20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 169151 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #630 på: 11. Jan. 2010, 22:58 »
Skulle gjerne sett at vi hadde hentet Moses, men har igen tro på at vi kommer til å bruke så mye som £3m i dette vinduet. Hvis vi kjøper en spiller vil det overgå mine forventinger. Tipper det ender med at vi låner noen nye spillere til backup.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #631 på: 11. Jan. 2010, 23:56 »
Står fortsatt på mitt at Earnshaw ville vært en fin komplementtering til de store spissene våre. Rask ogvet hvor målet står! Har smelt inn et par for Forest denne sesongen.. Ikke mye å le av nå...
Ja heia gutta!

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #632 på: 12. Jan. 2010, 09:51 »

Tror det er noen som har spilt for mye FM her, PETER  :P

spillere som beattie, boyce og fuller er søppel,  å fortjener ikke å dra på seg den fine svart og hvitstripete drakta.. Beattie var god for et par år siden, men har stagnert å er for gammel. Likte han før, men akkurat her må man tenke med huet og ikke med hjertet. Boyce er også for gammel, og ikke engelsk. Fuller spiller jo ikke fast, bare kommer inn i ny og ne for stoke så han har heller ingenting å gjøre i NUFC! M.Taylor har je også litt sansen for, men også han har sett sine bedre dager.. kunne jo ha kanskje vært en back up for enrique men.. hehe.. hadde jo vært artig med tre blad taylor i forsvarsrekka men :p

Matthew Etherington er den spilleren som vi har størst mulighet til å hente, NÅR vi rykker opp, så der er vi på høyde :) meget god spiller, som har en del assist, spiller bra for stoke, å kan skyte hvis han føler for det. I tillegg er han kjapp og ENGELSK :D begynner vel å nærme seg tredve han å men, en meget spennende spiller som je gjerne skulle ha sett i NUFC drakta.

Også var det de tre andre Wigan spillerne du nevner. meget gode spillere, men Scharner å begynner å dra litt på åra og kan vel kanskje bli litt dyr? vet ikke helt når kontrakta hans går ut og litt usikker på om je vill ha han i NUFC. Rodallega og Figuroa er to spillere je gjerne ville ha hatt i NUFC, men kan bli en tanke dyrt og litt usikker på om Rodallega kan bli en hit i NUFC. Kanskje den nye Martins?

Moses har je ikke så mye peil på, men mere usikker på han enn beckford egentlig. Earnshaw har sett sine bedre dager, så nei takk til han! Beckham kunne jo også vært en mann til sommer'n, når han har løst å dra tilbake til england og kontrakta hans går ut. sjøl om han er gammel, er han fortsatt god nok. M. Chopra, nei takk, Beckford er bedre!

Beckford, blir mer og mer usikker på han, når je leser den store motstanden han får her på forumet.. men tror ikke att han hadde vært en dum løsning om vi får han til en vettu pris.

Robert Snodgrass, bir mer og mer sikker på att han er kanten vi mangle på høyre siden :) bør være en mann NUFC kikker på. Kan koste litt, men bør være vel investert sum i han :)

Kris Boyd, er mannen mange vil ha og det gjelder det samme for meg. Når Middlesboro jakter'n og tydeligvis har en sjans til  hente han, da bør ikke NUFC overse kvaliteten til denne spilleren. Hans kontrakt går også ut, så bør vel få han for en grei sum.

John Fleck er jo ett annet navn som kanskje bør kikkes på.. nå er je litt usikker på kvaliteten hans, for har ikke sett han spille. følger ikke så mye med på SPL. Men på FM er'n god, å da bør'n væra god i virkeligheten å :P hehe

Og som tidligere nevnt har City mange spillere til overs. Santa Cruz(blir vel kanskje en smule dyr), Nedum O, M.Johnsen, Bojinov blir vel tilgjengelig om ikke Parma kjøper han, det samme gjelder Joe Hart(birmingham).

og klarer jose enrique å overtale c.ronaldo og Messi er ikke det feil heller :)

Bare å kjøre på med tilbakemeldinger om disse spillerne her, artig med en diskusjon :D
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #633 på: 12. Jan. 2010, 09:58 »
Kom på to forsvarsspillere som burdes hente, IHVERTFALL 1 av de, til sommeren! og de er:

G.Cahill, kan bli en smule dyr, men da får vi selge colo å bruke de pengene på han. skal antageligvis ikke ha de samme lønnsbetingelsene som Colo.

