20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 169224 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #315 på: 13. Des. 2009, 11:26 »
søndagsavisene spekulerer i at vi kommer til å selge Taylor til Manu, og få Macheda inn på lån. Men denne handelen avhenge av om vi får Killgallonn.

Dette tror jeg veldig lite på.
Det var vel bare snakk om å lå ManU låne Taylor ut sesongen?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 13. Des. 2009, 11:56 »
nei nei nei
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 13. Des. 2009, 13:19 »
Tja, Tayls hadde jo fått god matching foran neste sesong da :P
Men neida, dette høres ut som klassisk søndagsoppgulp!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 13. Des. 2009, 13:32 »
søndagsavisene spekulerer i at vi kommer til å selge Taylor til Manu, og få Macheda inn på lån. Men denne handelen avhenge av om vi får Killgallonn.

Dette tror jeg veldig lite på.
Det var vel bare snakk om å lå ManU låne Taylor ut sesongen?

oi, tror jeg har lest litt for kjapt der.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 13. Des. 2009, 13:59 »
Hvis Taylor får Champions League erfaring i ManU forsvaret er jo det fantastisk for oss. det er mye å lære i ManU, MEN fare er jo at han trives litt for bra der og velger å bli i Manchester?

Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 13. Des. 2009, 15:30 »
Hvis Taylor får Champions League erfaring i ManU forsvaret er jo det fantastisk for oss. det er mye å lære i ManU, MEN fare er jo at han trives litt for bra der og velger å bli i Manchester?

Kunne vært bra selvsagt. Men det ville ha fremkalt alvorlige brekninger av å se Tayls i scumdrakt. Hvis vi nå rykker opp så skal det mye til at Tayls flytter på seg, tror jeg. Han kommer fra castle og er et fremtidig kapteinsemne. Hadde han ikke vært en local lad derimot ville jeg vært bekymret.

Det eneste vi trenger i transfervinduet er en høyreback.  Der er vi ikke gode nok. Simpson er god bakover men bidrar for lite fremover. Raylor er ok fremover men er ikke patent bakover. Hvis vi får inn en ung lovende på den plassen er jeg fornøyd. Da skal vi ha godt nok lag til å rykke opp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 13. Des. 2009, 15:45 »
Vi trenger helst, med tanke på fremtiden, å få inn en sentral midtbanespiller med noe annet enn kun engelsk krigerinnstilling. Vi trenger en kreativ midtbanespiller. Jeg hører mye fint om ManUs Cleverley, det ville vært en drømmesignering for en klubb som oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #322 på: 15. Des. 2009, 08:43 »
Vist folket husker hva som skjedde når Steven Taylor var skadet?
Vi spilte elendig å tapte kamper, fikk var heldige som fikk uavgjort i noen kamper når han var vekke.
Etter at han kom tilbake har vi vel vunnet 7 å spilt 1 uavgjort, å det var den siste..
Det betyr at han er vel nesten den viktigeste spilleren vi har, å skal vi da låne han ut?
NEI, NEI Å ATTER NEI.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 15. Des. 2009, 13:12 »
Selvfølgelig skal vi ikke det nei. Samtidig bør det være en fin advarsel til mannen på toppen. Jeg grøsser mang en gang med tanke på langtidsskader på Smudge, Nolan, Tayls, Colo eller Jose, jeg...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 15. Des. 2009, 13:40 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/12/15/newcastle-target-arsenal-starlet-jack-wilshere-72703-25394529/?

Jack Wilshere inn på lån ville jeg vært ganske fornøyd med, når vi først skal låne spillere!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #325 på: 15. Des. 2009, 13:42 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/12/15/newcastle-target-arsenal-starlet-jack-wilshere-72703-25394529/?

Jack Wilshere inn på lån ville jeg vært ganske fornøyd med, når vi først skal låne spillere!

Enig! Hadde vært digg med Wilshere på lån  :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #326 på: 15. Des. 2009, 16:47 »
Wilshere hadde sikkert gjort sakene sine godt i CCC han, men er han ikke sentral midtbanespiller? Og trenger vi egentlig det?
Han har kanskje kreativiteten som vi mangler der, men det virker faktisk ikke som om vi trenger den i år altså.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #327 på: 15. Des. 2009, 19:51 »
Kan vel spille overalt på midtbanen. Primært sentralt, men også på begge kantene hvis jeg ikke tar helt feil.
Jeg hadde gledelig tatt imot Wilshere. Briljerte jo i treningskampene i sommer, mot meget god motstand..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 15. Des. 2009, 21:44 »
Funker i alle fall fett som lån på FM  :D

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #329 på: 15. Des. 2009, 22:23 »
Wilshire hadde vært topp. Tenk om vi på en eller annnen måte kunne sikret oss hans tjenester fremover også!

Et navn som har slått meg er Christian Poulsen. (29) Han får ikke spilletid, er etter all sannsynlighet lysten på nye utfordringer, og kunne gjort en glimrende jobb for oss. Realistisk? Eller skal vi virkelig satse på Alan Smith i anker-rollen hvis vi rykker opp i PL!?