20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168495 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #945 på: 28. Jan. 2010, 20:45 »
Ashley er en forrentingsmann selvsagt. Og han vet at en invistering på noen millioner pund er småtteri sammenlignet med verdiøkningen klubben får ved et opprykk. I tillegg kommer jo PL-pengene. Dessuten er klubben sunnere økonomisk enn på lenge. For en gangs skyld kjøper vi spillere for fremtiden. I tillegg går vi ikke "all in." Da vi kjøpte inn Oba, Owen, Viduka etc så fikk dem så heftige lønninger at vi måtte ha sportslig suksess for å betjene lønningene.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #946 på: 28. Jan. 2010, 20:50 »
Er litt usikker på hva Ashleys hensikter er. Antageligvis kommer han til å legge klubben ut for salg sent, sent i mai.
For han sitter med sterkere kort i evt forhandlinger i sommer. Spesielt slik som transfervinduet har gått hittil. Blir spennende å se hva som skjer i sommer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 28. Jan. 2010, 20:54 »
Jeg håper faktisk Ashley blir til sommern:) at han går rett ut og benekter at klubben er til salgs:)

Slipper mye trøbbel da:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #948 på: 28. Jan. 2010, 20:57 »
Tenker litt i de baner selv. hvis han får klubben til å gå forsvarlig, og sørger for å støtte managerne i rimelige baner, kan han sikkert snu litt. Men håper han i så fall holder seg like mye unna medienes søkelys, som nå i det siste.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 28. Jan. 2010, 21:01 »
Det det i alle fall ikke er noen tvil om, er at det er bra for oss å gjøre de grepene vi har gjort. Kvitte oss med middelmådige spillere på høye lønninger, for å erstatte dem med fremadstormende spillere på lavere lønn.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #950 på: 28. Jan. 2010, 21:01 »
Da ser det ut som d hørte på meg og la inn bud på denne Moses. Håper han kommer, for han skal være rask og det trenger vi så absolutt. Men som regel når vi går ut med hvem vi har bud på så får vi aldri spilleren.

Men med Moses inn så ser det relativt greit ut fremover, med tanke på i klare opprykket.
Gleder meg til Barton og er tilbake i SENTRAL midtbane posisjon.

Tvi Tvi

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #951 på: 28. Jan. 2010, 21:02 »
Da ser det ut som d hørte på meg og la inn bud på denne Moses. Håper han kommer, for han skal være rask og det trenger vi så absolutt. Men som regel når vi går ut med hvem vi har bud på så får vi aldri spilleren.

Men med Moses inn så ser det relativt greit ut fremover, med tanke på i klare opprykket.

Tvi Tvi

Problemmet er at WBA og Forest også kjemper om signaturen hans. :P

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #952 på: 28. Jan. 2010, 21:03 »
Moses?
Ja, da hadde jeg blitt overlykkelig. Ikke ofte enn er det i et transfervindu med Newcastle. Hadde vært en glimrende forsterkning.
Vist dette stemmer, tror jeg faktisk han velger Newcastle. Ikke sikker på hvorfor, men har en god følese på det.
Han Chavez har jeg ikke peilling på i det hele tatt. Men alt er nesten bedre enn Birminghams Taylor.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 28. Jan. 2010, 21:12 »
Routledge: GET ON THE PHONE ! Fy faen så digg det hadde vert å fått inn Moses, men gudene måtte da vite hvem som skal spille av Routledge, Moses og Jonas på kantene. Jonas tror eg bør vere ganske bankers, men han skal ikke nærme seg dei prestasjonene han hadde i høst før en av dei to andre sender han på benken  :) Menmen, fortsatt lenge til vi kan ta den diskusjonen  :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #954 på: 28. Jan. 2010, 21:12 »
Hvorfor er alt nesten bedre enn Birminghams Taylor?
Tror han kunne ha gjort en god jobb i forsvaret vårt, dessuten er han vel fra området rundt Newcastle etter det jeg har forstått.
Var jo bare snakk om lån ut sesongen uansett.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #955 på: 28. Jan. 2010, 21:13 »

Tvi Tvi

Problemmet er at WBA og Forest også kjemper om signaturen hans. :P

Det er definitivt ikke bare de som kjemper om den signaturen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #956 på: 28. Jan. 2010, 21:17 »
Skal sies at Taylor sannsynligvis ikke blir meir enn 4/5 valg som midtstopper, og om han blir noe nærmere 11'ren så betyr det jo bare at han er bedre enn dei vi allerede har  :) PL erfaring har han endel av, så om det er det beste vi kan få så er det greit ut sesongen for min del.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #957 på: 28. Jan. 2010, 21:28 »
Er vel kanskje ikke på stopperplass vi skal forsterke mest nå. Men samtidig er det småtynt bakover der nå, ettersom vi har skader på nøkkelspillere. Men de kommer jo tilbake etter hvert, så lån hadde vært ypperlig.
Samtidig har jeg også lyst til at spesielt Kadar får spille så mye som mulig. Slik at han utvikler seg mest mulig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #958 på: 28. Jan. 2010, 21:46 »
Det vi trenger er en venstreback. Hvis Enrique blir ute en stund, så må vi ha inn en venstreback av omtrentlig samme kaliber. Martin Taylor er ikke mannen vi leter etter da, selv om han teoretisk sett kan bekle alle plasser i forsvaret. Uansett blir det mer og mer åpenbart at Hughton ikke anser Ben Tozer som god nok for annet enn å fylle opp benken, Ryan Taylor er tilsynelatende best på høyresiden og en ordentlig konkurrent/backup til Enrique MÅ uansett på plass innen neste sesong starter.

Med Williamson og Simpson på plass, synes jeg egentlig dekningen i midtforsvaret er bra. Og Tamas Kadar har såvidt jeg har greid å se ikke gjort seg bort som midtstopper denne sesongen. Og skal han utvikle seg bør han spille mest mulig når Taylor er skadet. Og Kadar tar heller ikke skade av å vikariere på en av backene.

Vi har mer bruk for Tamas Kadar enn for Martin Taylor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #959 på: 28. Jan. 2010, 21:58 »
Hvis vi virkelig får Victor Moses så hopper jeg i taket og drar ut og feirer.
Men jeg tør egentlig ikke å håpe på noe, for jeg blir bare så jævlelig skuffa.
Må si jeg tviler litt på at vi får han, med tanke på at lag som Real Madrid, Barcelona, Man City osv, har vært hardt linka til han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.