-by-palace-61634-25710929/

"Liker denne setningen :.The Moses camp are understood to believe that a move to the Premier League – and being deprived of first-team starts – may not be beneficial to his progress."

Og denne: "Chris Hughton recognises that Moses – a quick and physical player who can also fill in at left-wing – would fulfil the transfer blueprint that United are working to. At 19 he has huge potential re-sale value and can fit in a few positions, adding strength-in-depth to a squad that would be left exposed by injuries to key players."

Ergo tror jeg vi kommer tilbake med et forbedret bud. Det verste som kan skje er at WBA får ham. De har et godt defensivt lag, som oss, men mangler den lille farten fremover. Med Moses vil de være mye bedre i angrep.

Nham er såpass sterke at hvis Moses drar dit, så vil det heller medføre en sedimentering av opprykksplassen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #972 på: 29. Jan. 2010, 10:00 »
Det ville vært fantastisk med Moses. Hvis han er smart, går han der han kan få spilletid. Køen er ikke lang i newcastle, i motsetning til topp 6-7 lag i PL.

Men jeg tipper en klubb som Everton kan friste. De er flinke med ungguttene sine.
Vi burde hatt inn en ny VB som Joakim sier. Det irriterer med at Tozer ikke er bedre. Før denne sesongen trodde jeg han ville få et par kamper. Skuffende at han ike har utviklet seg mer. Han har vel ikke hatt lengre skader heller?

siste håp før vinduet stenger. Moses inn + ny VB på lån.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #973 på: 29. Jan. 2010, 10:05 »
WBA har også prøvd seg på en 27 år gammel nederlandsk ving
http://www.skysports.com/story/0,19528,11698_5890345,00.html

Håper de går for ham istedenfor
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #974 på: 29. Jan. 2010, 10:09 »
Skjønner egentlig ikke hva problemet er vi CP kun ønsker 2 mp + for spilleren. Det kan vise seg å være ett skikkelig røverkjøp. Og skulle han ikke slå gjennom så får en alltids pengene igjen ettersom han er så ung. Her bør vi slenge på 2,5 - 3 mill med en gang og få gjordt en handel snarest. Men CP håper vel på at storklubbene kommer inn for han, og da kan vel prisen stige minst 100% til en 5 mp. City har jo monopolpenger, så der har vi ikke sjangse.

Vi trenger en hurtig spiss, og når vi missa på Beckford, så bør vi hente Moses. Slår han ikke igjennom i første året kan han leies ut slik at han får kamper. Spennende med han og Ranger på topp, kan di bli nye Shearer/Ferdinand ?

Com on ash, splash the cash !