R.Shawcross: Stjernespiller, sier vi! gjennombrudd i år sånn je her skjønt. ung, dog OG engelsk. hadde ikke blitt lei meg om vi fikk inn han:)

Så med salg av colo, og vi får inn shawcross, cahill og nedum, da har vi skremmende gode "unge" forsvarsspillere! :D

Men kan jo plutselig komme noen andre bedre engelske stoppere/H.back tilgjengelig i sommer.

« Siste redigering: 12. Jan. 2010, 10:06 av Ref.Collina »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 12. Jan. 2010, 10:08 »
Moses hadde vært et perfekt kjøp egentlig. Og 3 mill er ikke så mye. Det er nettopp slike kjøp vi må gjøre. Og ikke betale £2 mill for Beckford, som fyller 27 år og har nådd sitt makspoensiale. Moses har vist at han duger i Wanker, Beckford begynte ikke å spille proffotball før han var 23 år: Og det vises tydelig på hans rompe fotballforståelse.

Benny Mcarthy fra Burn hadde egentlig vært et bra kjøp. Kontrakten går vel snart ut? Uansett er han veldig god i boksen, teknisk og bra avslutter Hadde vi fått ham, ville PL-returen vært sikret.
« Siste redigering: 12. Jan. 2010, 10:14 av InspectorC »

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #635 på: 12. Jan. 2010, 11:10 »
Moses hadde vært et perfekt kjøp egentlig. Og 3 mill er ikke så mye. Det er nettopp slike kjøp vi må gjøre. Og ikke betale £2 mill for Beckford, som fyller 27 år og har nådd sitt makspoensiale. Moses har vist at han duger i Wanker, Beckford begynte ikke å spille proffotball før han var 23 år: Og det vises tydelig på hans rompe fotballforståelse.

Benny Mcarthy fra Burn hadde egentlig vært et bra kjøp. Kontrakten går vel snart ut? Uansett er han veldig god i boksen, teknisk og bra avslutter Hadde vi fått ham, ville PL-returen vært sikret.

Mcarthy fram til sesongenslutt er greit, og kanskje som back up til neste år kanskje, men ikke noe mer enn 1 og halv år!

satt det litt på spissen, så begynte ikke Luca Toni å blomstre som en stjernespiss før han var 29 år.. så blir litt dumt å si att beckford er for gammel til å bli en stjernespiss! nå har ikke toni og beckford de samme kvalitetene som spisser (unntatt att begge har en viss god målteft). skal ikke se bortifra att beckford blomstrer det halve året i CCC og videre fører det til PL nivå :D

Valdic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #636 på: 12. Jan. 2010, 12:21 »
Francisco Guillermo Ochoa er vel en keeper Nufc må se litt på?
Helt fantastisk rekkevidde og reaksjoner.
Salvador Cabanas kan vel kanskje være en tanke for angrepsrekka vår?

Noen som har noen tanker rundt de her?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #637 på: 12. Jan. 2010, 12:32 »
Francisco Guillermo Ochoa er vel en keeper Nufc må se litt på?
Helt fantastisk rekkevidde og reaksjoner.
Salvador Cabanas kan vel kanskje være en tanke for angrepsrekka vår?

Noen som har noen tanker rundt de her?

Første som slår meg er: flopper!
Jeg kan naturligvis ta feil, og begge er sikkert veldig gode spillere, eneste jeg vet om dem begge fra før av er at dem er helter på FM.  :P
Men som flere har nevnt her så er spillere som ikke har vært eller er i PL en stor risiko, og spesielt nå i januar da dem har så liten tid på seg før dem MÅ prestere.
Dessuten er vel dette spillere som neppe kommer til Newcastle nå.
Og jeg ser helst at vi skulle henta litt "sikrere" spillere enn sør-amerikanere, da vi ikke har råd til å kjøpe dyre flopper med det første.

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #638 på: 12. Jan. 2010, 14:06 »
skjønner heller ikke hva vi skal med dem nå.. da kan vi like gjerne hente oscar cardoza fra benfica.. men.. gi oss litt mere godt engelsk blod, med en kanskje liten touch nederlandsk, fransk finesse :)

Peter

• Gjest
« Svar #639 på: 12. Jan. 2010, 14:38 »
Så du tror jeg har spilt litt for mye FM, Collina? Da må jeg skuffe deg med at jeg ikke har FM, eller for den saks skyld: Aldri har spilt det. Disse spillerne kommer av kamper jeg har sett.

Du må også lese innlegget mitt bedre! I VÆRT avsnitt skriver jeg at jeg vet de er gamle og ikke på topp lenger. Jeg skrev det mange ganger. Jeg skrev også at jeg ville ha dem fordi de kan hjelpe oss i PL fordi de har massevis av PL erfaring, rutinerte og akuratt sånne spillere trenger vi for og holde oss i PL første sesong etter opprykket. Da klarer vi oss ikke med Ranger.

James Beattie: Du sier at han har stagnert og var god for noen år siden. Da kan jeg si at han er Stokes toppscorer både denne og forrige sesong, forrige sesong også til tross for at han bare spilte siste halvdel.

Emerson Boyce: Søppel? Nei. Han spiller fast/nesten alltid fast på Wigan og er ganske solid. Jeg vet han ikke er Engelsk, men når han viser at han kan i en klubb som Wigan, ja da er han god nok som backup i Newcastle og.

Ricardo Fuller: Søppel? Haha, langt ifra! Han pleier faktisk og spille fra start nesten hver kamp, og de gangene han starter på benken kommer han så og si alltid inn.

Matthew Taylor: Sett sine bedre dager? Tvilsomt. Jeg tror aldri jeg kan huske ham så god i Bolton som han er nå som han var før. Blitt mye bedre enn det han var i Portsmouth. Han har også denne fabelaktige frisparkfoten noe som kommer ekstremt godt med, da vi er lite giftige på døballer. Dessuten er han ving, ikke back og ving er noe vi virkelig trenger.

Ryan Shawcross: Min favorittspiller på Stoke, helt klart. Sykt stoppertalent, som gir alt og er målfarlig. Dessverre for oss vil nok ikke Stoke selge ham for under 5 millioner pund og han er også jaktet på av større klubber så han er rett og slett umulig. Men en drøm hadde han vært.
Gary Cahill er i likhet med Shawcross jaktet på av større klubber og blir nok heller ikke lett og få tak i for under 5 millioner.

Ochoa er et et kjempe keepertalent. Uten at FIFA har mye og si var han en av de beste keeperne jeg har spilt med. Alikevel burde ikke Ochoa være et diskusjonsemne engang, da vi har tre spennende keepere fra før av.

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #640 på: 12. Jan. 2010, 15:05 »
freske diskusjoner er viktig :) beklager att je trodde du var blitt veldig blind av FM, virka neste sånn. men fifa er ikke noe bedre:p
faktisk veldig skuffet over att du ikke har FM, som er tidenes fotballspill på Data. Fifa gjelder jo på spill konsoller, og det har du jo skjønt virker det som :)

men over til disse "anbefalingene" dine. respekterer att du synes dette er spiller som passer inn, MEN:
Beattie, Boyce og Fuller er noe som je bare ikke vil ha i klubben pga alder og att man kan finne bedre spillere! tydeligvis ikke sett så mange kamper av stoke, noe som grunner ut i att det finnes andre PL kamper som er mere interressante på samme kamp tidspunkt :) sett fuller komme inn i en kamp for sidebe hvor dem vant, gjorde seg ikke akkurat bemerka da(var mot Portsmouth og den eneste tv kampen akkurat da). Stoke og Wigan(boyce) er "mindre" klubber enn NUFC, det å spiller inn, att vi ikke kan hente middelmådige eldre spillere til NUFC, det har vi nok av fra før.

M.taylor var en av stjernene i Portsmouth, mener han var best der.. syns ikke han har bemerka seg noe særlig for Bolton. mener han blir brukt mest som back. R.Gardner spiller vel venstre ving, uten att je er sikker på det. Bolton er heller ikke ett lag je titter så nøye på. Ifølge Fantasy PL(www.fantasy.premierleague.com), som er ett spill bassert på poeng til hver enkelt spiller, orker ikke å forklare det her, les om det på nettsida dems om du ikke vet noe om det. Der har ingen av disse spillerne bemerka seg i noen positiv måte.. basert på det er Fuller og Beattie ikke noe ha, ettersom dem bør være målscorere av rang eller tilretteleggere! og hvis beattie er toppscorer for stoke, forteller det meg bare att stoke sliter med å lage mål!

ochoa, er en spiller je ikke har noe kjennskap til, og når ikke han er nevt i FM sammenheng, er det iallefall ikke noe å samle på :p hehe, nei, det var en spøk. men keeper er noe vi ikke trenger å handle, foruten Joe Hart :D

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #641 på: 12. Jan. 2010, 15:28 »
Mitt transfer-ønske:

Benjani fra City.

Eg spiller som scorer jevnt, og er ikke førstevalget når de lyseblå har skadefri tropp.

+ at det er realistisk...!!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Peter

• Gjest
« Svar #642 på: 12. Jan. 2010, 15:33 »
Den ene gangen du har sett Fuller spille, den gangen han kom inn mot Pompey fra benken, den gangen han ikke gjorde seg bemerket. Stoke vant kampen 1-0. Gjett hvem som scoret. ;)

Stoke og Wigan er mindre klubber totalt sett en Newcastle, men det betyr ikke at de ikke har bedre spillere enn oss. For det har de.

Beattie er en måltyv, noe vi trenger sårt. Fuller er en uforutsigbar spiller, med målteft. Boyce er en brukbar midtstopper som jeg har sagt i begge mine innlegg, skal brukes som backup for Taylor og Colo når de er skada.

Matt Taylor brukes bare på midbanen til Bolton, ingen andre steder. Gardner har dessuten vært mye på benken det siste året og har derfor ikke hatt mulighet til og ta Taylors plass på banen.

Da Beattie var i Sheffield United for to år siden scoret han 34 mål på 62 kamper. Det er bra nok til at han kan komme som en rutinert måltyv til Newcastle.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #643 på: 12. Jan. 2010, 17:51 »
Jeg syns ikke vi trenger forsvarspillere. Vi har et bra fosvar, og lovende midtstoppere i Tozer og Kadar. Problemet er at vi scorer for lite, Carroll og Ranger er unge, så vi trenger en spiss med rutine... Beattie har masse rutine, som Peter også sier, og ville vært en knall signering. Ikke for framtiden, men NÅ og muligens etter det og. Selv om Harewood scorer er jeg ikke særlig imponert, så jeg vil ikke at vi skal signere han permanent.

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #644 på: 12. Jan. 2010, 18:25 »

var uflaks att je klarte å prester å si noe sånt, når han faktisk putta sitt eneste mål hittils i år. skal være litt mere på hugget ang kildebruk heretter. Og etter å saumfaret stoke sin hjemmeside legger je merke til att, hvis du sier att beattie er toppscorer(noe je ikke har sjekket), så er ikke akkurat det veldig imponerenes med 3!!! mål i pl (0 i cuper) og fuller med 1 mål i pl(1 i fa cupen og 1 i ligacupen) så langt.. må si du virkelig brenner for "målfarlige" spisser gitt :p seriøst, meiner du att desse to kommer til å skyte NUFC til topps? med den statistikken dem har i år? greit, dem hadde helt grei stats i fjor, men allikevel.. Kanu og var god for ett par år siden, hørt mye fra han nå eller??

hmm.. klarer ikke å ta beattie og fuller ønskene seriøst.. er som å be om shearer-comeback.. til og med han hadde gjort en bedre jobb.. nei, la oss heller få en kjapp spiss, og/eller målfarlig en.. Santa Cruz er nok tilgjengelig mellom 5 og 10 millioner pund. det er vel penger cashley ikke vil gi. + att det er nok andre klubber som er interresert og att CCC ikke akkurat lokker..

Benjani.. nei takk til han å.. sjøl om han gjorde en god kamp i går..